Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka
Poslato: 12 Nov 2019, 14:07
Najveći izvor PM-10 su individualna ložišta.
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Zabraniće uvoz euro3 i tu će priča stati za neko duže vreme. Samo da promere da li im više glasova donose oni koji bi da kupe i voze euro3 i na tom su materijalnom nivou ili ovi koji su ekološki odgovorni, pa će u skladu s tim da zabrane uvoz pre ili posle izbora. Kod nas se sve uvek relativizuje, pa tako i pravial o tehničkom pregledu, zimskim gumama, pa će tako biti i sada. Nego šta bi da smanje registraciju za kola sa velikom kubikažom, tj. da se promeni metodologija obračuna troškova registracije o čemu je brujalo sve pre koji mesec...?Pulp Fiction napisao: 12 Nov 2019, 09:36ChobbyNS napisao: 12 Nov 2019, 09:28 Nema ništa od toga, vest je napisana tako da se u narodu napravi panika, onda po starom dobrom receptu dolazi ON da reši probleme i da kaže da niko narodu ne sme da brani da vozi i to je to, bliže se izbori, kupe se poeni.
Pa jedna Nemačka ne može da zabrani ljudima da voze euro 3 I 4 osim u nekoliko gradova a ova prevara od države će to uraditi. Kako da ne.![]()
https://www.b92.net/video/vesti.php?yyy ... id=1615228
Evo stručnjaka. Znači uvoz, al od 2021. Realno su mogli i sad već od 2020. E3 a onda i E4.
Nema šanse zabrana vožnje.
U mnogo "ekološkijim zemljama" od nas je to pravednije rešeno. Nije stvar samo u kubicima. Imamo pravilnik koji je anahron najmanje 15 godina.dragvorl napisao: 13 Nov 2019, 12:07 Nije ekoloski sad da smanje taksu na mnogo kubika, idemo u korak sa liderima.
Izgleda da su premerili, i posle izbora ide odlukastarac vujadin napisao: 13 Nov 2019, 10:22Zabraniće uvoz euro3 i tu će priča stati za neko duže vreme. Samo da promere da li im više glasova donose oni koji bi da kupe i voze euro3 i na tom su materijalnom nivou ili ovi koji su ekološki odgovorni, pa će u skladu s tim da zabrane uvoz pre ili posle izbora. Kod nas se sve uvek relativizuje, pa tako i pravial o tehničkom pregledu, zimskim gumama, pa će tako biti i sada. Nego šta bi da smanje registraciju za kola sa velikom kubikažom, tj. da se promeni metodologija obračuna troškova registracije o čemu je brujalo sve pre koji mesec...?Pulp Fiction napisao: 12 Nov 2019, 09:36ChobbyNS napisao: 12 Nov 2019, 09:28 Nema ništa od toga, vest je napisana tako da se u narodu napravi panika, onda po starom dobrom receptu dolazi ON da reši probleme i da kaže da niko narodu ne sme da brani da vozi i to je to, bliže se izbori, kupe se poeni.
Pa jedna Nemačka ne može da zabrani ljudima da voze euro 3 I 4 osim u nekoliko gradova a ova prevara od države će to uraditi. Kako da ne.![]()
https://www.b92.net/video/vesti.php?yyy ... id=1615228
Evo stručnjaka. Znači uvoz, al od 2021. Realno su mogli i sad već od 2020. E3 a onda i E4.
Nema šanse zabrana vožnje.
Ona je povećala. Šešelj je uveo.
Nije Seselj uveo nego kad je na vlasti bio DS cini mi se 2009 godine a navodno povodom SEKE ili svetske ekonomske krize, rekli da ce biti ogranicenog trajanja dok se "kriza" ne prevazidje i tako se narednih 3 godine nije prevazilazila, onda dosli "strucnjaci" 2012 pa najavljivase bar 5 puta da ce se smanjiti ali svi iole inteligentni znamo da se to nikada nece desiti, jer niko nece da smanjuje poreze to se dosad nije desilo, a da su pametni da vrate na predjasnje stanje ljudi bi vise vozili trosili gorivo a po pravilu ti motori i vise trose goriva, vise akciza za naplatiti i svima lepo(sem prirodi naravno), ali kad imas nekog ko ne vidi od drveta sumu i ko je plagirao doktorat pa ne kapira da bi ovako u budzet ubacio jos vise dinara pa bi mogli jos vise zlata da kupimo nego sto smo to uradili pre par dana, tako bi mogao i vise plate da poveca, skole i vrtice vise da gradi za soc zastitu da odvoji vise itd...Heinz napisao:Šešelj je to uveo.