Imaće klimatizovana sedišta i masažu, ambijetalno osvetljenje sa 64 nijansi. Nema niše analognih cajgera, čak i bazni ima digitalni cajger. Displeji u baznoj varijanti su 2x 7'', a može biti jedan od 7'', a drugi 10'' ili oba 10''. Nema više točkića za navi, već je tač. Medjuosovinsko rastojanje je veće 3 cm od prethodne A klase, gepek povećan za 29 litara na 370.
Koliko vidim, već su isporuke u maju i to po početnim cenama od 25000 eura.
Koificijent aerodinamičnosti najbolji u klasi: 0.25
Edition 1 će biti prepoznatljiv po mat sivoj boji, 19'' AMG felgama, žutozelenim šafovima
Moći će da se bira izmedju 10 boja (tako piše, što mi je čudno): dve crne, dve bele, 4 nijanse sive i jupiter crvena i sunčano žuta (sorry zbog prevoda)
Volan je kao u S klasi, s tim što je prečnika 37 cm, dok je na S klasi 38 cm.
Naravno biće pravo drvo u enterijeru
Novina u klasi, multikontur sedišta sa ventilacijom i masažom
Svetla su halogena, LED i Multibeam LED
Biće i HUD
Deo sistema iz S klase Distronic Plus. Sam održava odstojanje, sam se drži u traci, čak i skreće sam (bukvalni prevod je: ''podržava vozača čak i u krivini'').
360 camera
jača motorizacija (ne piše koja) dolazi i sa vazdušnim oslanjanjem
Motori su ranije napisani. Dolaze dva nova motora:
-oznaka M282 1.33 litra sa 165 ks / 250 Nm. Dolazi sa manuelnim 6 stepenim ili 7 stepeni automatski sa duplim kvačilom. Biće opcija 4matic. Pri konstantnim brzinama će se cilindar 1 i 3 isključiti i trebalo bi da to prepolovi potrošnji. Imaće DPF filter, razvijen u saradnji sa Renault
-oznaka M260 2 litra sa 224 ks / 350 Nm, kod A250. Taj motor će imati DPF filter
- oznaka OM 608 1.5 litra dizel. Baziran je na prethodnom 1.5, samo sa nižom emisijom CO2, ispunjavajući normu Euro 6d. Imaće rezervoar AdBlue od 23.8 litara i u odnosu na prethodnog imaće 7 ks više: 116ks. Takodje dostupan sa 7-stepenim AT.
Za AMG verziju se razvija novi motor sa 4 cilindara uparen sa Mildhybrid i E-Boost
Možda sam nekgde omašio oko prevoda. Nisam pravi švabo
