Stranica 13 od 521

Re: Beograd

Poslato: 16 Mar 2013, 00:58
od pedja
Pa to.
U nekom trenutku cemo pricati unucima kako je neki tamo Ogi bio blizu nervnog sloma od Karadjordjeve, koju oni sada znaju kao iskljucivo pesacku zonu i neverovatno im je da je tuda isao tranzit. A onda ces praunucima pricati kako se nekada vozilo putevima, a ne lebdelo... A onda cukun cukun pra pra unucima ('bes ga, napreduje medicina, zivece se :kezo: ) kako si zapravo pio mleko, kravlje (od pravih krava, sa cetiri noge i jednom glavom), makar i sa aflatoksinom...

Re: Beograd

Poslato: 16 Mar 2013, 01:25
od NexT
Grujic napisao:O tome baš sad razmišljam... :)
Teško je reći, momenat nostalgije uvek postoji za mlađim dobom, al ako uzmemo neke merljive parametre onda može da se objektivno poredi...
Evo recimo, Trg Nikole Pašića i kod Konja je sada lepše nego ona parkingčina :mrgreen:
I Knez, ranije je bio otvoren za saobraćaj..
da, ali zelenila je sve manje, guzvi sve vise, fasade se raspadaju a niko ne renovira, gradi se na svakom pedlju slobodnog prostora, vrlo cesto neplanski, tj da komsija vidi koliki mu je...novcanik...

Mene je ova slika odusevila
Slika
Pogled sa treceg sprata Rudnapove zgrade, ugao Vuka Karadzica i K. Mihajlove :bravo:

Re: Beograd

Poslato: 16 Mar 2013, 01:26
od Grujic
Pa na takve stvari sam recimo i mislio kao na objektivne parametre... :)

Re: Beograd

Poslato: 16 Mar 2013, 04:11
od snork
Grujic napisao:Moskva je sigurno...
Jedna od primetnijih stvari je zelenilo kojeg je puno bilo u Kralja Milana, tj tada Srpskih Vladara a još pre Maršala Tita
A posebno je impresivno drveće u Kneza Miloša, Bulevaru JNA (oslobođenja) i Bulevaru revolucije (kralja Aleksandra). Ovog poslednjeg se svi sećamo kako je i kada uništeno. :twisted:

Poslednji udarac Beogradu je davanje građevinskih dozvola raznim "graditeljima" i "investitorima" za četvrtaste visoke kućerine koje zauzimaju 100% površine placa. Nepodnošljiva prenaseljenost se još više povećava, ono malo zelenila nestaje, kretanje (bilo peške bilo vozilom) kroz takav "grad" postaje pravi pakao.

Re: Beograd

Poslato: 16 Mar 2013, 11:00
od Ogi
Nesto ne vidim ni jednu rupu na ovim slikama... :think:

Re: Beograd

Poslato: 16 Mar 2013, 13:17
od Ji 4Tze
Tad je bilo možda 5 % automobila na ulicama slične širine.
Ove fotke su uglavnom letnje, da sačekamo proleće i leto pa da taj Bulevar malo sine, trebalo bi da su platani ipak narasli. Živeo sam neko vreme na Bulevaru kod Ruzveltove i ono je bila jad i beda, pogotovo deo iznad Vuka. Sad je daleko pristojnije a krošnje će da porastu.

Re: Beograd

Poslato: 16 Mar 2013, 13:43
od Floyd
Svratio sam u BG-u bas kad su posekli te platane u bulevaru...ono je bio horor :kuku:

Re: Beograd

Poslato: 18 Mar 2013, 00:12
od NexT

Re: Beograd

Poslato: 08 Maj 2013, 13:15
od Geza

Re: Beograd

Poslato: 20 Maj 2013, 12:44
od Geza
Veliki radovi na Slaviji i Voždovcu na jesen
http://www.mondo.rs/s290660/Info/Hronik ... jesen.html

Slika

Beograd završava pripreme velikih saobraćajnih projekata - ulica Vojvode Stepe se totalno rekonstruiše, Trg Slavija dobija fontanu i podzemne prolaze.

Pare su obezbeđene, kreditima evropskih banaka EBRD i EIB, i pripreme za početak zahtevnih infarastrukturnih i saobraćajnih projekata se polako privode kraju, najavio je gardski menadžer Beograda Aleksandar Bijelić u gostovanju na RTV Studio B.

Menadžer Bijelić kaže da se očekuje da će izvođač radova za ulicu Vojvode Stepe, na čijem vrhu je niklo ogromno naselje "Stepa Stepanović" (na terenu bivše kasarne 4. juli), biti poznat s okončanjem tendera u septembru.

Procedura ide svojim tokom, a tempo određuje i to što sve saglasnosti i na projekat i na tendere daju kreditori - Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) i Evropska investiciona banka (EIB).

"Ono što nije sporno je novac, i za taj projekat vredan 22 miliona evra, prošle godine se dobili kredit", kaže Bijelić.

Projekat je zahtevan i što se tiče izmena saobraćajnice i što se tiče izmeštanja svih ostalih pratečih infrastrukturnih objekata i veza - od kišnih kolektora i kanalizacije do vodova električne energije, telefona, KDS-a, koji će sada svi biti pod zemljom.

Sam bulevar će izgledati kao Bulevar kralja Aleksandra, odnosno tramvajski saobraćaj će biti postavljen na sredinu ulice, a spolja će biti i nešto parking mesta, koja sada formalno ne postoje.

Parkiranje u Vojvode Stepe je, inače, po zlu čuveno među beogradskim vozačima, a još više korisnicima tramvaja. Među prvima jer voze slalom između vozila parkiranih na samoj ulici a među drugima jer ponekad desetinama minuta čekaju vozače koji su svoje automobile ostavili na tramvajskim šinama "samo na čas".

Uporedo se priprema i drugi značajan saobraćajni projekat - preuređenje Trga Slavija.

Najpoznatiji beogradski trg, zapravo kružni tok koji predstavlja saobraćajno srce najužeg centra grada, imaće nakon izmena mnogo brži protok.

Iako je bilo ideja, moglo bi se reći utopijskih, da se ceo trg pretvori u pešačku zonu, desiće se upravo obrnuto - pešaci će biti "premešteni" u podzemlje. Naime, izgradnjom podzemnih prelaza pešaci više neće "ometati" saobraćaj autobila i vozila javnog gradskog prevoza.

Izgled samog trga biće promenjen i velikom fontanom, za koju su u uži izbor ušla čak četiri idejna rešenja, za koje se sada paralelno rade projekti koji bi trebalo da budu gotovi do leta.

Aleksandar Bijelić se u emisiji Studija B osvrnuo i na učestale prozivke iz Vlade.

Povodom izjava ministarke energetike Zorane Mihajlović da je glavni grad zadužen 900 miliona evra. Bijelić je ponovio reči gradonačelnika Dragana Đilasa da je reč zapravo o 400 miliona, da Beograd nije prezadužen i da se sve lako može proveriti na sajtu Ministarstva finansija.

Poznati su i svi finansijski podaci i o ceni Mosta preko Ade, kaže Bijelić, a što se tiče primedbi ministra građevine i urbanizma Velimira Ilića da taj most nema građevinsku dozvolu, Bijelić ukazuje na to da postoji privremena dozvola za saobraćaj a upotrebna dozvola će biti izdata kada (konačno) na teren izađe komisija resornog ministarstva.

Gradski menadžer Bijelić priznaje da je u Gradu bilo kašnjenja sa pojedinim dokumentima ali da su neki ljudi smenjeni i da je sada stvar u redu.

"Da li neko stvarno misli da bi EBRD, EIB ili neka druga međunarodna banka dala i dinar kredita da nema dozvola i da se 'radi na divlje".

Re: Beograd

Poslato: 20 Maj 2013, 13:07
od ftj
Fontana u sred saobraćajne gungule nam je bila preko potrebna.

Re: Beograd

Poslato: 20 Maj 2013, 13:15
od trojanac
Najtužnije od svega je što će za par godina ta fontana biti samo ružna gomila betona.

Re: Beograd

Poslato: 20 Maj 2013, 13:22
od Dusan
+1

Re: Beograd

Poslato: 20 Maj 2013, 13:31
od zdushan
Zasto mislite tako? Ovo je potpuno uobicajno resenje u svim svetskim metropolama. Licno ne vidim sta bi pametnije moglo da se postavi na tom mestu, kada se konacno premesti onaj grob iz centra grada.

Re: Beograd

Poslato: 20 Maj 2013, 13:37
od Uroš S.
Treba to održavati, lepo je to, lepa ideja, i ne sumnjam da će izgledati lepo, al što kaže Trojanac, kad to jednog dana bude tražilo redovno održavanje, a ovde nema za elementarne stvari, bolje da ulože to u sanaciju puteva u gradu. Ne smem da mislim šta će biti kada bude trebalo održavati novi most sa pristupnim saobraćajnicama, pa mi u Gazelu nismo 40 godina uložili, a tek u onaj kompleks betona, mostova, stubova, nosača i čega već...