Stranica 13 od 15

Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 18:24
od Saša
Ako je održavan? Naravno, ali šta ako nije? I nije održavanje samo zameniti ulje i neki filter s vremena na vreme. Može tu fina cifra da se nakupi a ljudima koji ciljaju na Punto klasu je svaki evro veliki. Samo loše gume da dobiješ i da uz auto ne dolazi komplet zimskih guma pa eto lepe cifre, a šta tek može još se nakupi kad pretreseš trap, amortizere, moraš uraditi veliki servis itd.

TT


Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 18:38
od TheWickerMan
OMP napisao:
plus novi vlasnik će ga dobiti baš perfektnog, nula ulaganja.
a punto je bas auto sa puno ulaganja :) za smesne pare taj auto se dovede do top stanja posebno ako je iole odrzavan
Ne budi baš siguran. Kum kupio Punta da ne lomata 159ku po gradu, kupio od drugara za 800 € Punta 2, za sad je na 2300€ i ne sme dalje da računa. Sve što je moglo da crkne, crklo. Morao na kraju i motor da menja. Može i Punto da košta dosta.

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk


Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 18:40
od nikaragva
Pa kum ti nije kupio jednog Punta, nego dva-tri :)

Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 18:42
od Saša
Uh, 800€, cena sve govori. Kupio je neki leš.

TT


Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 18:52
od TheWickerMan
Pa nije bio krš, od drugara kupljen, zna mu se istorija u zadnjih 5 godina. Ali šta je moglo da se pokvari, pokvarilo se. Tako mu se zalomilo, bolje da je dodao te pare i kupio noviju 159 ali posle *ebanja nema kajanja.

Nikaragva, otprilike tako :D

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk


Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 19:01
od Saša
Ja svog cenim 3.000€ (i dobijam toliko odmah ako hoću), 2011. godište, sve o njemu znate iz moje teme. U poređenju sa tim od 800€ - razlika je sigurno drastična, u svakom pogledu.

TT


Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 19:21
od TheWickerMan
Jeste, ali izaćiće kao tvoj a ni približno nije :D
Ovaj je 2002. godište.

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk


Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 19:24
od OMP
Bole sta je mogo da ocekuje za 800e, ja sam napisao ako je odrzavan auto, ne neki leš, to sto mu se zna istorija eto video je istoriju :) da je taj auto odrzavan kako treba ne bi sad od jednom ovog sve snaslo, no dobro, a druga stvar je sto je sve relativno i zavisi od coveka do coveka, ima picajzli koje ce svaki detalj pa i nebitne da sredi i da sve kupuje u originalu, a to naravno mora da kosta, ja mislim na neka realna ulaganja kod prosecno odrzavanog auta i da nije star 17 godina jbg nesto malo novije, punto u top stanju tog godista mora da se plati 1300-500e

Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 19:56
od jaksa
Kidi ima registrovanog mondea za 500e na prodaju

Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 19:58
od Spa-Francorchamps
Saša napisao: 25 Jan 2019, 10:31 Gde si to našao? A za sedan?

Edit: nađoh sad i ja. To je "Paket Safety A" - autonomno kočenje + adaptivni tepomat + limiter brzine - to nije dostupno za 1.4 motor, no postoji i "Paket Safety B" - autonomno kočenje + limiter brzine, to ide i za 1.4 motor
Evo iz uputstva za Tipa:

Sistem Full Brake Control je POMOĆNI UREĐAJ pri vožnji koji pomaže vozaču da izbegni direktni udes sa vozilima koja se nalaze ispred njega. Ne zamenjuje vozača koji je dužan da održava bezbedno odstojanje i da prilagodi brzinu vozila uslovima saobraćaja, vidljivosti i meteoroliškim uslovima čak i kada je sistem aktivan. NEMOJTE čekati upozorenje o direktnom udesu da biste smanjili brzinu: u slučaju da ne stanete na papučicu kočnice, može doći do udesa.
Sistem Full Brake Control ne registruje pešake, životinje ili druge prepreke koje se nalaze u pravcu kretanja vozilia ili suprotno.
Sistem Full Brake Control se sastoji od radara koji se nalazi iza prednjeg branika.
U slučaju direktnog udesa, sistem reaguje tako što koči vozilo kako bi se izbegao udes ili kako bi se ublažili njegovi efekti. U trnutku kada se registruje rizik od direktnog udesa, sistem vozaču šalje zvučne i vizuelne signale kroz poruke na displeju instrument table. Signali imaju za cilj da omoguće brzu reakciju vozača kako bi se izbegao ili ublažio mogući udes. Ako sistem ne zabeleži nijednu intervenciju vozača, može automatksi da zakoči vozilo i smanju potencijalni udara (automatsko kočenje). U slučaju kada se registruje da je vozač pritisnuo papučicu kočnice ali ako ta pritisak nije dovoljan, sistem može da reaguje, optimizuje reakciju kočionog uređaja i smanji brzinu vozila (dodatna pomoć prilikom kočenja).

Sistem je aktivan samo ako:
- je pravilno aktiviran preko menija;
- je kontakt brava u položaju MAR;
- je brzina vozila između 7 i 200 km/h;
- sigurnosni pojasevi prednjih sedišta su vezani.

Postoje i podešavanja za nivo senzibilnosti : "Near", "Med", "Far"...

Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 20:07
od Saša
Super, znači praktično radi/koči u svim uslovima vožnje, ali - to je ta (skuplja) varijanta sa adaptivnim tempomatom i radarom koja ne ide na 1.4. Možeš li naći isto to objašnjenje za "Paket Safety B"?

Inače, praktično isto funkcioniše i takav sistem u RAV-u, ima ista podešavanja, moguće lako i da je isti proizvođač sistema u pitanju koja snabdeva više proizvođača automobila. Samo sistem u RAV-u verovatno detektuje i reaguje i na pešake.

TT



Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 20:16
od Geza
Moraće turbo motor da se pazari...

Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 20:17
od Spa-Francorchamps
Ja mislim da je to kočenje isto i u tom paketu B, jedino što ovaj skuplji paket ima i adaptivni tempomat

Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 20:23
od Dare4x4
Pešaci su možda i veći rizik nego naletanje na druga vozila, pa bez detekcije pešaka taj sistem ima veliki nedostatak.
Ovako nešto je dobro imati

Re: Automobil za 14k-15k e

Poslato: 25 Jan 2019, 20:59
od Spa-Francorchamps
Ima još neke nedostatke i daju upozorenje na njih:

- može da reaguje u krivini velikog radijusa sa više traka, ako je drugo vozilo u susednoj traci
- može da reaguje na vozilo koje se ubacuje neposredno ispred vozila
- ne reaguje na manja vozila, bicikle,
- može da reaguje na vozilo iz poprečne ulice
- može da reaguje na metalne reflektujuće predmete koji nisu automobil

Kako je to u praksi, ne znam, verovatno moraju da daju ova upozorenja, a da to u praksi nije takav problem...