Stranica 13 od 121
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 21 Avg 2012, 12:11
od Floyd
Radna masina

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 22 Avg 2012, 09:14
od nikaragva
http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/
Evo pominjali smo test severnog jelena. Nasao sam link na drugom forumu.
Ja Nej je da li je vlazan kolovoz, a skroz desno je brzina, valjda kriticna. Sve preko 70 je OK.
Ima automobila za koje bi covek rekao da su prilicno stabilni, a imaju malcice bolje rezultate od hiluxa

. Npr. mene je iznenadio pasat 1.8T i laguna

Takodje me je i fokus razocarao, zbog toga sto su svi na forumu komentarisali kako je prikovan za asfalt u krivinama. Izgleda da svedjani ne misle tako. Velika je razlika izmedju focusa 1 i focusa 2, a tek vidimo sta znaci sportak, kod focusa rs
Ono sto me pozitivno iznenadilo jeste naravno astra, koja je meni i delovala kao prikovana za put, posle ovih 100,000km koliko je vozim, iako nije tako misljenje vladalo, a jos vise me je iznenadio Nissan Qashqai 1,6 dCi

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 22 Avg 2012, 11:13
od Rakhil
Koliko vidim, svi Opeli su dobri sa rezultatima, ne samo Astra - well done. Sam test ne govori mnogo, kad pogledas da su minorne razlike izmedju kola koja su dupe i oko, npr:
Nissan 370Z 2010 Nej 76
Volkswagen Lupo 3L TDI 2000 Nej 75
Ja bih nesto rekao da u realnim situacijama Nissan ipak bolje lezi od Lupa. Ili jos gore:
Peugeot 107 Active 5d 2013 Nej 75
Mazda MX-5 Roadster Coupé 2009 Nej 74
Ako hocete sportsku dinamicnu voznju, uzmite Peugeot 107, ali obavezno Active
Ovo ce da zvuci malo kao fanboy proseravanje, ali Focus 2 na testu je Ecokinetic, sa Michelin low resistance uskim gumama, ne bih ocekivao ni toliko od njega. Ono sto mi je shok totalni je da Xantia Activa i dalje drzi rekord: pre 10-15 godina sam vozio samo Citroene sa hidropneumatikom a ova Xantia mi je bila nedosanjani san i glavni argument u svim patkometrijskim raspravama. Jebote, moram sad da zovem sve sa kojima sam se tad raspravljao da ih naduvam jos jednom

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 22 Avg 2012, 11:17
od nikaragva
Pa dobro, test govori o severnom jelenu i njegovom izbegavanju

Npr. pikapovi imaju svi skoro lose rezultate, medjutim da li oni uopste moraju da obilaze severnog jelena?

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 22 Avg 2012, 11:21
od methane.master
Ne znam švedski, ali valjda sam ukapirao tabelu. Meni ovde ima par nelogičnosti. Recimo isti auto, različiti rezultati. Primer Clio, pošto sam njega prvo gledao i primetio pojavu. Različiti rezultat za model FlexFuel koji se ni po čemu ne razlikuje od serijiskog osim što može da koristi E85. Ako razlika par creva i sw u računaru prave razliku, onda stvarno..
Zanimljivo je koji auto ima najbolji rezultat. Kad malo bolje razmislim, možda i nije toliko neočekivano, mada nikad ne bih rekao da će biti baš prvi.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 22 Avg 2012, 11:26
od Rakhil
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 22 Avg 2012, 11:26
od Xepoj87
Pitanje je da li su to maximalne postignute brzine ili jednostavno samo podatak kojom brzinom su isli kada je test radjen,a valjda sve preko 60 prolazi test...
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 22 Avg 2012, 11:27
od nikaragva
Mislim da su razliciti modeli clia u pitanju.
Renault Clio 1,2 2011 Nej 73.5
Renault Clio 1,2 16V 2005 Nej 67
Renault Clio 1,2 FlexFuel 2010 Nej 71
A razlika izmedju 73,5 i 71 nije nesto velika, mada mozda je jos nesto razlicito, a ne samo creva.
Xepoj87 napisao:Pitanje je da li su to maximalne postignute brzine ili jednostavno samo podatak kojom brzinom su isli kada je test radjen,a valjda sve preko 60 prolazi test...
U pravu si, verovatno su se bazirali na 70 i 80km/h. Ko prodje prodje, ko ne prodje, testiraju gde je granica. Mozda zato i nema velike razlike izmedju sportaka i lupa i slicno, prosli su test i to je to.
Evo prevoda sa google translate:
"Technology world has conducted evasive maneuver tests on the model since the 1970s.
Most cars can handle the so-called älgtestet without any major problems. But sometimes it is worse and some times things have gone really bad, such as the Mercedes A-Class overturned 1997th How bad it can go, you can see in this movie .
What in konbanan results in a few eloquent cones correspond to the reality of that uncontrolled cables into oncoming traffic. Good cars can handle more than 70 km / h, the really good just over 80 km / h Konbanan are set up according to an established pattern and sample run on dry pavement, with some exceptions (marked in the table), and with so many passengers the car takes, weights in the trunk up to the maximum load and tire pressure according to the vehicle's specifications.
Here you can read more about älgtestet. "
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 16 Okt 2012, 21:44
od Geza
Još malo pa će zima, sneg, teži uslovi za vožnju ... Da malo razmrdamo temu
http://youtu.be/jRUWRO1_JWo
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 16 Okt 2012, 21:49
od NexT
Meni se Panda bas svidja kao autic... Voleo bih da imam tako neku igracku sa 4x4, za mrcvarenje po gradu...
edit: Jel ima poente uzeti Pandu 4x4 sa 1.2 motorom od 60 konja? Jel ima to snage da pomeri 4x4 kad zatreba?
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 16 Okt 2012, 21:53
od Misha
Odlicna je Panda 4x4,steta samo sto je tako skupa.

Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 17 Okt 2012, 18:25
od Bax
Pitaj Trojanca sta i kako pomera Panda sa 60 ks....
Sent from my Punto TDI
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 17 Okt 2012, 18:29
od starac vujadin
Za realne 4x4 potrebe Panda završava sav pos`o. "Nerealno" dobro vozilo, pogotovu za Srbiju.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 17 Okt 2012, 18:36
od trojanac
Panda otkida kako ide, da nisam video i vozio, nikad ne bi verovao.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Poslato: 22 Okt 2012, 19:58
od Bax