Stranica 13 od 4586

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 17:08
od Stjepa
Ne vredjaj mi agregat pod haubom. :twisted:
Na sve se navikne. U pocetku je i meni bio katastrofa kilav, ali sam se navikao na to sta mogu ocekivati od njega ali i na to kako funkcionise.
Ako se bas, bas zeli izbiti brzo na tih 80 tu je drugi stepen prenosa. Od 80-100 je treci (moze trecom jos nego pricam ako se zeli recimo zbog preticanja). Nije to munja, ali spengla sasvim pristojno kad se stojicki nagazi. Jeste da je ekstremno, ali mora se preko 4-4500 obrtaja i tad izvrsava naredjenja.
Ne kazem da mu ne bi bilo bolje naci snazniji agregat, samo eto... brzi je od pola 6n2 sa najslabijim agregatom :mrgreen:

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 17:17
od TheWickerMan
Znaci,motor je kilav? Nema veze,nije ovaj trkac :smesko: Ne zuri nigde...naleteli smo na jedan 1.6 16V, pa cemo da vidimo... A za volan nisam znao :shock: Papucice su OK,cini se na slikama da su razstelovane...

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 18:43
od Cherokee
Sa 1.6 16v motorom imao bi trkalicu sa kojom bi derao od semafora do semafora :eek:

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 21:13
od TheWickerMan
Nismo probali taj 1.6 16V jer ovo je bilo ono preliminarno gledanje... Ali znam kako je isao ortakov 1.4 16V (dok ga nije slupao) , mogu da zamislim kako ide ovaj :doubleup:

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 21:17
od Cherokee
Ja u Meganu imam taj motor, i bas je filing kad mu uradis kickdown (posto je automatik)... :sreckovic:

Jednom prilikom sam vozio Clio sa tim motorom, sta reci kada je auto laksi 250-300 kg. Sa onim bi predstavljao potencijalnu opasnost na drumu, jer ne moze da se vozi lagano :shock:

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 21:24
od TheWickerMan
Verujem... probacemo pa cemo da vidimo :) Mada,kontam da je laksi od mmoje Alfe jedno 300 kg,tako da su tu negde sa preformansama :)

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 21:43
od pedja
Trojanac, sta ti znaci ono vgf na Honda Clubu? :P

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 21:48
od Med
Знам ја!

VGF - Very Good Feeling !!!!!!!!!! :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 21:49
od Stjepa
@TWM samo treba biti svestan da se taj agregat za Clio II nije kupovao tek onako. Vec su tu postojale ambicije za gazenje istog, cim se tipovalo na "misice" od starta. Za auto ~10 godina star moze biti pogubno, pride ako je do sad izmenjao 2-3 vlasnika. Treba biti oprezan, jer su po meni vece sanse da takav bude mnogo vise rabljen od recimo 1.2 8V (pominjana "mrcina").

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 21:51
od TheWickerMan
Stjepo,slazem se u potpunosti :prstgore: Svaki auto ce biti deeeetaljno pregledan pre kupovine :) Poenta je sto se kupuje bez zurbe,a ovaj drugar bi najradije 1.4 16V Ko jos uzima "jak" auto a da ga ne gazi :) Videcemo ,ima vremena,mada znajuci mog drugara,jer za njega nema pola gasa,kod njega je papucica gas on i off...zato je bolje 1.2 :smesko:

Re: Dobro veče

Poslato: 29 Jan 2012, 21:56
od trojanac
Med napisao:Знам ја!

VGF - Very Good Feeling !!!!!!!!!! :rofl: :rofl: :rofl:
:bravo: :doubleup: :sreckovic:

Re: Dobro veče

Poslato: 30 Jan 2012, 00:35
od dragan
TheWickerMan napisao:Stjepo,slazem se u potpunosti :prstgore: Svaki auto ce biti deeeetaljno pregledan pre kupovine :) Poenta je sto se kupuje bez zurbe,a ovaj drugar bi najradije 1.4 16V Ko jos uzima "jak" auto a da ga ne gazi :) Videcemo ,ima vremena,mada znajuci mog drugara,jer za njega nema pola gasa,kod njega je papucica gas on i off...zato je bolje 1.2 :smesko:
iz licnog iskustva mogu da tvrdim da renoovi 1.4 16v i 1.6 16v motori ako se dobro odrzavaju mogu da budu jako trajni iako se gaze...
ovaj 1.4 16v kod mene je realno pregazio preko 200 hiljada ( na satu je oko 196 kkm ) od cega nesto preko 130.000km moje voznje. ako se nije cepao hladan i ako se ulje redovno menjalo taj motor moze da ide jos dugo dugo ( i to da ide dobro, pre neki dan smo trojke i ja malo potegli na jednom praznom delu puta, i pored dodatne tezine u autu od skoro stotinak kg ispratio sam tempo njegove honde u potpunosti ). ulje ne trosi skoro uopste, nekoliko deci na 15tak hiljada km izmedju servisa...
1.6 16v ide bolje ali i trosi nesto vise ( orijentaciono oko pola litre ), a stotku hvata za nesto preko 9s...
inace klio 2 sa tim motorima i 5 vrata je tezak ravno 1000kg po podacima iz knjizice koja dodje uz njih...tako da cherokee tvoj megan nije mnogo tezi od klija, posebno u varijanti sa manuelnim menjacem...automatik je tezi za 50-60kg od iste verzije sa manuelnim ako se ne varam...
iskreno, ako naleti neki 1.4 16v a ima ih ja bih najpre uzeo njega da sam na mestu tvog drugara...
ako razmislja o plinu, oba 16v motora ( mislim na 1.4 i 1.6 ) su dobra opcija...
ja sam gledao neki 1.6 16v pre par meseci, 2002. svetloplavi metalik, digitalna klima, u dobrom stanju, za 3250e...pre cenkanja...mislim da je jos uvek u oglasima, sad je u zameni prodavaca otisao u sabac...

Re: Dobro veče

Poslato: 30 Jan 2012, 11:09
od bane valjevo
NeXt, da li vaši automobili imaju taksi oznake, onu na krovu i tablicu TX? Pitam jer sad čitam neki tekst o Ivanu Bosiljčiću i taksiju... :kuku:

Re: Dobro veče

Poslato: 30 Jan 2012, 11:16
od TheWickerMan
dragan napisao: ovaj 1.4 16v kod mene je realno pregazio preko 200 hiljada ( na satu je oko 196 kkm ) od cega nesto preko 130.000km moje voznje. ako se nije cepao hladan i ako se ulje redovno menjalo taj motor moze da ide jos dugo dugo ( i to da ide dobro, pre neki dan smo trojke i ja malo potegli na jednom praznom delu puta, i pored dodatne tezine u autu od skoro stotinak kg ispratio sam tempo njegove honde u potpunosti ). ulje ne trosi skoro uopste, nekoliko deci na 15tak hiljada km izmedju servisa...
1.6 16v ide bolje ali i trosi nesto vise ( orijentaciono oko pola litre ), a stotku hvata za nesto preko 9s...
inace klio 2 sa tim motorima i 5 vrata je tezak ravno 1000kg po podacima iz knjizice koja dodje uz njih...tako da cherokee tvoj megan nije mnogo tezi od klija, posebno u varijanti sa manuelnim menjacem...automatik je tezi za 50-60kg od iste verzije sa manuelnim ako se ne varam...
iskreno, ako naleti neki 1.4 16v a ima ih ja bih najpre uzeo njega da sam na mestu tvog drugara...
ako razmislja o plinu, oba 16v motora ( mislim na 1.4 i 1.6 ) su dobra opcija...
ja sam gledao neki 1.6 16v pre par meseci, 2002. svetloplavi metalik, digitalna klima, u dobrom stanju, za 3250e...pre cenkanja...mislim da je jos uvek u oglasima, sad je u zameni prodavaca otisao u sabac...
Hvala za info :doubleup: plin je obavezan,to sigurno... ta potrosnja ulja je mizerna,ali bas... bas cu da mu dam da procita ovo,da se edukuje :) Ja mu savetujem 1.4 ili 1.6 ,ako je kilav 1.2 nece da bude zaovoljan :smesko: Dragane,koiko je okvirno veliki servis za 1.4?

Re: Dobro veče

Poslato: 30 Jan 2012, 11:52
od dragan
ja sam ga radio vec dva puta, bilo je samo veliki servis izmedju 250 i 300e... djijuliju zna bolje kako se tacno krecu cene sa kojim markama delova, ali eto to je okvirna cena...
plin sekvent sa torusnom bocom je oko 500e, ja sam ugradio u eko luki, dobio garanciju 3 god ili 100.000km, korektni su ljudi :smesko:
ako jos nesto treba tu sam...