Stranica 121 od 224

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:09
od Zveroljub
Stvar je ukusa, meni ne vredi tog novca.
Uostalom, automatik je za one sto ne znaju da menjaju brzine :mrgreen:

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:15
od Day Walker
Odlican je DSG u novoj fabiji, meni se svidja kako ide i kako menja.
Kad se vozi opusteno, ide 60kmh u 7. fazon..



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:16
od maxer
Ma dušu dalo za ove nove moderne vozače: mogu da kuckaju poruke desnom - koliko oće :kezo: ... ili bar do prve bandere :rofl:

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:26
od passenger
DSG 7 u Fabii? To je super stvar, neki 1.2 tsi i trošiće kao upaljač.
Meni nedostaje manuelni da šaltam malo. Kad uzmem tatinu Corsu C, menjam non stop iz zezanja. Sa 50 sam već u 5. brzini.

Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:31
od Day Walker
Evo potrosnje do centra i nazad u sred radnog dana.
Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:37
od passenger
mislio sam pola litra dole, ali i to je okej.
magistrala 80-90?

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:40
od Darko
Day Walker napisao:Odlican je DSG u novoj fabiji, meni se svidja kako ide i kako menja.
Kad se vozi opusteno, ide 60kmh u 7. fazon..



Sent from my iPhone using Tapatalk
To me najvise plasi kod automatica. Nista gore nego kad ide 7 brzinom na 1200 rpm i cujes da se motor gusi i muci.
Ja 60 na maunelcu ne vozim sestom nego cetvrtom brzinom.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:43
od passenger
Neće se guši, prebaci ga u 6/5.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:44
od maxer
Darko,
E, pa ne ide to tako: kompjuter prati parametre motora i prebaci u 7. samo dok je motor rasterećen i ide po ravnom konstantnom brzinom. Čim pritisneš gas ili krene uzbrdica, on šalta naniže ... pa nisu ni oni ludi :naughty:

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:50
od Darko
Znam kako to ide.
Nego mi se jednostavno ne svidja forsiranje voznje malim brzinama u 6/7 brzini.
To ti je kao onaj indikator promene prenosa. Po njemu si uvek u nizoj brzini. A kad saltas po njemu vidis da motoru ne prija i moras da vratis u nizu.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:52
od Day Walker
Pesindžeru brate pa ovo je benzin, nije dizel pa da bude jos niže :)
Darko ne guši se, a pritiskom na gas spusti brzinu,2,3 u milisekundi i ubrza.
Bas brz menjač.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 18:54
od maxer
Darko,
Tu se u suštini slažem: taj indikator ume baš tako da se ponaša. Mislim da je tu problem što se izgubi na brzini pri promeni stepena prenosa tj. dvostruko kvačilo to radi mnogo efikasnije/brže nego prosečan vozač sa manuelnim menjačem.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 19:15
od Zveroljub
Meni je i manuelni 6b sasvim zadovoljavajuci. Cinjenica je da lepo povlaci sa dsg-om, ali ne vidim to u svom vozilu. A za razliku u ceni moze svasta nesto od opreme da se doda ;)
Kad pogledam tekstove na net-u o problemima sa dsg-om, izgubio bih volju za njim i da sam je imao.
Sto se tice pouzdanosti, opet vise verujem mehanickom sklopu nego necemu sto pokrece elektronika. Znam da sada ima elektronike u svemu, ali nije zgoreg svesti je na neki razuman nivo.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 19:26
od grujicd
Kod dsg-a je najskuplja kombinacija mehanike i elektronike - mehatronika :)
Nemam pojma šta je ali to pominju uz cifru od par soma evra kad dsg krene da zeza.

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera

Poslato: 26 Okt 2016, 19:29
od shandu90
I na golfu 5 gde sam se prvi put susreo sa DSG-om na potapanje gasa je vracao nekoliko brzina nize, u S modu je bas radio momacki. Spreman je DSG ko zapeta puska uvek, za razliku od klasicnih automatika kojima malko vise vremena treba ali ni to se ne primeti.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk