Re: Vazduhoplovi
Poslato: 20 Apr 2013, 16:53
@Zuzazu
Slazem se da treba da postoji nacionalna kompanija i uopste mi nije jasno kako JAT ne moze da se sam nosi sa konkurencijom.
Pretpostavljam sta je u pitanju ali necu da iznosim moje pretpostavke...verujem da si bolje upucen u tu pricu.
Ko zna, mozda se velikim igracima vise isplati da JAT propadne i tako dodje do ovog sto si pisao...
Slazem se da treba da postoji nacionalna kompanija i uopste mi nije jasno kako JAT ne moze da se sam nosi sa konkurencijom.
Pretpostavljam sta je u pitanju ali necu da iznosim moje pretpostavke...verujem da si bolje upucen u tu pricu.
Ko zna, mozda se velikim igracima vise isplati da JAT propadne i tako dodje do ovog sto si pisao...
...nego da kupuju problematicnu kompaniju zbog linija koje ce svakako dobiti njenim nestankom.zuzazu napisao:Kako je Jat prestao da leti za Dubai, Fly Dubai je odmah podigao cene karata. Kako je Jat prestao da leti za Prag, CSA je u Jat-ovom terminu odmah ubacio jos jedan let, a potom ukinuo sve letove, ostavivsi srpskog putnika na cedilu. Kako je Jat ukinuo dnevne letove za Istanbul, u Jat termine je upao Turkish, a onda i povecao broj letova na 2 dnevno, i avion im je krcat...
Bugari bi mogli da ispricaju sta se desilo kada su Izraelci kupili Balkan, pa ga zatvorili, gde su otisle cene karata...