Stranica 124 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 10:40
od ftj
Pa to, pitanje je koliko se kompresor u stvari pali i kako uopšte znaš da li radi.
U svakom slučaju fabrika verovatno smatra da AC treba da bude uključen na auto, moje iskustvo je da ako ga jednom odmagljujem sa klimom posle će mi se generalno mnogo više magliti i zato uvek zimi gasim ac.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 11:00
od Xepoj87
Mene zanima da li trosi vise goriva sa upaljenom klimom zimi?
A da ne ide isti vazduh,to je 100% provereno,jer kada upalim AC i zimi,smrdi mi iz klime,jer imam taj problem vec 4 godine na kolima,a kada ne upalim,ne smrdi nista.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 11:04
od blaugrana
Ogi napisao:Nije automatska ali se pali kada god upalim auto i ukljucim ventilaciju a duvanje je ukljuceno prema soferci, znaci uvek.
A klimu ne volim ni leti a kamoli zimi.
Moze da se iskljuci, odnosno ponisti. ;-)
Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 11:10
od dunx81
Meni se sluzbena Astra nenormalno maglila pa sam celu zimu vozio s klimom. Sad da li i koliko kompresor radi-nemam pojma al drzao je koliko toliko odmagljeno. Kako je ugasim,kolaps.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 11:11
od dragvorl
Xepoj87 napisao:Mene zanima da li trosi vise goriva sa upaljenom klimom zimi?
A da ne ide isti vazduh,to je 100% provereno,jer kada upalim AC i zimi,smrdi mi iz klime,jer imam taj problem vec 4 godine na kolima,a kada ne upalim,ne smrdi nista.
Ako je kompresor upaljen mora da trosi vise, tu nema price, sad, koliko tacno vise, samo je to pitanje.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 11:38
od nuk
Ako se stakla odmagljuju radi kompresor i trosi vise goriva, obicni kompresori isto kao i leti, scroll manje jer ne rade punim kapacitetom.
Sent from my Lumia
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 11:39
od Delija
Vrlo kratko radi, tako da je sigurno zanemarljivo.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 12:41
od Heinz
Bojim se da se kompresor ne pali, jer bi se to osetilo po opterećenju motora i trenutnoj potrošnji. A ipak se odmagli.
EDIT: manuelna klima kod mene.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 12:47
od Delija
Na Civic-u se provereno pali, sto se i cuje (kad si van auta) i oseti po broju obrtaja motora u leru.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 12:50
od nikaragva
Meni se kada na minusu upalim klimu, ne odmagljuje nista brze, nego bez nje. Sto znaci da se kompresor sigurno ne pali.
Jel mogu to nekako premostiti? Ne da se pali kompresor, nego da odmagljuje nekako, a da to nema veze sa kompresorom?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 29 Nov 2013, 12:55
od nuk
Plinska grejalica
Sent from my Lumia
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 30 Nov 2013, 14:33
od Gaginh0
Jel ok da drugar stavi akumulator od 66 ampera u Astru H, 1.3CDTI?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 30 Nov 2013, 23:57
od swemir
Nek stavi koliko pise i koliko je bio fabricki
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Dec 2013, 07:31
od trojanac
Ako se ne varam, fabrički je 65Ah tako da može slobodno. Inače, za taj model se nudi svašta...
http://www.rexbo.eu/opel/astra-h-04/1-3 ... ery-100042
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 01 Dec 2013, 10:10
od nikaragva
Meni je u istoj astri samo 1.9 bio fabricki 60A. Posle toga stavio white horse od 60A, i vozio ga skoro 4g. Doduse posle isteka druge godine sam ga u garanciji zamenio za nov
Sad sam stavio polovan bosch od ~70A ne znam tacno, koji je bio otpisan, ali evo radi kod mene

Uzeo sam samo da se posluzim, i evo shljaka vec 3 meseca
