Stranica 125 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 12 Nov 2013, 21:49
od Geza
Globalizacija je kučka.
Alfa je nekada davno imala u planu sa predstavi GTA verziju modela 159. Od toga se iz nepoznatih razloga odustalo. GM-ov 3.2-litarski benzinac je još uvek živ, a evoluciju tog motora možemo da očekujemo u modelu Cadillac ATS-V. Uz pomoć turbopunjača motor bi razvijao od 450-500 KS.
http://rumors.automobilemag.com/cadilla ... z2k2fuFJd6
A moglo je biti svašta sa Alfom.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... q4Q5n72iDE
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 14:08
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 15:18
od Woodoo
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/201 ... kvalitetom
Hyundaijevi ambiciozni globalni planovi predstavljaju veoma ozbiljan izazov za južnokorejskog proizvođača. Da bi u nameri osvajanja većeg udela na ključnim svetskim tržištima ostvarili zapaženiji napredak u Hyundaiju već niz godina rade na unapređenju kvaliteta konačnih proizvoda, automobila. Šta će se u takvom okruženju dogoditi sa onima koji ugrožavaju napredak i nepovoljno utiču na kvalitet? Pogodite!
Predsednik grupacije Hyundai Motor Chung Mong-koo potvrdio je raskid poslovnog odnosa sa šefom odeljenja za razvoj i istraživanje, Kwonom Moon-sikom. Osim Moon-sika otkaze su dobili, tačnije ostavke su podneli još neki visoko pozicionirani ljudi razvojnih odeljenja.
Hyundai je ove godine opozvao milione vozila zbog različitih problema, od poteškoća sa kočnicama na modelu Genesis do curenja vode u kabinu na modelima Santa Fe i Elantra.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 17:48
od nuk
Xepoj87 napisao:Povraca mi se.
methane.master napisao:Što? Zamisli da su uzeli TDI motor pa da je isti kao i kod polupremijuma.

Ili jos gore
http://www.worldcarfans.com/11306175889 ... cedes-benz
Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 17:55
od Floyd
Jbg...euro norme
Iz istog razloga i BMW ugradjuje onaj 1.6 sto su razvili sa PSA.
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 18:15
od methane.master
nuk napisao:Xepoj87 napisao:Povraca mi se.
Već smo u par navrata pričali o tom partnetstvu i uzrocima. Ponoviću da je taj 1,6 dCi fenomenalan motor. Po meni bolji izbor od 1,5 dCi koji već ugrađuju. E sad.. džabe ti dobar mali motor ako ga ugradiš u mauzolej od 2t.
Sent using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 18:22
od milosdoktorabs
jebes mecku dizel sa Renoovim motorom,to onda gubi smisao.Sta je onda premijum i sta ga odvaja od ostalih?E sada da Mercedes doradi nesto pa da progutas a pno ispafa a kupio lagunu a kupio c klasu odnos
no a imegana,isti moj.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 18:38
od NexT
A od kad motor (pogotovo bazni dizeli) izdvajaju premijum od ostalih?
Pa svi proizvodjaci prave dobre motore (u principu) i svi su imali i poneki propust.
Mercedes od ostalih izdvaja enterijer, preciznost izrade, ukupan kvalitet, blablabla. Motor (u ovim slucajevima) nikako nije taj najbitniji detalj. Da je rec o nekom 5.0 V8, pa da razumem.
C klasa ce sa ovim motorom biti best buy medju klotarama, pogotovo zbog Co2, a i na trzistima slicnim nasem zbog zapremine.
Vito je isao u sadasnjoj generaciji sa 2.2 CDi od 110 konja, tako da ne vidim zasto bi ovo bio problem. Jedino sto je taj 2.2 bukvalno neunistiv motor.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 18:50
od nuk
Realno, ko kupuje C klasu sa 1600ccm i treba da dobije Renault motor

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 18:51
od methane.master
milosdoktorabs napisao:jebes mecku dizel sa Renoovim motorom,to onda gubi smisao.Sta je onda premijum i sta ga odvaja od ostalih?E sada da Mercedes doradi nesto pa da progutas a pno ispafa a kupio lagunu a kupio c klasu odnos
no a imegana,isti moj.
Po toj logici, je*eš Audi sa Škodinim delovima, je*eš BMW sa PUG motorom, je*eš RollsRoyce sa BMW-ovim motorom, Bentley sa Audijevim...
Obični proizvođači odavno rade takve transfere, sada i premijum. Propisi oštri, razvoj je preskup, a industrija u krizi.
NexT napisao:C klasa ce sa ovim motorom biti best buy medju klotarama, pogotovo zbog Co2, a i na trzistima slicnim nasem zbog zapremine.
Vito je isao u sadasnjoj generaciji sa 2.2 CDi od 110 konja, tako da ne vidim zasto bi ovo bio problem. Jedino sto je taj 2.2 bukvalno neunistiv motor.
Slažem se sa tobom, snage je iste kao bazni 2,2 CDI, ići će ko alva u flotnim nabavkama, a i motori se odavno prave da ne budu neuništivi. Naravno, opet... treba biti budala pa staviti ga u auto veći od C klase.
Sent using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 19:36
od Xepoj87
Naravno,to je po meni krajnja granica gde treba da ide taj motor,a ja licno da se pitam,ni u C klasu ga ne bih stavio...
Kao ni 1.6 u Bmw-a 3.
A C klasa ce sa tim motorom ima oko 1450kg,sto nije strasno za taj motor.
Iskreno,ja kapiram te motore,kao i 2.2 u S klasi,2.0 u A8 i slicno.
Ne bi bili nikada moj izbor,ali kapiram zasto bi ih neko pazario.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 19:59
od nuk
Zato sto mu jace ne treba a hoce da vozi bas taj auto. takve i ne interesuje da ciji je i kakav taj motor, prosto i logicno.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 13 Nov 2013, 21:08
od HKS
milosdoktorabs napisao:jebes mecku dizel sa Renoovim motorom,to onda gubi smisao.Sta je onda premijum i sta ga odvaja od ostalih?E sada da Mercedes doradi nesto pa da progutas a pno ispafa a kupio lagunu a kupio c klasu odnos
no a imegana,isti moj.
Dobro sad, da su Laguna i C klasa isti - nisu.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Nov 2013, 22:06
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 17 Nov 2013, 22:27
od methane.master
Mon dieu!
Sent using Tapatalk