Stranica 125 od 263

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 09 Dec 2014, 19:56
od Kuzmanovic
Meni ovo deluje da je obelezeno za bicikle kao na mostu na Adi. Ako budu isti uslovi ja cu da vozim kao i na mostu na Adi, ulicom. :)

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 12 Dec 2014, 17:33
od TDI
Kuzmanovic napisao:Kad pustaju saobracaj preko mosta?
Kazu za 4-5 dana. Kad dodje kineski premijer, predsednik ili ko vec.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 09:25
od Martin
Bilo je sinoć na vestima - 18.12. je otvaranje mosta.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 11:22
od TDI
Valjda ce sada Beograd bar malo da prodise. A i da srede vise muceni Pancevac. Koji je odavno za generalni remont.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 11:39
od methane.master
To je i bila zamisao još kada je krenula izgradnja kineskog mosta 2010.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 12:38
od TDI
Ala si raređao broj postova, 5 keceva.

Ovaj ce sigurno biti iskoricen. Jer svi hoce da zaobidju grad. Ali most na Adi smatram da uopste nije iskoriscen. Onoliko cudo, onolike pare spr..ne, kostalo 3 puta vise nego sto treba sigurno, razloge da ne navodim...A nije iskoriscen kako treba. A moze da bude...

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 12:49
od Heinz
To kažu uglavnom ljudi koji nemaju veze sa B. Brdom i NBG.

TT

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 13:06
od ftj
Al da je moglo bolje moglo je i to na svakom koraku. Npr. semaforizovana raskrsnica kod hipodroma je katastrofa, mogao je bar kruzni tok ako vec nije bilo para za denivelisane petlje.

Ista je prica i sa kineskim mostom. Pa majku mu jel mora semafor pre i posle mosta??

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 15:35
od TDI
Heinz napisao:To kažu uglavnom ljudi koji nemaju veze sa B. Brdom i NBG.

TT
Sa B. Brdom imam jako slabe veze. Ali zato sa Novim Beogradom vise nego jaku. Imam svaki dan potrebu da idem tamo. Moje je misljenje da treba da se apleluje da se taj most vise koristi. Kako bi se Gazela rasteretila. Kao sto su apelovali kada se Gazela renovirala, da se koriste drugi mostovi, ako je moguce. Tako nesto slicno. Ljudi i iz navike idu Gazelom. To sam bar ja primetio.

Ako idem iz pravca Zagreba i vidim da je guzva ka Gazeli, uvek se iskljucim, pa ka Jurija Gagarina, most na Adi, sajam, Mostar, pa u Kneza Milosa. Malo vise predjem, ali ustedim vreme i gorivo jer ne stojim u guzvi. Takodje i kad idem iz Kneza Milosa, vidim ga se zaguzvalo na Gazeli...opet dole na sajam, pa na most preko Ade. A tamo guzvu nikad nisam video. Iskreno.

Neka 30% koji idu rutom slicnom mojoj svaki dan tako uradi, odmah lakse. A guzvu na Gazeli najvise prave ti sto se ukljucuju iz Kneza Milosa i odozdo sa Sajma. Most na Adi je po mom slobodnom misljenju rasteretio Gazelu 15%, sto se oseca...A moze mnogo vise, kad bi se bolje koristio.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 15:40
od Day Walker
Problem kod mosta na Adi je sto je prilazna infrastruktura ocajna. Mala protocnost saobracaja, pogotovu na Topciderskoj strani.
Sa NBGa rade 2 prilaza mostu i oni su uska grla. Odnosno mnogi i ne znaju za ulaz kod buvljaka, taj je uvek prazan

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 15:40
od stefanan
Mnogo lose prilaze ima most na adi sa banovog brda i iz kosutnjaka

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 15:52
od Paja
Most na Adi je deo celog novog sistema saobraćajnica. Njegovu pravu vrednost ćemo videti tek kad sve bude izgrađeno (ako ikad bude). Ono što jeste mana je nedostatak direktne veze bez semafora sa auto putem

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 16:38
od Kuzmanovic
Upravo tako, taj novi sistem saobracajnica koji ce jednog dana biti izgradjen nazivaju unutrasnji magistralni prsten koji predstavlja neku vrstu obilaznice oko centra grada. Deo tog UMP-a je i most Zemun - Borca i postoji neka zamisao da se probija tunel od Kosutnjaka do Autokomande.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 18:00
od Rakhil
Sve je to nesto navrat nanos, nece skoro zaziveti.
UMP fura pricu da je magistrala, a semafora na svakom koraku: sidjes sa mosta Zemun - Borca i udaris na semafor (jer kruzni tok je Satanino cedo), pa jos 20 semafora do Bezanijske kose, pa kroz Marka Celebonovica posle semafora kod Rode (jer kruzni tok je delo masona i laminata) gde ljudi parkiraju na ulici sada, pored skole gde je ogranicenje 30 sto je bas za magistralu, pa onda na nadvoznjak preko NBGD koji nije izgradjen na novi most koji zavrsava gle cuda na mrtvom jebenom semaforu 20 metara iznad zemlje (jer kruzni tok je za p**ke) i onda si usred Topcidera.... O tunelu ispod Senjaka tek necu da pricam, mi ga doziveti necemo a i za unuke je pitanje.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 13 Dec 2014, 18:13
od TDI
Prilazi jesu ocajni. I sto kazete, masa ljudi ne zna za neke prilaze. Ja znam , jer sam se informisao, posto mi to znaci za moja svakodnevna kretanja.

Sve ce to biti lepo kad bude. I kad dobije svoju pravu funciju sto kazete. Ali misljenja sam da i ovo sto sada ima moze da se iskoristi bolje.

Eto, ovaj most Mihajla Pupina je zavrsen konacno. I skidam im kapu. To je ogroman posao uradjen za tri godine. Svaka im cast. Ova njegova faza do Pancevackog puta verujem da bi kroz dve godine trebala biti zavrsena. Kao i prilaznica do Bezanije kod mosta na Adi.

Ali...Tuneli, prvi od Careve Cuprije do Autokomande, a drugi od Autokomande do Pancevca nije mali posao, a jos nije ni pocela izgradnja. Plan je bio da se sve to uradi do 2021, ali moje je misljenje da je to veliki posao za tako ,,kratak,, period.
Evo plana gradske magistrale:
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/t40825.lt.html

A evo i detaljnog plana saobracajnica u Beogradu koje su u planu za igradnju do 2021 godine:
http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/?src=saobracaj


Problem je, svi znate, sta da vam pricam, sto se godinama nista nije radilo, sto se tice saobracajne infrastrukture, a grad se sirio. Nisu se problemi sto se toga tice na vreme resavali. A ruku na srce sto se tice i drugih stvari. I sada je naravno tesko.