Re: Alfa Romeo Giulia
Poslato: 11 Maj 2016, 20:22
Heroj, mislim da si ti ranije kacio performanse.
Ne podudaraju se te cifre sa ovima.
Po ovoj tabeli je sporija.
Ne podudaraju se te cifre sa ovima.
Po ovoj tabeli je sporija.
sve je to vujadine tacno pod pretpostavkom da je nirburgring referentna polazna tacka za merenje preformansi, sto ja iz vise razloga ne mislim da jeste (da ne navodim sad da ne sirimo raspravu). Kao sto kazes, bice ubuduce gomila testova 1 na 1 pa cemo videti. Nisam mislio da bas ne moze da izadje na crtu bmw-u (inace pratio sam celu pricu vezanu za vremena na ringu), vec bmw-ov pristup svojoj perjanici izgleda dosta ozbiljnije od alfestarac vujadin napisao:Pa dobro, ali to ne znači da Alfa neće moći da se "trka" s BMW...pretpostavljam da misliš na M3/M4.milospinkfloyd napisao:@starac vujadin mislim da u bmw-u nisu ludi sto u obicne bmw stavljaju ZF a u M DCT. Da je ZF dobar kao DCT stavljali bi ga u M
Već se pokazalo da je Alfa brža jer je postavila mnogo bolje vreme od M4 na Nurburgringu koji je referentna staza za ocenjivanje ukupne brzine automobila. Biće još testova gde će se oni porediti (to će biti jedna od omiljenijih tema auto glasila sledeće ove i sledeće godine), ali ako je bila brža na Ringu teško da će negde na drugom mestu BMW biti brži...videćemo. Nedavno je BMW izbacio M4 GTS koji je postavio još brže vreme od Alfe na Ringu, ali je ta verzija BMW hardcore track day automobil i to je već drugo unapređenje tog modela, dok je Giulia QV na nivou spreme jednog "običnog" M3/M4 bez posebnog olakšavanja, sa svom opremom koja ide uz takav auto, tako da i nisu baš modeli koji se mogu porediti. Pored toga, Giulia QV je model koji se tek pojavio i koji će sigurno biti još unapređivan, a njen motor već sada ima dokazani potencijal za 100-150ks više kod MAseratija i Ferrarija.
Sve to ne znači da je Giulia sveukupno bolji auto, već pišemo o tome ko može da se "trka" i s kim.
Nema nikave rasprave, niti pretpostavke. Nurburgring je referentna staza za pokazivanje perfomansi autmobila. To što se neki pojedinac ili nekoliko nih na nekom forumu ne slaže s tim je nebitno. Bitno je da su same firme priznale autoritet vremena koje se tamo postižu i to je postalo stvar prestiža ko će postaviti dobro vreme na toj stazi, a to su prepoznali i mediji koji to pomno prate. Najbolje u svemu tome što je taj autoritet izrastao sasvim spontano i na neformalan način bez ikakvog nametanja i prirodno dobio veliki publicitet.sve je to vujadine tacno pod pretpostavkom da je nirburgring referentna polazna tacka za merenje preformansi, sto ja iz vise razloga ne mislim da jeste (da ne navodim sad da ne sirimo raspravu). Kao sto kazes, bice ubuduce gomila testova 1 na 1 pa cemo videti. Nisam mislio da bas ne moze da izadje na crtu bmw-u (inace pratio sam celu pricu vezanu za vremena na ringu), vec bmw-ov pristup svojoj perjanici izgleda dosta ozbiljnije od alfe


Kao sto sam vec napomenuo u predhodnom postu, vreme koje si spominjao za M3 je postavio Sport Auto, koje je daleko od vremena koje postavi fabrika. Bilo koji primer da uporedis, vremena Auto Sporta, kada obicno vozi Saurma su drasticno slabija od fabrickih vremena.staracvujadin napisao:Već se pokazalo da je Alfa brža jer je postavila mnogo bolje vreme od M4 na Nurburgringu koji je referentna staza za ocenjivanje ukupne brzine automobila. Biće još testova gde će se oni porediti (to će biti jedna od omiljenijih tema auto glasila sledeće ove i sledeće godine), ali ako je bila brža na Ringu teško da će negde na drugom mestu BMW biti brži...videćemo. Nedavno je BMW izbacio M4 GTS koji je postavio još brže vreme od Alfe na Ringu, ali je ta verzija BMW hardcore track day automobil i to je već drugo unapređenje tog modela, dok je Giulia QV na nivou spreme jednog "običnog" M3/M4 bez posebnog olakšavanja, sa svom opremom koja ide uz takav auto, tako da i nisu baš modeli koji se mogu porediti.
Pošto si primetio da volim da manipulišem vremenima na Nurbrgringu to znači da ti je to upalo u oči, tako da pretpostavljam da ti će ti biti vrlo lako da mi pokažeš na par primera kada sam ja manipulisao tim podacima? Baš me to interesuje.@staracvujadin, primecujem da cesto volis da manipulises tim vremenima, pa sam bacio pogled,
Da, znam. To sam ja prvi pisao na ovom forumu o tim razlicima u vremenima koje postavi fabrički tim i neki test vozač kada su ovde počele da se vode diksije na tu temu.Kao sto sam vec napomenuo u predhodnom postu, vreme koje si spominjao za M3 je postavio Sport Auto, koje je daleko od vremena koje postavi fabrika. Bilo koji primer da uporedis, vremena Auto Sporta, kada obicno vozi Saurma su drasticno slabija od fabrickih vremena.
Gde si u nekom viđenijom mediju pročitao ili video da je auto bio 100kg lakši i da je imao slikove sem u opskurnom australijskom portalu Motoring u tekstu koji obliluje glupostima koje se već sada vide da nisu tačne. To je taj tekst:A ono najbolje je sto kazes da je Gulia skroz obicna, a u pitanju je pre-produkcijska verzija, 100kg laksa i sa slikovima.
Njegove standardne gume su poluslikovi Michelin Pilot Cup Sport 2. Bilo bi korektno da to napišeš jer neko može da pomisli da manipulišeš podacima.M4 GTS je brzi za nesto vise od 10 sekundi, na standardnim gumama, tako da mislim da ce tesko u buducim testovima Gulia biti brza od M3. Vredi videti.
Bilo je price o Viperu, kako je brzi od 918, secam se neke price o vermenima koje je Reno postizao, uglavnom porede se fabricko i neko drugo vreme.starac vujadin napisao:Pošto si primetio da volim da manipulišem vremenima na Nurbrgringu to znači da ti je to upalo u oči, tako da pretpostavljam da ti će ti biti vrlo lako da mi pokažeš na par primera kada sam ja manipulisao tim podacima? Baš me to interesuje.
Mislio sam na vreme M3, obicnog, koje je 24 sekundsi slabije od M4 GTS.starac vujadin napisao:Dalje, u svom prvom postu si napisao da je Alfino vreme nije vreme fabrike, a M4 GTS jeste. Oba su vremena fabrička jer su fabričke ekipe učestvovale u njihovim postizanjima.