Stranica 126 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 10:58
od Uroš S.
Ti si stalno na otvorenom, sumnjam da će kod tebe ikada morati da uradi prinudnu regeneraciju. Ona je podešena da se radi npr. na 50% zapušenosti DPF-a, ako je ispod toga nema potrebe. Obzirom da ga ti često voziš na otvorenom neće ni doći do tih (npr.) 50%.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 11:08
od nikaragva
Samo ti njega dobro zgazi i nista ne brini

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 11:10
od Xepoj87
Ne radi regeneraciju kada se auto gazi,vec kada dugo radi na istim obrtajima,a naravno,pre toga je temperatura ulja na normalnom nivou...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 11:26
od blaugrana
Cek, stani

Jel imaju veze obrtaji?
Odnosno da li ce odraditi regen. i na 2500 obrtaja ili mora na 3k
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 11:27
od Xepoj87
Jbg,pogledaj u uputstvu,posalji proizvodjacu pitanje ako zelis da budes aiguran,za Mercedes ne mora.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 11:45
od blaugrana
Polako, bre:mrgreen:
Meni nista ne znaci, vozim na benzin. ;-)
Nego se svuda provlaci tih 3k obrtaja, pa cisto da se razjasni
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 12:00
od NexT
Nije poenta u obrtajima nego u opterecenju motora, tj da temperatura u izduvu dostigne neophodnih xxx stepeni. Negde se provlacila prica 800-900 stepeni valjda. Znam da su ogromne cifre i da nema sanse to da dohvati relativno laganom voznjom od 130 na sat. To me jedino buni.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 12:04
od Day Walker
Zbog toga se i preporucuje da se auto drzi u visokim obrtajima, kako bi lakse spalio te dzedaje
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 12:34
od nikaragva
Ja mislim da to treba posteno da se izgazi. Posle toga ima da bude ki nov

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 12:35
od Gaginh0
Ja mislim da te automobile treba izbegavati!
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 12:37
od nikaragva
Mislis pezoe?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 12:48
od Gaginh0
Ne, nego te sa tim DPF-om, iako se ne razumem u potpunosti cemu sluzi ta zajebancija, cini mi se jako glupavo i sta bi se meni dogodilo sa regeneracijom kad sam od 70k km - 60k presao u gradu sa Polom?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 12:49
od Xepoj87
Isto sto i meni,nista.
Ljudi vole da preuvelicavaju.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 12:51
od Gaginh0
Ne razumem? A one zajebancije sa razredjivanjem ulja sto je DW imao? Ili sam ja nesto pomesao?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 12:52
od Xepoj87
Isto kao i ostalo,sve ce se nekome pokvariti...
Sent from my HTC One using Tapatalk