Stranica 126 od 355

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 18 Nov 2013, 10:36
od iggyboy
odlican

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 19 Nov 2013, 14:42
od grujicd
Preuzeo sa Honda foruma:

Honda je danas, dva dana pre otvaranja Tokyo Show 2013, predstavila svoje novitete u pogledu pogona budućih modela.

Paleta modernih turbo motora, sa direktnim ubruzgavanjem benzina, otvara mali trocilindarski 1.0 motor.

Raspolaže sa 127KS i 200Nm obrtnog momenta.

Slika

Slika

Srednji u grupi je na redu četvorocilindarski 1.5, sa 201KS i 260Nm, sa kompresijom, dosta visokom za turbo motore, od 10.6:1.

Slika

Biser četvorocilindarske ponude je buduća perjanica sivika, sa 2.0 od 280KS i 400Nm obrtnog momenta. Lepotan sa donje slike ima kompresiju 9.8:1, unapređene tehnologije hlađenja i klipove sa "rashladnim galerijama".

Slika


Za budući NSX, na raspolaganju će biti V6 3.5 tvin-turbo, sa očekivanih 490KS. Predviđeno je da ovom agregatu potpomažu i električni motori, koji će znatno popraviti potencijal ove mašine (napominjem da u poslednjem akordu hibrid, 2.0 motor od 140KS, uz pomoć elektromotora ima ekvivalent od 200KS, dakle +40-ak%)

Slika


Tu se sve ne završava. Honda je predstavila i novu osmostepenu transmisiju, sa dvostrukim kvačilom ( Dual Clutch Transmission). Rariret za rešenje ovog tipa je dodatak konvertora momenta, uobičajenog za klasične automatske menjače. Ovim rešenjem se postiže veća uglađenost u radu, pri jakom ubrzavanju i menjanju brzina na niže. Stavke koje su bile na meti kritika kod, dosad viđenih, rešenja sa dvostrukim kvačilom.

Sve u svemu veoma zanimljivo, 1.0 je više nego adekvatan za Jazz, a 1.5 bi trebao čak i CR-V-a da pokreće bez problema.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 19 Nov 2013, 20:40
od starac vujadin
Geza napisao:Globalizacija je kučka.
Alfa je nekada davno imala u planu sa predstavi GTA verziju modela 159. Od toga se iz nepoznatih razloga odustalo. GM-ov 3.2-litarski benzinac je još uvek živ, a evoluciju tog motora možemo da očekujemo u modelu Cadillac ATS-V. Uz pomoć turbopunjača motor bi razvijao od 450-500 KS.

http://rumors.automobilemag.com/cadilla ... z2k2fuFJd6

A moglo je biti svašta sa Alfom. :)

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... q4Q5n72iDE
Oni su probali Maseratijev V8 u 159, ali ga nažalost nisu pravili i taj motor je u tom prototipu. Procena je bila da se to ne bi prodavalo. Uopšte 159 se nije razvila u paleti motora i verzija kao što su uspeli sa 156.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 20 Nov 2013, 12:15
od Floyd
Nissan GT-R Nismo

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

600 ks, 652 Nm, ubrzanje do 100 za 2.5 s, cena 150k evra.
Na Nordschleife-u su postigli vreme 7:08.69 sto ga posle Porsche-a 918 Spyder cini drugim najbrzim serijskim automobilom na svetu.

http://www.youtube.com/watch?v=sNAT_c3CLHw#t=463

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 20 Nov 2013, 13:29
od Laki021
Kad ce biti model "Jesmo" ?

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 20 Nov 2013, 14:00
od Floyd
Nece biti :)

Nismo je Nissan-ovo odeljnje za proizvodnju automobila visokih performansi...kao AMG kod Merca.
Skracenica od Nissan Motorsport.

Mada naziv na srpskom jeste smesan...istina manje nego macan :mrgreen:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 20 Nov 2013, 14:42
od Geza
Daihatsu Copen u sajamskom izdanju.

Slika
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 20 Nov 2013, 19:13
od Geza
2015 Subaru WRX

Slika
Slika
Slika
Slika
WRX will come with a 2.0-liter flat-four pushing out 268hp at 5,600 rpm and 258 lb-ft of peak torque at 4,800, linked to a standard six-speed manual or an optional CVT, both paired to Subaru's all-wheel drive system.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Nov 2013, 13:23
od Velja

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Nov 2013, 16:35
od Ji 4Tze
Vrhunski... Render :) šteta što nema veze s predstavljenim konceptom od pre koju godinu.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Nov 2013, 16:44
od Puzo81
Lepse su starije generacije al dobro, makar nisu nastavili sa hecbekom :nesvest:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Nov 2013, 16:58
od Scuderia
GTR objasnio :bravo: :bravo:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Nov 2013, 20:47
od kvcali
ako je nissan motorsport > NISMO, kako je skracenica za honda motorsport :kezo:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Nov 2013, 20:57
od Day Walker
Ahahaha :rofl:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Nov 2013, 21:05
od Geza
Mitsubishi set to drop Lancer Evo
http://www.motoring.com.au/news/2013/sm ... hold-40172

Speaking at the Tokyo motor show today, Ryugo Nakao, product planning boss for the Japanese manufacturer, says the Evolution line as we know it will stop with the 10th generation.
"We can not do both environmental protection and sports car development at the same time," he says.
"Therefore we would like to focus on the development of electric vehicles.
"Evolution 10 is the last model with petrol engine."
Nakao says an all-new, electric Evo may go on sale when the time amd technology is right. But such a car is several years away, and not an important part of current product planning.