Stranica 127 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 13:21
od Day Walker
Xepoj misli da sve zna po obicaju
Problem DPFa kod COrse konkretno je sto ne prikaze kad je zapoceo radnju... Prekinuo sam ga par puta i zbog toga je razredio ulje... Mada ulje svakako razredi posle odredjene kilometraze zbog te regeneracije i ubrizgavanja goriva
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 13:29
od Gaginh0
E na to sam mislio. I to me niko nece ubediti da je neki napredak i dobra stvar, pogotovo na malom gradskom automobilu!
Sta bi se desilo da tvoju Corsu vozi moja mama koja je za 8 godina presla 25k km i to na relaciji 10km, gde realno nema mogucnosti da je "potera"...

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 13:32
od NexT
Pa nista, jednog trenutka bi se filter zapusio i morao bi u servis na manuelnu regeneraciju.
Ja sa DPF-om nisam imao problema, za ovih 15-20k nikada se nije manifestovalo nista sto ima veze sa njim, ali me je zanimalo kako funkcionise.
Heroj nam je danas ustao na levu nogu

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 13:37
od Gaginh0
Koncepcija moje sobe i polozaj kreveta u njoj je takav da svako jutro moram da ustanem na levu nogu pa nisam nervozan
Mozda da pocnem da spavam obrnuto, mozda mi tad krene u zivotu

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 13:53
od nikaragva
Ili da uzmes auto sa DPF

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 13:58
od Xepoj87
Nisam nervozan,normalno sam izneo misljenje,bez asocijacije na druge ljude,vec na dpf kao sistem. 155.000km, 95% po gradu,prosecno 5 paljenja auta dnevno,kratke relacije i sam nacin moje voznje govore da nekada nesto i znam

Da je do dpfa kao sistema,otislo bi i meni,kao i ostalima koji slicno voze. Sto ce reci da je do konkretnog slucaja,ili marke,a ne do dpfa kao resenja.
To sam hteo da kazem,nista drugo.
A sto se ustajanja tice,jos nisam legao,tako da danas nije bilo ustajanja,osim iz kola i sa stolice
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 14:15
od NexT
Ti se ne racunas za tu voznju, ionako ne spustas ispod 3000, sem na semaforu

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 03 Dec 2013, 14:38
od Xepoj87
Jok,retko ja stiskam gas... ali stvarno
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 06 Dec 2013, 09:11
od nikaragva
Sta je tacno B1 kategorija?
Na slici mi izgleda kao neki bagi

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 06 Dec 2013, 13:10
od snork
U vezi sa DPF filtrom: jel može on da se otvori i čađ jednostavno istrese? Mislim, umesto da se čeka prinudno spaljivanje?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 06 Dec 2013, 13:11
od Day Walker
Mislim da ne moze
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 00:53
od Stjepa
Vrteći ove sad aktuelen teme o gumama, a i od ranije u par navrata mi dolazilo, koji đavo na operisanu Dačuju, koja je po difoltu pravljena da bude što jeftinije vozilo kako pri kupovini tako i pri daljoj eksploataciji, stavljaju u fabrici 185/65R15 umesto krštene dimnezije 195/65R15 koja je standardna, normalna dimenzija i uvek jeftinija? Neka je ta razlika u ceni u nekim slučajevima i 200-300 din na strani 195ice, a znam da sam primećivao i nekoliko puta veću razliku. Možda na prvu zvuči smešno ova razlika, pa sve i da je 700-800din razlika (mada tu već počinje da se nakuplja 4*800 za zimski, pa 4*800 za letnji, eto nas na još jednoj novoj gumi koja se mogla kupiti kao 195ica).
Po meni besmisleno za dačiju. Ma besmislena dimenzija u opšte. A onda još uletiš u kolotečinu - aj sad zamenim samo dve letnje, pa sledeće godine druge dve, aj ove zime dve zimske, pa dogodine druge dve. I onda te u staru vuku za nos one dve fabričke koje su ostale u 185, pa povlače da i novi nesrećni par bude levak i praktično nikad ne pređeš na noramlnu dimenziju. Dok voziš baš te briga, al kad god treba da svratiš kod vulkanizera zapitaš se čemu ta glupost.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 01:13
od Day Walker
i ja imam tu 185/65r15 na Corsi
To uopste nije nestandardna dimenzija

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 01:15
od elMaestro
I budi srecan da nije 195/55, ta dere kozu s ledja.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 01:22
od Stjepa
Ni jedan noramalan auto je nema.
Znači pimpek dimenzija, da se ne izrazim "sočnije", što se mene tiče.
Po meni je to opciona dimenzija. Kao kada bih sa standardne 195/65 leti furao 205/60, kao zbog dojma, a zimi 185/65 da bolje seče sneg.
p.s. ko pomenu 195/55

Kršenu i normalnu 195/
65. Kao 'leb kad tražiš, zna se na šta misliš, a ne ražani, ovakav, onakav. Ti se posebno naglase.