Stranica 127 od 355

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Nov 2013, 23:10
od Floyd
Kad smo kod njega...pre neki dan ide ispred mene aktuelni Evo i kako mu lik doda gas cuje se pucanje iz auspuha.
U tunelu je bilo kao u partizanskom filmu :kezo:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 24 Nov 2013, 11:47
od methane.master
Trebao si da dodaš gas i zadimiš ispred njega, pa nek' gleda u pasulj na koju stranu tunela izlazi. :kezo:

Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 24 Nov 2013, 12:40
od Floyd
:kezo:

Svaki dizel je eleganci za ono :pardon:

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 25 Nov 2013, 19:51
od Geza
Poslednji Gallardo sišao sa trake.

Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Nov 2013, 12:48
od Geza
Još malo novi Hyundai Genesis.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Nov 2013, 14:35
od Day Walker
Prednji deo mix BMW7, mazde i mondea

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Nov 2013, 14:50
od grujicd
Pored nabrojanih, prednji farovi mi liče na C klasu, logo i prednja maska na Aston Martin, profil bi mogao da bude i Lexus... Baš su izpozajmljivali sve živo, ali na kraju auto mi izgleda sasvim dobro. Meni je bar bolje da auto bude lep (iako ne sasvim svoj) nego originalan po svaku cenu.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Nov 2013, 15:34
od Xepoj87
Ali mi je carski sto nisu smeli Hyundai znak da stave :mrgreen:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Nov 2013, 15:46
od Day Walker
Pa bolje izgleda ovaj Bentlijev :kezo:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 28 Nov 2013, 11:28
od Xepoj87

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 28 Nov 2013, 11:45
od Heinz
Od Japanaca nema ništa http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=777112

SRBIJA | SREDA 13.11.2013. | 18:16

Beograd -- Japanski proizvođač vazdušnih jastuka za automobile Takata obavestio je srpske vlasti da je odustao od planova da gradi fabriku u Srbiji.Predsednik evropskog sedišta kompanije Takata Štefan Štoker obavestio je pismom srpsku Agenciju za strana ulaganja i promociju izvoza (SIEPA) da je Odbor Takate odlučio da otvori fabriku u drugoj zemlji.

"Sa žaljenjem vas obaveštavamo da Takata nije u mogućnosti da prihvati vaš predlog, jer je Odbor doneo odluku da otvori fabriku u drugoj zemlji", navodi se u pismu predstavnika Takate direktoru SIEPA-e Božidaru Laganinu u koje je Beta imala uvid.

U pismu se upućuje zahvalnost SIEPA na predlogu da Takata investira u novi proizvodni pogon u Srbiji, kao podršci planovima kompanije za širenje.

Lider Ujedinjenih regiona Mlađan Dinkić ranije danas izjavio je da je od dolaska u Srbiju zvanično odustala japanska kompanija Takata koja proizvodi vazdušne jastuke za automobile

"Juče je zvanično od dolaska u Srbiju odustala i japanska Takata. O tome su juče zvanično obavestili Vladu Srbije, a svoju investiciju će realizovati u nekoj od susednih zemalja", rekao je on.

Podsetimo, prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić je u avgustu izjavio da će u Srbiju stići mnogobrojne strane kompanije, među kojima je jedna japanska. Neki mediji su tada spekulisali da je to Takata.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 29 Nov 2013, 07:53
od perfiko

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 29 Nov 2013, 21:34
od Geza
Novo nije uvek bolje.

Direct Injected Gasoline Engines Emit More Particulates Than Diesels
http://www.thetruthaboutcars.com/2013/1 ... n-diesels/

TUV Nord, a safety testing and certification agency, has issued a report commissioned by an environmental group that says that modern engines that use gasoline direct injection (GDI) of fuel emit more small particles in their exhausts than modern diesel engines. Particulates raise concerns over possibly causing cancer. GDI has proliferated as a means of increasing power, improving fuel efficiency and lowering CO2 emmissions but TUV Nord says that GDI engines put out 1,000 times more harmful particles than traditional gasoline engines and 10 times more than the latest diesels. The study is based on a sample size of three cars, a Ford Focus with a 1 liter EcoBoost engine, a Renault Megane with a 1.2 liter Energy TCe, and a Hyundai i40 with a 1.6 liter GDI engine.

“The cost of a filter to eliminate particle emissions from GDI cars is low (around EUR50 [~$68 US]), with no loss in fuel efficiency and a big societal benefit. Despite this, carmakers are delaying fitting filters on GDI cars,” the Transport & Environment advocacy group based in Brussels said in a summary of the report.

Greg Archer, clean vehicles manager at Transport & Environment, said, “Cars are the largest source of air pollution in Europe’s cities and 90% of European citizens are already exposed to harmful levels of particle pollution. Carmakers’ reluctance to install cheap particle filters on GDI engines means that society as a whole has to pay the cost through more ill health.”

EU laws currently require particulate filters to be fitted to all new diesel cars but there is no requirement for gasoline powered cars. All of the cars tested by TUV Nord showed particulate emissions from GDI engines exceeding the 2017 European emissions limits, Euro 6. Fitting particulate filters reduced the number of particles in the exhaust by a factor of ~2,000, with results similar to those found in unpolluted air.

“More fuel-efficient, lower CO2 GDI engines would be a great innovation if they did not emit harmful particles. These particles can be eliminated for the price of a hands free kit. It’s time for carmakers to act responsibly and make petrol cars less polluting overall,” Archer said.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 29 Nov 2013, 23:21
od Geza
Essen Motor Show 2013. Galerija slika.
http://de.autoblog.com/photos/essen-mot ... 200-fotos/

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 01 Dec 2013, 22:42
od Geza
Suzuki YL1 (SX4 sedan) za tržišta Kine i Indije.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika