Stranica 128 od 236
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 01:23
od TheWickerMan
ta 195/55 je meni fabrička. Cene guma? malo bolji modeli idu od 11k din pa na gore

uživajte u vašim 185/65 balonjerkama

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 01:28
od Day Walker
Stjepo normalna dimenzija je 185/65 i 195/60... A ne te tvoje izmisljene

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 01:31
od Stjepa
Taman kažem sebi "vreme za krevet"... Oš da sad jurimo tabele i prebcujemo u cm (da se lakše uoči) koliko je 185/65 balon za 195/55?

Vizuelno, kad se stave jedna pored druge 185/65 i 195/65 ova druga je višlja za odokativno ~1cm od prvo pomenute. Tako da je tvoj balon tu negde sa 185.
I
jopet ovaj Night Walker

Normalne ti na nenormalnom Opelu.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 01:32
od Day Walker
Meni bi legle nove 235/45r18 ako imas pri ruci za letnju sezonu

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 01:36
od Stjepa
Ako nisi bacao iskorišćene kondome probaj da skrpiš za goodyear, ako ne ide moraćeš da se kotrljaš na manjem prečniku.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 01:39
od Day Walker
Zasadio sam drvo kaucuka pa cu da napravim dimenziju i saru po sopstvenoj volji

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 01:40
od elMaestro
Meni fabricka 195/55 i ako su pozadi 185/65, mogu da vozim samo po evropskim putevima. Ipak je balon.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 02:34
od TheWickerMan
^^^ najviša što sam vozio je 195/60 i što kažeš, samo za ravne puteve. Kačila je solidno pa sam je brzo zamenio...
Stjepa napisao:Taman kažem sebi "vreme za krevet"... Oš da sad jurimo tabele i prebcujemo u cm (da se lakše uoči) koliko je 185/65 balon za 195/55?

Vizuelno, kad se stave jedna pored druge 185/65 i 195/65 ova druga je višlja za odokativno ~1cm od prvo pomenute. Tako da je tvoj balon tu negde sa 185.
Malo više od 1 cm po strani, tj. 13 mm .znači 26 mm ukupno (pričam o uporednosti 195/55 i 185/65,tj. koliko je 195ica niža)

velika je razlika, i u udobnosti i u izgledu. Na papiru je razlika mala ali u stvarnosti je dosta velika. Na istom autu (Alfi) sam vozio 195/60 , 195/55 , 195/50 , 185/55 , ima razlike u svakoj dimenziji a kamoli u odnosu na balon 185/65

A 195/65 je tek balon klasičan.
Ja se samo nadam da si otišao da spavaš i da nisi čekao da ti odgovorim

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 09:26
od Stjepa
Oka nisam mogao sklopiti

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 16:17
od NexT
Pricam nesto sa ortakom i ubedjujemo se oko nivoa antifriza.
Ja od kad vozim proveravam antifriz kada je hladan auto (ujutru, pre prvog paljenja) i gledam da uvek bude blizu max nivoa.
Dakle mrvicu ispod, ali na max.
On proverava kad je vruc motor, da takodje bude oko max nivoa.
Koliko sam upucen, kada je hladan na max, vruc ce biti malo preko, ali to je valjda poenta ekspanzione posude, i toga sto od max nivoa do vrha posude ima bar 2cm. Da ne treba tako, motor bi isterao antifriz kroz cep?
Jel sam u pravu ili radim opasno pogresno?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 16:24
od Day Walker
Kapiram da si se ubedjivao sa Ivorom?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 07 Dec 2013, 16:54
od nikaragva
Na svim vozilima koja sam imao, na toj posudi gde se sipa antifriz, pise lepo da se gleda kada kada je hladno, da li na nemackom, da li na engleskom, ali lepo pise cold ili kälte
Ja sibnem uvek malo preko te linije, ali ja imam bolne uspomene sa manjkom vode. Sad cesce to proveravam, nego jel ima ulja

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 08 Dec 2013, 00:23
od NexT
Sad sam pogledao uputstvo Mercedesa.
Kad je hladan nivo treba da bude do "max"-a, tj do spoja providnog i crnog dela posude, a kada se zagreje nivo poraste za oko 1-1.5 cm.
Nema nikakvih natpisa na posudi...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 08 Dec 2013, 09:03
od pedja
Malopre sam gledao na Cliu.
Nivo je malo preko pola min/max. Idem na Kop sutra, razmisljam da zveknem ono Glacelf-a sto mi je u kancelariji... Samo je bitno da bude bar 30% vode, po specifikaciji, ostalo nece da skodi

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poslato: 08 Dec 2013, 11:06
od Stjepa
NexT napisao:On proverava kad je vruc motor, da takodje bude oko max nivoa.
Čekaj bre, otvara čep po potrebi za dosipanjem na vruć motor?
Imam ja takvog jednog druga koji je to pokušao na moje oči na mom autu, pa sa m se bacao panično na njegao kao u akcionim filmovima.