lami napisao: 12 Apr 2021, 11:21
Yugisa, Ali o tome pricam, taj vozi paralelno na ap, iza njega su jos 5 koji ne mogu dalje, kojom magijom ti mozes da teras dalje, kad se prvi ne mrda, a imas jos 5 ispred?
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Retko kad vozim po autoputu pa nemam problem sa tim Ali u globalu ne delim iskustva drugih sa autoputa, bukvalno ne vidim taj trend svi voze 150+km/h i stalno smeta neko u levoj koliko se prica po internetu. Svoj auto vozim po GPS malo preko organicenja i bukvalno me pretekne par stranaca i poneki sluzbeni auto i nekad neki domaci privatni. Moja iskustva sa auto putem su u globalu na nivou da u 2/3 slucajeva kad idem naletim na ogromnu kolicinu krvi jer je neko pokupio neku zivuljku (tako da to i cinjenicu da je dosadno i da cu iskoristiti priliku da uvatim neki put sa krivinama jeste razlog za retku voznju autoputem) i ljudi koji jednostavno nisu upoznati sa fizikom, mada se to sve cesce desava u svim saobracajnicama, a to je da tipa 5 vozila voze jedni drugima na braniku iako ispred i iza njih nema nikoga na nekoliko stotina metara pa i kilometar... Do sad se dva puta desilo da sam ja naleteo na nekoga u levoj traci bez razloga i u jednom slucaju sam nastavio da vozim i dalje desnom jer sam bio u njoj, a u drugom slucaju sam zavrsio preticanje vozila, vratio se u desnu i nastavio dalje... Obratio sam paznju na ponasanje vozaca u kabini i zagazio malo u zaustavnu traku i to je cela filozofija...
Sa druge strane, bio sam u prilici nekoliko puta da vozim aute cija max brzina je ispod ogranicenja auto puta i prakticno je nemoguce naraviti rastojanje dovoljno iza sebe da te neko ne sustigne tokom preticanja kamiona i onda neko blica tokom celog preticanja kao da to pravi neku razliku Cak i kad izbacis desni zmigavac u pola preticanja nakon prvog blicanja i das do znanja da shvatas da smetas i da ces se skloniti iz trake neki bi hteli da podletis pod tockove kamiona da bi oni prosli. Vozio sam takav auto za Nemacku i nazad i za 2000+km jedini koji je tako pametan bio je X5 sa BG tablama. Cak i kad su sve 4 trake bile popunjene kod Minhena, nemci bi bili strpljivi da blicnu jednom i da sacekaju da preteknem nekoliko vozila dok vozim u krajnje levoj jer i pored cinjenice da ja nisam mogao preko 120 isao sam brze od ostale 3 trake
Ja mrzim da vozim u nasem saobracaju i godinama sam vozio vise bajs nego auto po kilometrazi i sad je pocelo da me smara i da vozim bajs jer odjednom ni stazu za bajs ne znamo za sta sluzi. ali najveci problem koji ja imam je od vozac koji jase na telefonu i koji ne znaju da voze, makar koliko brzo da idu...
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 12 Apr 2021, 12:58
od Ivan
Kod moje frustracije sa tudjim jahanjem leve trake je jako bitan momenat da li vozi paralelno sa nekim ili ne.
Paralelna voznja je nevidjen bezobrazluk i skoro je nemoguce u iole tecnoj voznji da se to desi spontano, tako da je to skoro uvek namera jednog od vozaca, a najcesce onog u levoj traci.
Pa po NS se neretko brze vozi u desnoj traci po gradu i preko mosta jer je nabijanje u levu traku ocigledno lokalna razonada i stvar prestiza
Neka ih, neka uzivaju u svom pravu ako ih to cini srecnim, ako im olaksava voznju, samo dok namerno ne opstruisu tok saobracaja paralelnom voznjom.
Mislim da je sklanjanje iz leve trake stvar bontona, vozacke kulture i solidarnosti, dok je na autoputu to i obaveza.
Samo kod autoputa smatram da mnogi to zloupotrebljavaju pa smatraju da treba ovaj ispred da polomi noge i auto sklanjajuci se iz leve trake.
Pa kao sto je i solidarno da se sto brze sklonis, tako je i solidarno da sacekas da auto ispred zavrsi preticanje svojim tempom, ali uglavnom nekulturni ocekuju kulturu/solidarnost, ne pruzajuci nista zauzvrat.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 12 Apr 2021, 13:16
od tlazar
Vladapetr napisao:Razumeo sam to da tebi iznova blicaju jer jašeš levom trakom, toliko često da te i frustrira, ali bi i dalje pre izvadio zdrav zub nego se pomerio iz iste. Naravno, srceparajuće objašnjenje je tu, primoran si na takvu vožnju jer na potezu od 1.2km naprosto nisi u stanju da se prebaciš levo tako da nikoga ne usporavaš i ne ometaš. Toliko je manijaka koji jurcaju tom levom trakom, da naprosto nije izvodljivo
Sa druge strane, meni NIKADA nisu blicali a maltene sam uvek u levoj traci, u isto vreme nisam reli vozač i bukvalno jednom u životu sam platio kaznu za prekoračenje brzine. Isto tako, imam ne malo vozačko iskustvo po zemljama Evrope i nigde nisam nailazio na toliko kampera u levoj traci, bukvalno vam malo fali da se registrujete kao nacionalna manjina i uzmete par poslanika na sledećim izborima To je taj "because Serbia" fazon, i da budem jasan: u vama (tebi) je problem.
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
U jbt koliko slobode da nekoga analiziras na osnovu tri poruke, cak si zakljucio i da me nesto frustrira. Svaka cast.
Ideja da bilo kome blicas u bulevaru gde ta osoba kojoj blicas vozi preko ogranicenja, znaci nije puz, je suluda. To je sve sto sam zeleo da kazem od pocetka. Bilo kakvo dalje objasnjenje i nisam trebao da dajem, sa razlogom su trake u bulevaru iste vaznosti.
Naravno da nije stvar vozacke kulture sklanjanje iz leve trake u bulevaru, stvar vozacke kulture je da vozis tako da omogucis sto veci protok saobracaja i da ne izazivas da neko zbog tebe bespotrebno koci. Bukvalno je most na adi granicni slucaj i tu iako je bulevar mozda treba omoguciti brzima da prodju levom trakom, jer nema skretanja na levo odmah posle mosta. Kako se priblizavas prvoj raskrsnici svako treba da prilagodi svoju traku u odnosu na dalje kretanje. Propustanje brzih vozila kroz levu traku u JG ili O brigada je za mene neshvatljivo, mada iskerno to nisam ni video cak ni od BG vozaca.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 12 Apr 2021, 13:17
od YUgisa
I dalje ne znam sto je bonton sklanjanje iz leve trake po gradu Nista lepse od slaloma
Nikakvo blicanje, samo levi desni zmigavac, da ovaj sa Audijem nije bio uporan 2 puta da me spreci da dodjem ispred njega ne bih ni bio tako blizu njega i Zafire... I tom sa Audijom sam trubio na trenutak jer me primorao da legnem na trenutak u potpunosti na kocnicu sa svojim kasnim prestrojavanjem. Na pocetku sam od sporijih jer jedini postujem zonu 30 kod skole
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 12 Apr 2021, 17:15
od ftj
Samo kod autoputa smatram da mnogi to zloupotrebljavaju pa smatraju da treba ovaj ispred da polomi noge i auto sklanjajuci se iz leve trake.
Pa kao sto je i solidarno da se sto brze sklonis, tako je i solidarno da sacekas da auto ispred zavrsi preticanje svojim tempom, ali uglavnom nekulturni ocekuju kulturu/solidarnost, ne pruzajuci nista zauzvrat.
eee al o ovome bukvalno niko od oslobodioca/blicača iz leve trake nikad nije razmisljao.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 12 Apr 2021, 20:17
od dragvorl
Bilo je indijanaca koji preticu kamione sa 100kmh i nece da se skloni kad ima mogucnost nego hoce kao sve u komadu. Secam se kad sam isao nesto u Mladenovac autoputem neki cica se nabio u levu i vozi 100, nema sile da se skloni. Kad sam ga prosao sa desne strane gledam u retrovizor a on ljutito gestikulira i preti. Kakvih pacijenata ima.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 12 Apr 2021, 20:20
od grujicd
Jednom sam silom prilika išao 100kmh autoputem do Malog Požarevca - dete mi zaspalo pa da mu dam još koji minut da dremne dok ne stignemo. Ajde što je izgledalo užasno sporo, nego što nisam ni izbliza bio najsporiji, i tu ne računam kamione. Ima ljudi kojima je 90 ok brzina za autoput.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 13 Apr 2021, 00:16
od dragvorl
To je sve ok ukoliko se postuju pravila i tudje vreme. I ja vidjam ozbiljna kola pa voze manjom brzinom od ogranicenja, razlozi mogu biti razliciti.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 13 Apr 2021, 08:02
od grujicd
Ne krivim ih, ne znam koja je minimalna brzina na autoputu ali sigurno mogu da voze brzinom kamiona.
Više pričam kako je mene to iznenadilo, kad prolaziš sa tipičnih 130kmh pored ni nemaš osećaj da li taj neko vozi 100 ili 80.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 13 Apr 2021, 08:40
od pankoz
50 km/h je minimalna brzina za kretanje po auto putu.
Poslato sa Huawei P40 lite pomoću Tapatoka
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 13 Apr 2021, 08:42
od ljubitelj
60km/h bilo ranije, nisam pratio da li se menjalo.
Eh, ne znate ili se ne sećate se kada se autoputem kod nas jurilo sa 80 ili 90km/h a vozilo sa 50-60km/h.
Vreme nestašice benzina, svaka kap se štedela za svakih dodatni metar puta...
Da se vratim na temu, nije toliko bitna sama brzina kretanja koliko uklapanje u saobraćajni tok.
Ko vozi 90 lepo u desnu traku i nikakav problem, taman toliko voze i kamioni a busevi su nešto brži.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 13 Apr 2021, 09:18
od Heinz
To se valjda reguliše signalizacijom?
U ZOBS jedino ovo: Аутопутем и мотопутем не смеју се кретати возила из става 1. овог члана чија је највећа конструктивна брзина мања од 50 km/h.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 13 Apr 2021, 09:24
od grujicd
Da, sigurno nije propisana minimalna brzina kojom MORAŠ da se krećeš, pa svako malo i na autoputu ima zagušenja i kreni stani.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 13 Apr 2021, 09:46
od Kabal
Nesto se pisalo da hoce da propisu min 110km/h u preticajnoj na autoputu
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Poslato: 13 Apr 2021, 10:41
od lami
Ma Drobnjak debil, kao policija ne može da kažnjava, jer nema na osnovu čega.
Ako se dobro sećam, trebalo bi da stoji da preticajna traka stoji za preticanje, znači ima mogućnosti, ali ko će time da se zeza.