Stranica 129 od 263

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 15 Dec 2014, 23:25
od methane.master
Ji 4Tze napisao:Što?


Mesto idealno da se i pored dva bulevara formira saobraćajno usko grlo... U stvari čak više njih. Plus povezanost sa centrom.



Ranije je plan bio da se stanica pravi na Autokomandi, i po meni je mnogo bolja lokacija, ali onda se neko pametan setio da proda zemljište Matiću i Miškoviću.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 15 Dec 2014, 23:38
od TDI
Malopre sam bas prosao kroz Karadjordjevu ulicu koja je deo tranzita, a srecom za koji dan vise nece biti. Ljudi, rupa do rupe, a iskrpljena kao stara carapa.

Pancevac mora da se radi pod hitno, pre dve godine je poceo da pada nadvoznjak iznad zeleznicke stanice, pa su ga kao nesto zakrpili. U smeru ka gradu. A onu metalnu grbu, koja stoji kad se spustate u B.D.Stefana, nikako da srede taj deo, pa da je aklone, ne znam zasto.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 15 Dec 2014, 23:56
od Ji 4Tze

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 00:02
od NexT
MM, zasto bi bilo usko grlo?

Mesto na kom ce biti BAS je sa dve strane oiviceno bulevarima, zeleznicka stanica je odmah pored, auto-put je na 500 metara, most na Adi, dva bulevara mos da biras, oces prema Nbg ili Gazeli/starom zel...
Morace malo da se promene GSP linije oko stanice, ali trebalo bi da bude sjajno resenje. Mnogo bolje od nesrecne Karadjordjeve...

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 00:06
od starac vujadin
Most na Adi je svakako i veći i značajniji projekat od "kineskog mosta" i logično je da je prvo taj most urađen. Spajanje reona Čukarice, Rakovice...Dedinja itd sa Novim Beogradom je bilo prioritet svih prioriteta. Onda dolaze i ostali razlozi...

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 00:27
od TDI
starac vujadin napisao:Most na Adi je svakako i veći i značajniji projekat od "kineskog mosta" i logično je da je prvo taj most urađen. Spajanje reona Čukarice, Rakovice...Dedinja itd sa Novim Beogradom je bilo prioritet svih prioriteta. Onda dolaze i ostali razlozi...
Taj most je prvo uradjen jer se zna ko je gurao da se on prvo uradi. Za NBG i Senjak mora prvo da bude, tu zivi gospoda, a za Zemun i Borcu gde su radnicka naselja moze da ceka. Ali mislim da nema osnova da se kaze da je bitnije da moze neki gospodin lakse da predje pored vec 3 mosta na Savi koja su postojala, od toga da se izmesti tranzit iz centra grada koji svaki dan pravi abnormalnu guzvu. Pritom taj most kao solo objekat slabo funkcionise, to je viđeno. Slozili smo se da ce on pravu funkciju dobiti kad se izgrade stvari sa kojima je on usko povezan.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 00:30
od ftj
Sve sve al da na nbg zivi gospoda :D

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 00:31
od Grujic
Jel te nije smorilo da i dalje pričaš tu priču kako je most na Adi prvi zbog gospode sa Dedinja? :)

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 00:36
od methane.master
^^ Na svakom forumu isto. Dosledan momak. :)



U svakom slučaju hvala na komplimentu da sam gospoda. :thumbup:

@Next
Na tom mestu se i bez stanice često prave zastoji i očigledno je problem regulacije. Strah me i da pomislim šta če biti sa pojavom buseva. I porast automobilskog saobtaćaja već osetno komplikuje stvar.

Edit:
Nije ni ta Karađorđeva toliko nesretno rešenje. Njen problem je bio i teretni saobraćaj, mada slažem se da nije ni blizu idealnog.
Tu sam malo specifičan. Mišljenja sam da je tu mogla da ostane i železnica i bus (naravno drugačiji) pa bi čak ostalo mesta i za BG na vodi, naravno ne megalomanski i besmislen kakav je ovaj koji nam poturaju.

Sent using Tapatalk

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 00:41
od TDI
Jeste me smorilo, ali to je cinjenica. Protiv koje nista nemam. I nisam ni na koga kivan zbog toga. To je normalna stvar.

Evo za tri dana i ovaj se otvara, pa to vise nije ni bitno.

Nego, jel se zna kad ce se nastaviti radovi do Bezanijskog brda, sto se tice Novobeogradske strane mosta na Adi? Kad se to uradi, opet ce biti kakva takva celina.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 08:12
od starac vujadin
TDI napisao:
starac vujadin napisao:Most na Adi je svakako i veći i značajniji projekat od "kineskog mosta" i logično je da je prvo taj most urađen. Spajanje reona Čukarice, Rakovice...Dedinja itd sa Novim Beogradom je bilo prioritet svih prioriteta. Onda dolaze i ostali razlozi...
Taj most je prvo uradjen jer se zna ko je gurao da se on prvo uradi. Za NBG i Senjak mora prvo da bude, tu zivi gospoda, a za Zemun i Borcu gde su radnicka naselja moze da ceka. Ali mislim da nema osnova da se kaze da je bitnije da moze neki gospodin lakse da predje pored vec 3 mosta na Savi koja su postojala, od toga da se izmesti tranzit iz centra grada koji svaki dan pravi abnormalnu guzvu. Pritom taj most kao solo objekat slabo funkcionise, to je viđeno. Slozili smo se da ce on pravu funkciju dobiti kad se izgrade stvari sa kojima je on usko povezan.
Ti baš imaš nešto protiv tog mosta, kao da si sa Senjaka, pa ti most prolazi blizu kuće i smanjio ti je vrednost placa :) ...ili si neki napredni bot 2.0.

Bilo bi dobro da kada nešto tvrdiš pokušaš malo bolje nešto da obrazložiš umesto da kažeš da je most 5x skuplji nego što treba i da koristiš reči tipa "dobro je poznato...", "svi ćemo se složiti...", "očigledno je...", a da iza toga ne usledi nikakav argument. Kao što si nevešto izbegao da kažeš otkud je to most skuplji 5x, tako i sada prelaziš preko toga da most na Adi vezuje Čukaricu i Banovo brdo sa Novim Beogradom, pa udaraš na prizemni populizam o nekakvoj gospodi sa Dedinja i Senjaka. Inače, ako bi malo bolje razmislio zaključio bi između ostalog zašto jeste bitno da Dedinje i Senjak budu povezani sa Novim Beogradom, a da to nema veze sa populizomom. Za tvoju informaciju ako je neko bio protiv tog mosta to su bila ta gospoda sa Senjaka s koijima se godinama naganjalo gde će most da bude postavljen.
Voleo bih da mi pokažeš kako su Rakovica, Banovo brdo, Žarkovo i ostali deo Čukarice, Banjica manji od Borče i Ovče i kako je Novi Beograd manji od Zemuna, kako je auto put manje bitan od zrenjaninkog puta, pa da je most u Borči "nesumnjivo veći i bitniji projekat". Pri tome kineski most je postavljen dosta iza Borče i njemu neće gravitirati ljudi iz Krnjače i Koteža, pa i ljudi iz centra Borče se razmišljaju da će im biti do Novog Beograda brže preko novog mosta ili da idu na stari način...to će se videti. Takođe, most sa zemunske strane nije u centru Zemuna i judi iz centra Zemuna će takođe gravitirati drugim putem. "kineski most" je pre svega deo obilaznice, pa tek onda most koji povezuje dva dela grada, a most na Adi ima veliki značaj u povezivanju dve velike oblasti grada, a zatim olakšava transport oko Beograda i rasterećuje dva mosta.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 09:26
od TDI
Nemam nista protiv njega, a nemam ni plac na Senjaku. Kamo puste srece da imam...A nisam ni bot. :kezo: Nisam ja nista izbegavao, cim si me pitao, potrudio sam se da ti odgovorim konkretno. nemoj da pricas sto nije.

Dva gradska naselja, trebaju da se povezu. I uza gradska naselja su prioritet. Uvek ja tako bilo, sada je i bice, to nije nista novo, ni cudno. Cilj tog mosta je bio da se rastereti Gazela. A jos uvek nije rasterecena kako treba jer nisu zavrsene pristupnice mostu. Tek ce to biti.

Bez obzira sto imas i ostruznicki most na koji se preusmerava i putnicki i teretni tranzit kroz BG umesto da ide preko Gazele i sto imas most na Adi, na Gazeli je i dalje Guzva. Dobio si rasterecenje 15 %. Za koje cu slobodno da kazem da je malo i do svesti ljudi. Desi mi se mnogo puta da je guzva napravljena u Kneza Milosa iz razloga sto je velika frekvencija na Gazeli i tesko se na nju ukljucuje. I svi stoje i cekaju da udju. Retko ko se iskopca iz te kolone i produzi na sajam, pa na most na Adi. I meni je lakse Gazelom, ali kad vidim guzvanjac tu, ja na sajam, pa na most na Adi. Na kom nikad nisam video guzvu. Napravim kilometar duze, ali prodjem brze bez guzve. U kontra smeru na Gazeli guzva skoro svaki dan. I opet se retko ko iskljuci i krene ka mostu na Adi. Svi stoje u guzvi. Ako vec ima alternativa sto da je ne iskoristim?

Kad krenes da resavas saobracajnu guzvu, prvo se resava tranzit. Jer guzvu najmanje prave vozila koja idu u grad, a najvise ona koja prolaze kroz grad. A ,,kineski most,, je deo tranzita. I prva alternativa preko Dunava. A most na Adi uopste nije tranzitni. Samo sto neces da imas teske kamione koji prelaze pancevacki most, pa ce biti mnogo lakse. Ni jedno naselje ne bi trebalo da bude vise ili manje bitno. O svima bi trebalo da se jednako vodi racuna.

I dok nije bilo mosta na Adi, ja sam kad je guzva na Gazeli nekako nalazio alternativu, jer je pored nje preko Save imalo jos dva mosta. A kad je guzva na Pancevcu, dok nije bilo kineskog mosta, mogao sam samo da sednem i da placem.

A sa ove strane ko ide bas u centar, blize mu je starim putem, na Pancevac. Ali takvih je najmanje. Oni najmanje prave guzvu. A ko ide u Zemun i na NBG, svi ce koristiti kineski most. Cak i ko ide na Cukaricu i dalje, nastavi na most na Adi i tera. To mu je opet brze nego da se vuce starim putem. Mada opet ne zna se. Sad ces jos imati mogucnost i da biras, a do skoro nisi imao. nemoj da se lazemo, to je vec ogroman napredak. :D

Mada, sto ti kazes, da vidimo kako ce to sve funkcionisati, bice bolje svakako, a da li ce biti koliko se ocekuje, videcemo... :pivo:

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 09:26
od Xepoj87
Prolazi direktno kroz Krnjacu novi most. Blizu moje kuce u Krnjaci je neko prikljucenje, ako se ne varam.

Sent from my Sony

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 09:27
od TDI
Kineski most je 7 km od Krnjace. Ili imas kucu u Borci ili mislis na Pancevacki most.

Re: Putevi u Srbiji

Poslato: 16 Dec 2014, 09:32
od Geza
Gazela je opterećena zbog tranzitnog saobraćaja. Da je obilaznica završena bilo bi 50% manje vozila koja samo prolaze kroz BG.