Stranica 130 od 197

Re: Fiat 500L

Poslato: 28 Feb 2016, 15:28
od ljubitelj
srdjanyo napisao:Tuga je što je FAS na infuziji od države na infuziji,dok se profit,koliki toliki,šalje u EU.

Poslato sa MediaPad 7 Youth 2 uz pomoć Tapatoka

Profit prvo treba napraviti, a onda razmisljati o raspodeli. Ko i kako salje profit u EU? Zasto bi slao?
Ovde se obavljaju operacije i ovde ostaje gro novca. Tako je u opstem slucaju poslovanja firmi, verovatno nije mnogo drugacije ni sa Fiatom.

Naravno da jedan deo profita mora da ide i Fiatu u Holandiju kao maticnom vlasniku.

Re: Fiat 500L

Poslato: 15 Mar 2016, 23:31
od Stjepa
Tranzit kroz UE

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 10:03
od samo polako
Kada je hauba spuštena, a želim da podignem brisač metalni deo koji drži brisač kači plastiku na haubi.
Da li je to i kod ostalih slučaj?

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 10:09
od Grujic
Vidi u uputstvu, ima tzv servisni polozaj u koji se dovedu brisaci kada treba da se podignu. Na oktaviji se to radi tako sto se da kontakt, vrati kljuc nazad i onda pritisne rucica da brisac brise jednom. Naravno, tu je i varijanta da se upale brisaci i onda ugasi auto

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 10:21
od Day Walker
Zar postoji jos uvek nov auto kome se ne vrate brisaci u normalan polozaj pri gasenju? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 10:44
od samo polako
Vrate se u pravi položaj. Ali kada želim da ih podignem kače haubu

@Grujic
Pa to je baš akcija. Servisnu knjižicu nemam, probaću tako kako si opisao.

Fiat 500L iz mog ugla.
Vozim dizela sa dosta opreme. Generalno sam zadovoljan autom ali je ipak najmučniji deo prilazak vozilu koje je po meni trenutno najružnije dizajnirano novije vozilo. Dobro, šta da se radi važno je da se kotrlja. Motor je po meni jako dobar i to je deo koji bih voleo da imam u nekom lepšem modelu. Potrošnja je u granicama propisanog. Nisam neko ko je imao priliku da ranije vozi dizela ali je vožnja po gradu štedljiva. Možda tome doprinosi i start-stop sistem. Međutim imam jednu ludu teoriju. Kada god mi je uključen taj sistem imam utisak da se na semaforima čeka samo po nekiliko sekundi.
Instrument tabla je izgleda retro i kako sam dobio objašnjenje sa mlađeg rođaka Fiat-a 500. Mutimediju nešto ne koristim, ustvari navigaciju samo jednom po magli, displej i sve ostalo na tabli sam viđao i bolje (Nove Škode recimo) ali stvar koja me jako nervira je senzor u gumama. Što to čudo zna da iscima bez potrebe. Kažu mi poznavaoci da su ih ugradili (ne samo Fiat) zbog zalbe na propisanu potrošnju a znamo da pritisak u gumama zna da utiče na potrošnju. Sve ostalo je na mestu, volan jako udoban, pregrada ima dovoljno i jedno zaista malo mesto za telefon.
Sedišta su mi kratka i na duže vožnje neudobna. Nema pomoći iako može dosta dobro da se podese.
Retrovizori klempavi i vrše funkciju. Auto je lako upravljiv i iznenađujuće okretan a deluje mi tromo.
Nije mi jasno zašto je ugrađeno ogledalo u zaklon od sunca na vozačevom mestu a nije ostavljena mogućnost da se stavljaju krovni koferi nego idu oni nosači što se stavljaju direktno na lim?
Kad smo već kod tih zaklona ne razumem zašto su prozori toliki i kako se zaštititi od bočnog sunca kada taj zaklon pokriva 1/10 bočnog stakla.
Mnogo mi smeta onaj prvi stub. Nikako da se naviknem.
Gepek mi je super, dobra je ona daska kao pregrada. Zadnja sedišta mi se čine udobnija od prednjih. Inače ih je jako lako spustiti. Odlična stvar je što se i ona mogu podešavati po dužini.

I sada pitanje da li bih ga kupio?
Ne. Uzeo bih motor i još ponešto ali ovaj model ne bi bio moj izbor. :)

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 11:52
od Grujic
Day Walker napisao:Zar postoji jos uvek nov auto kome se ne vrate brisaci u normalan polozaj pri gasenju? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pa u tom normalnom polozaju ne mozes da ih dignes, valjda je ideja da budu uvuceni kada su u mirovanju

Sent from my HTC One using Tapatalk

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 11:59
od Day Walker
Pomislio sam da mislis na fenomen kad iskljucis auto a oni ostanu na sred soferke.

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 12:03
od Delija
To od Jugashina i Samare ni na jednom autu nisam video :)

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 12:16
od Day Walker
Probaj na caletovoj Astri :kezo:

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 12:19
od nidza
Zapravo na velikoj većini automobila brisači ostaju u položaju gde su se zatekli kad se ugasi auto. Potpuno nebitna stvar.

Mnogo je veći problem što i dalje mnogi proizvođači ne gase potrošače kad se napusti vozilo, tako da može lako da se desi da sutradan automobil ne može da se pokrene. Brisači u bilo kom položaju da ostanu ne prave nikakav problem.

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 12:41
od Day Walker
Ne prave samo je ekstremno odvratno.

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 12:41
od Delija
Meni je cela ta ideja da moras da pomeris brisace u neki polozaj da bi mogao da ih udaljis od stakla totalno debilna.
Jedno je kad ti to treba zbog pranja auta, a i tada ako je bas prljavo staklo necu da bezveze grebem, ali je veci problem zimi kada zalede stakla, pa treba da ih struzes - naravno da prvo oslobodim brisace i hocu da ih odvojim od stakla da bih lakse strugao ostatak.

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 12:57
od nidza
Slažem se, mada verovatno negativno utiču na aerodinamiku ili šušte pri većim brzinama, pa ih neka kola spakuju ispod haube.

Octavia ih fino spakuje skoro sasvim.

Tapatalk

Re: Fiat 500L

Poslato: 05 Maj 2016, 13:14
od Heinz
De-icer sprej zakon.