Stranica 14 od 59
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 15:28
od ftj
Ne znam kako da se politički korektno izrazim ali nerealno je porediti bmwa sa bilo kojim opelom u bilo kom slučaju.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 15:37
od Day Walker
@Floyd, isto tako tebe Dragan u Cliu ostavi u prasini
Mene bi na tvom mestu bilo sramota.. iskreno..
Salim se, ali shvatas valjda poentu da je tek na tu temu ciji je duzi kad se potegnemo, glupo raspravljati.
taj sa A4 bi verovatno posisao tu prasinu u nekim jacim krivinama

Kao sto moj brat sa cipovanim A4 ne moze da pobegne meni u Astri

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 15:43
od kvcali
ljudi , na testu u UK Fifth Gear-u je S4, bio tek nesto brzi od insignije opc, na stazi, ne nesto dramaticno tek onako jedva primetno
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 15:46
od Floyd
Day Walker napisao:@Floyd, isto tako tebe Dragan u Cliu ostavi u prasini
Mene bi na tvom mestu bilo sramota.. iskreno..
A zasto bi me bilo sramota?
Moj auto je slabiji od njegovog i dva segmenta veci...glupo bi bilo da RS nije brzi.
Problem koji ti ne kontas je da je OPC
sporiji od 70-80 ks slabijih konkurenata istog segmenta
ftj napisao:Ne znam kako da se politički korektno izrazim ali nerealno je porediti bmwa sa bilo kojim opelom u bilo kom slučaju.
Ne mora sa BMW-om, poredi ga sa drugim konkurentima

Ni Nissan i BMW ne mogu da se porede pa je GTR opet brzi od M6...ni to mi nije problem da kazem.
Nadam se da sad razumes sta sam hteo da kazem.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 15:53
od Day Walker
Floyd napisao:Day Walker napisao:@Floyd, isto tako tebe Dragan u Cliu ostavi u prasini
Mene bi na tvom mestu bilo sramota.. iskreno..
A zasto bi me bilo sramota?
Moj auto je slabiji od njegovog i dva segmenta veci...glupo bi bilo da RS nije brzi.
Problem koji ti ne kontas je da je OPC
sporiji od 70-80 ks slabijih konkurenata istog segmenta
Mislim da ti ne shvatas da on sa tih 70-80ks mora da nadoknadi svu svoju tezinu od par stotina kg, koliko je tezi od ostalih. Ali sve prebacujes na brojke, kao da ce ga 90% vlasnika voziti na trkama ili juriti se sa nekim od semafora do semafora
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 15:57
od maniaxxx
A niko od vas ne shvača da je OPC insignia koliko je teža toliko i jeftinija od BMW ili merca

. Znači, svakome svoje, a opelu bar 200kg manje u novim generacija astre insignije i barem 100 kod corse i onda bih i 325 konja bilo 325 konja.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 16:02
od Floyd
kvcali napisao:ljudi , na testu u UK Fifth Gear-u je S4, bio tek nesto brzi od insignije opc, na stazi, ne nesto dramaticno tek onako jedva primetno
Na Hockenheim-u je razlika vise od 2 s, sto nije malo
Day Walker napisao:Mislim da ti ne shvatas da on sa tih 70-80ks mora da nadoknadi svu svoju tezinu od par stotina kg, koliko je tezi od ostalih.
A zasto ima 200 kg vise? Pa zato sto je lose isprojektovan...o tome pricamo.
Svi (ne samo premium proizvodjaci) se trude da naprave sto laksi sportski auto, a Opel u mrcinu od 2 tone stavio motor od 320 ks i resio problem
Day Walker napisao:Ali sve prebacujes na brojke, kao da ce ga 90% vlasnika voziti na trkama ili juriti se sa nekim od semafora do semafora
Ma ne, auto sa sportskom znackom i V6 benzinjarom od +300 ks, ce ljudi kupovati kao racionalni prevoz na relaciji posao-kuca

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 16:03
od Day Walker
Ok, da zakljucim opet, sranje je

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 16:11
od maniaxxx
Ali 4 godina star bmw ima još uvek 1400kg, a opel namesto 1800 samo 1500, znači, što je stariji, bolji je

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 19:24
od Misha
Floyd napisao:A zasto ima 200 kg vise? Pa zato sto je lose isprojektovan...o tome pricamo.
Insignija OPC ima 2t jer je urađena valjano antikoroziona zaštita,sada je polu blindiran.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 20:10
od Xepoj87
A onda Floyd uzme i pogleda da je Insignia karavan duza od novog Bmw-a 3 karavana za 28cm,sira 4cm(jer na prvi pogled izgleda kao da ga zanima Insignia,a ne samo da hvali Bmw), i skapira zasto mu je neko rekao da nisu ista klasa.
Bmw 3 je kompakt,Insignia je porodicni sedan.
To su 2 potpuno razlicite klase i nisu za poredjenje.
Inace,Bmw 328i xDrive kosta samo 3.000e manje od Insignie OPC,ide svega 0.4s brze od Insignie.
Dodas na 328 svu opremu koju OPC ima i izadje te otprilike 10.000e skuplje...
A opet, ne mogu da se porede kada su u pitanju performanse,osim na pravcu,jedino gde Bmw ima sansu.
Insignia je teza od Bmw-a za 170kg,a s obzirom da je brutalno veci auto i da ima V6 2.8 motor,u odnosu na R4 2.0 u Bmw-u,jel to znaci da Floyd smatra da je Bmw 3 lose isprojektovan automobil?
Ne znam sta se zaludjujete,ali za toliki auto sa 2.8 V6 motorom,to su odlicni rezultati.
Pogotovo po toj ceni.
Re: AW: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 21:04
od Floyd
Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 21:05
od HKS
maniaxxx napisao:Ali 4 godina star bmw ima još uvek 1400kg, a opel namesto 1800 samo 1500, znači, što je stariji, bolji je

http://vukajlija.com/opel/333249
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 22:08
od nidza
Gabariti nisu osnovni parametar u D segmentu. Priča je poprilično rastegljiva. Čak ni oprema nije merilo, tj Octavia A7 opremljena do daske je dimenzija kao poslednji Accord, a ima više opreme. Zdravom logikom bi neko pomislio da su barem tu negde, i jesu, ali nisu. :-D
Octavia po gabaritima prevazilazi neke limuzine iz D, pa ne pripada tom segmentu. Fluence, recimo, takođe. Imam ja dobru slidžu C180 pored moje 159tke (još spuštena). Merc izgleda kao mlađi brat, ali to ne znači na nisu u segmentu.
Insignia je po sred srede te klase kola, nevezano koliko je veća od zemljaka direktnih konkurenata.
Tapatalk 4
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 27 Avg 2013, 22:20
od maxer
Ma mož bre da postavite šta oćete pored ovoga:
i opet će Mečka da izgleda do jaja
