Stranica 14 od 27
Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 09:54
od McGruja
Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 10:31
od nikaragva
Konačno pravo pitanje!

Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 12:49
od Geza
Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 12:51
od nikaragva
Bogami, prilično usko sedište, ako se pitam

Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 12:59
od Milos
Geza napisao:
Geza je okacio vidi se na sedalnom delu na sredini pri dnu nabor.
Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 13:11
od Markoni
Cek' ovo desno do koznog dela sto ima na 3 segmenta?
Tapatalk Post
Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 13:12
od Milos
Ovo

Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 13:27
od Day Walker
Iz ovog ugla ne deluje kao nesto alarmantno. Ne znam kako je iz drugog ugla. Uslikaj ti to pa okaci

Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 13:29
od Milos
Sad sam se i navikao,tad je sediste bilo savrseno,pa je ovo bolo oci.
Slikacu kad odem do auta

Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 13:31
od Markoni
Pa da, to je sad ovde najmanje uocljivo
Tapatalk Post
Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 13:44
od gavran
Meni to sediste deluje normalno, uz minimalne znake koriscenja koje su karakteristicne za svako vozacevo sediste koje se po pravilu i najvise koristi. Ruku na srce ne znam kako je izgledalo pre dubinskog i sta se na njemu od tada pojavilo ali ovako na slici mi ne deluje osteceno, ne samo dubinskim, nego mi deluje kao normalno, ispravno ali korisceno sediste. Mada ja nemam tako ostro oko za te stvari pa mozda i nisam najkompetentniji.
Inace, sto se tice susenja enterijera grejanjem samog auta koji radi u leru, pogotovo zimi, mislim da svakako nije preporucljivo. Osim sto gotovo u svim fabrickim uslovima stoji da prilikom niskih temperatura auto treba pokrenuti neposredno posle paljenja jer se u voznji motor mnogo brze zagreva i samim time brze postize radnu temperaturu i manje se haba, treba spomenuti jos da u ovom slucaju motor radi u leru sa maksimalno ukljucenim grejanjem koje dodatno odnosi temperaturu sa motora tako da je po meni to najgora moguca kombinacija po motor.
Bez zelje za bilo kakvom kritikom ili omalovazavanjem bilo cijeg rada, mislim da pristip ili argumentacija 95% ljudi radi tako nije dobra. Mozda naprosto tih 95% ne radi kako treba ili sama cinjenica da 95% ljudi tako radi ne znaci samo po sebi da to tako treba. Ne treba se po meni ni ugledati ni na Hrvate, ni na ostale iz okruzenja vec treba na bazi sopstvenog iskustva, iskustva drugih, ocekivanja i misljenja musterija napraviti svoj sistem rada. Znaci treba se informisati kako drugi rade, upoznati se sa njihovim kako pozitivnim iskustvima i resenjima tako i negativnim, ali se ne treba 100% ugledati ili drugim recima treba prihvatiti ono pozitivno a odbaciti i iznaci drugo resenje za ono negativno.
Eto, neka iskustva govore da ni susenje kaloriferima nije dobro, ali mozda problem nije u samim kaloriferima vec pogresnom nacinu njihovog koriscena. Sam sam bio svedok prilikom naglog susenja nekih platnenih i stofanih stvari mlazom vrelog vazduha iz fena da to platno hoce da se ukruti i ogrubne. Ne pricam za kola, nikada nisam vozio auto na dubinsko pranje niti sam se time bavio vec za neke druge stvari iz svakodnevnice.
Sa druge strane, kao totalni laik, cisto logickim putem, rizikujuci da zestoko nisam u pravu zakljucio sam da bi najbolje bilo u zimskom periodu stvoriti bar priblizne uslove za susenje auta koje vaze i leti kada kazu da je najbolje za susenje.
Znaci neka prostorija u kojoj bi uloga kalorifera bila samo da odrzava neku letnju temperaturu vazduha od 28-32C, sa obzirom da se u tom slucaju auto susi u zatvorenoj prostoriji verujem da bi vlaznost vazduha bila dosta veca nego leti na otvorenom, ali zato mozda opremiti tu prostoriju nekim klima uredjajem koji bi radio samo na modu odvlazivanja prostorije, nekim ventilatorom simulirati neku minimalnu promaju. Mislim nalupetao sam se verovatno, ali ako leti vaze idealni uslovi za susenje auta nakon dubinskog pranja, da se ja time bavim ja bih razmisljao u smeru i da zimi obezbedim priblizno iste uslove a sada sama tehnika i resenje neka ostane na onima koji se duze i ozbiljnije time bave i svakako imaju daleko vise iskustva.
Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 18:40
od Peca
Pa majku mu, onda kamioni sto rade po 10-15 dana na leru ne bi mogli onda da idu nikako a prelaze po milion km. I sad nek neko kaze da su pravljeni da rade tako...
Izvinjavam se na off-u.
Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 18:43
od Xepoj87
Rade i Formule na 12k rpma.
Sent from my Sony
Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 18:54
od Ivan
Kamionima se podesava visina ler gasa preko rucice, kada dugo stoji u leru obicno nameste na cca 40% max rpm
Govorim za slepere i masine od preko 10l.
Послато са GT-N7100
Re: Dubinsko pranje
Poslato: 23 Mar 2015, 19:52
od nikaragva
Ne znam cemu tolika frka oko habanja auta u leru?
Hladan motor se haba vise i treba ga sto pre dovesti do radne temperature, to je to, kraj svake filozofije.
Nego da se vratimo na temu.
Sta tacno podrazumeva dubinsko ciscenje?
Pranje sedista je najbitnija stavka?
Da li se peru zazori po automobilu, koji su puni prasine, koja se klasicnim brisanjem ne moze isterati i slicne sitnice, koje zivot znace?
