Stranica 14 od 21
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 11:45
od kvcali
taj megan rs tropy je olaksani plastikaner, nigde se ne navodi sta ima od opreme, to vreme mu donosi relativno velika snaga, i mala masa, a i ima klasican sper napred, tako da to nema mnogo veze sa forulom1.
znam da je malo glupo porediti za ovu pricu, ali astra opc, sa svom svojom ogromnom masom ide sasvim lepo i to bez podrske fabrickog tima i sa kompletnom opremom u autu, a nema nikakve veze sa F1, ali za razliku od stare (H) ima pravi sper napred,
stara da je imala sper garant bi bila brza, to je reseno na nirmburgring editionu, ali nikad njije zvanicno istestirana na stazi , steta...
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 11:53
od dragan
Dusane zar stvarno mozes tako naivno da pomislis da bi bilo koji proizvodjac, pa i reno, ko ulozi gomilu novca u razvoj sklopova na automobilu i tehnologija i materijala za njihovu izradu lepo sve to izbacio u detaljima na internet?
Detalja nema, ali rezultati su tu, zar ne?
F1 i ceo autosport su uvek na braniku razvoja automobila u bilo kom obliku.
Ili muslis da fabrika koja napravi trofejni bolid je ume da napravi obican road car i obrnuto...?
@kvcali - google je tvoj prijatelj, izguglaj vec jednom o kom se automobilu radi umesto da stalno brkas loncice

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 11:57
od Day Walker
E sad si ga nahebao...

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 11:59
od kvcali
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 12:12
od Day Walker
Proizveden u 500primeraka.. znaci hardcore verzija

Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 12:23
od dragan
Prvi plan je prosiren i proizveden je u vecem broju, a svejedno to i nije tako bitno jer sad mozes da uzmes auto sa svim bitnim sklopovima samo da ne platis trophy nalepnicu...
Ali zapravo nije ni bitno...
Inace auto ima kompletnu opremu, i nekoliko ljudi ovde sa foruma su ga vozili tako da nije tolika egzotika. Vise ljudi ga je ovde vozilo nego astru opc...
Al i to je nebitno, samo bi bilo lepo da se konacno napravi razlika izmedju razlicitih verzija megana, kad se vec pise o njemu...
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 12:25
od kvcali
pa o tome pricam onaj drugi klasican III rs je sasvim prosecan, dobar ali nista van standarda, ovaj je prilicno olaksan i malo pojacan i odma ima bolje performanse, logicno. Zato kazem i nema to neke velike veze sa F1, a i ta tehnologija nije upotrebljiva u ovakvim "svakodnevnim" autima, i nema nikakve veze sa ovom tehnikom, sasvim drugi svet, ogromna tehnoloska i koncepcijska razlika prosto nepremostiva barijera da bi se prenele tehnologije
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 12:26
od Day Walker
Astra OPC je raritet

To je ekskluziva imati..
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 14:35
od perfiko
Dusan napisao:perfiko napisao:
Zašto misliš da je realnije uporediti W16 motor od 8 litara sa R4 motorom od 1,6 litara, nego uporediti V8 motor od 2,4 litra sa R4 motorom od 1,6 litara?
Kao sto sam vec rekao meni je smesno i jedno i drugo kada neko poredi. Ali ako vec pricamo o tome, z
aboravio si da se taj motor od 2,4 litara vrti na 17 000+ RPM. I inace Veyron je mnogo blizi normalnom automobilu nego F1 bolid (u smislu da bi se tehnologija moze primeniti na ostale automobile), ali opet ponavljam ni jedno ni drugo nisu za porednje (tj za povezivanje sa Renaultom ili VW) jer nemaju direktan uticaj na razvoj modela.
Nisam zaboravio, pretpostavljam da ni ti nisi zaboravio da je njegov vek trajanja cca 6 trka ili 2.000 km. Nije toliko problem napraviti motor da se vrti, ali on treba i da traje (barem kada su putničke varijante u pitanju).
Kada dolazimo do pitanja uravnoteženja masa, redukciju vibracija veća je razlika između W16 i R4 nego V8 i R4. U najmanju ruku podjednako neuporedivo.
U krajnjoj je liniji i nebitno. Renault ima jedan od najboljih dizela u klasi (ako ne i ponajbolji) i sasvim je ispravna odluka Mercedesa da taj motor uvrsti u svoju gamu. Ja bi prvi radije kupio Mercedes sa tim 1,6 Renault motorom nego sa mercovim 2,2l i 120 ks ili 1,8l dizelima.
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 14:41
od Xepoj87
I ja sam siguran da je taj 1.6,kao i oni 1.5 bolji od Mercedesovih proslih 2.0 i sadasnjih 1.8 dizel motora.
Vec 2.2 ne bih dirao,ali je bespoentan u slabijim verzijama koje pariraju ovom 1.6.
Kod Mercedesa je problem sto prave super pouzdane motore,najpouzdanije u klasi,ali na ustrb performansi,koje su uvek malcice ispod konkurencije...
A danas se svi lepe za cifre na papiru...
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 14:53
od methane.master
Day Walker napisao:Proizveden u 500primeraka.. znaci hardcore verzija

Napravljeno ih je 999. Inače restilizovani Megane RS, je isti taj auto, samo se sada zove RS 265. Nema nalepnicu Trophy i mislim da nažalost felne nisu više onakve. Može se kupiti i nije nikakva ekskluziva.
Xepoj87 napisao:I ja sam siguran da je taj 1.6,kao i oni 1.5 bolji od Mercedesovih proslih 2.0 i sadasnjih 1.8 dizel motora.
Vec 2.2 ne bih dirao,ali je bespoentan u slabijim verzijama koje pariraju ovom 1.6.
Kod Mercedesa je problem sto prave super pouzdane motore,najpouzdanije u klasi,ali na ustrb performansi,koje su uvek malcice ispod konkurencije...
A danas se svi lepe za cifre na papiru...
Ne mora da su bolji, jednostavno u trendu je downsizing, propisi o emisiji i to je to.
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 15:05
od Floyd
Niko ne spori kvalitet malolitraznih dci motora, naprativ vrhunski su...
Ovde je prica o isplativosti/neisplativosti razvoja novog motora od strane nekog premium (najbolji) proizvodjaca.
Sto je najveca fora, velika vecina kupaca Merca sa tim motorima nece ni biti svesni da imaju Daciju ispod haube...za koju ce opet placati Merc cene odrzavanja...
A ubacivanje F1 i RS trophy u svakoj prici o Renolu tako neodoljivo lici na nekog...znate vec kog

Fali nam samo jos GTR...
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 16:09
od Xepoj87
Isto kao sto kupci Bmw-a nisu svesni da dele motore sa Peugeotom 207 ili Citroenom C3.
I evo,ne zna se kome je teze,ovima sto kupe Mercedes sa Reno motorom ili ovima sto kupe Bmw sa CItroen motorom.
Ili hoces da mi kazes da na Bmw-u 1 ili recimo Miniju, servis kosta isto kao na Peugeotu 207?
Posto nisi pazljivo pratio temu,F1 se pomenuo,jer je Renault primenio neka resenja iz istog,upravo na tom 1.6 DCI-ju...
Imas link negde u temi.
To koja kola koriste neki motor nema veze sa zivotom i totalno je nebitna cinjenica,ali nije poenta racionalno i logicno sagledati stvari izgleda,nego nesto sasvim trece...
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 16:37
od Floyd
Xepoj87 napisao:ali nije poenta racionalno i logicno sagledati stvari izgleda,nego nesto sasvim trece...
Zaboravio si da dodas po ko zna koji put da je BMW za mene postao najbolji od kad sam ga kupio
Ni tebi nije poenta da racionalno diskutujemo, nego da opletes po meni cim pomenem Mercedes.
Preskocio si deo gde sam izneo moje neslaganje sa time sto BMW razvija motor u saradnji sa PSA-a jer smatram da nije u pitanju usteda (nesto od cega bi kupci imali koristi) vec naprotiv veca zarada.
Jeste, BMW 1 deli motore sa 207, A klasa sa Dacijom...
Merc je tu otisao korak dalje pa je gotov motor iz Dacie samo ubacio u A klasu a sad ce i u C (ne, nisu ga razvili zajedno kao BMW i PSA vec je to cisto Reno motor), onda su prepakovali lako kamercijalno vozilo fr proizvodnje, staro vec 5 godina i prodaju ga kao potpuno novi model...
Pa to su nekad radile firme po Africi i istocnoj Evropi...Zastava, FSO, Vaz, Nasr itd.
Ja licno ne bih uzeo BMW sa 207 motorom i ne opravdam pricu da je tako isplatljivije a ti kako hoces...
Da hocu 207 uzeo bih njega i ustedeo lepu sumu novca...
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 16:46
od Xepoj87

Uzmi Snickers
