Stranica 14 od 32

Re: Одг: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 31 Jan 2013, 19:18
od Saša
Hoćeš reći svuda primećeni tragovi korozije, he, he... :)






Šala. :)

Tapatalk

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 31 Jan 2013, 19:23
od daka
:rofl: :rofl: :rofl: :loool:

Re: Одг: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 31 Jan 2013, 19:30
od Day Walker
Saša napisao:Hoćeš reći svuda primećeni tragovi korozije, he, he... :)






Šala. :)

Tapatalk
Otpada mi patos, pa zbog toga :pivo:

Re: Одг: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 31 Jan 2013, 22:28
od dunx81
Day Walker napisao:naravno da ima. na svakom servisu se vrsi korozivna provera, i unosi u knjizicu, ima cak naslikan auto gde se obelezavaju promene.
ako treba slikacu.

Послато са Telenor_Smart_HD користећи Тапаток 2
I kod Dacie je takav princip. Citao sam ranije da su ljudi isto prolazili kad su tamo u 5.god hteli da reklamiraju koroziju. Ispaljivali se jer su posle druge prestali da posecuju ovlascene.
E sad ne znam da li bi prihvatili da si npr. nastavio redovno da odlazis al samo na te kontrole limarije?

sent using Tapatalk

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 01 Feb 2013, 00:31
od ljubitelj
Limarija ako ne valja konstrukciono ili proizvodno ce istruliti i tu nikakve povrsne kontrole ne pomazu osim moguce konstatacije da je auto nagrizen korozijom kada ona postane vidljiva, a to je obicno vec prekasno.

Prvih 10-15 godina ne bi smelo ni pod razno da se pomislja o koroziji ako je auto u fabrici vec prosao tretman antikorozivne zastite.

Ako postoji sumnja u mogucu koroziju, unutrasnji pregled supljina endoskopom i dodatni tretmna voskom ili uljima su metodi da se uspori/ spreci korozija.

Korozija koja ide iznustra ka spolja je opasna i napada supljine.
Povrsinska korozija, recimo poluosovine, je bezazlena.
Ili korozija kocionog dobosa na primer i slicno. To je estetska stvar.

Neko pravilo je da garancija pokriva trulez, tj koroziju koja je toliko uznapredovala da dolazi do perforacije lima.

Obicna povrsinska korozija obicno ne podleze garanciji, ali svakako trebao proveriti za svaki konkretni slucaj kupljenog auta sitna slova garantnih uslova/ ugovora.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 06 Sep 2013, 01:24
od Xepoj87
Oterah ja auto u Mercedes NBG.
Elem,prvo covek napisa ogroman spisak koji sam mu diktirao,sa stvarima koje treba da se pogledaju.
Onda sedam u kola sa njim i deckom u kombinezonu,tehnicarem za mehaniku...
Posle 2 godine tandrkanja(ranije se samo nekada javljalo,u poslednjih 6 meseci,konstantno) u zadnjem delu vozila i svih mogucih i nemogucih provera po mehanicarima i trapdzijama,napokon je izvaljeno sta je u pitanju.
Decko me je pre sedanja u kola pitao d ali se cuje kada povucem rucnu?
Ja reko,ne znam,ne vozim sa rucnom :D
Naravno,vec na prve 2 rupe,zakljucili smo da je do rucne kocnice. :kuku:

Takodje,pitao me ovaj kada je radjen redovan i poceo da trazi po kompu,te nasao da nisam kod njih radio redovan,nego popravku u decembru,ja mu rekoh da ne radim kod njih,ali da bi mogli da mi odrade,jer je vec proslo 16k km od proslog.
On pogledao i pitao me kada je menjano ulje u kocnicama...
Ja rekoh,mislim nikada ili kada sam kupio auto 2009-e,ne secam se da li smo menjali ulje u kocnicama ili servu volana,jedno jeste...
Naravno,covek mi saopsti da je obavezno menjati ga jednom u 2 godine.
I pogledao je po kodu na ASSYST PLUS-u sta tacno treba da se radi na ovom servisu,a neovlasceni to rade odokativno.
To mi niko nikada nije rakao,niti je znao.

Eto,za sada 2 ogromne razlike u ovlascenom i neovlascenom.
Detaljnije cemo kada mi zavrse auto za nedelju,2...

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 06 Sep 2013, 08:20
od Neskica
Opet bandera? ili semafor? :)

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 06 Sep 2013, 08:26
od Laki021
Xepoj87 napisao:Oterah ja auto u Mercedes NBG.
Elem,prvo covek napisa ogroman spisak koji sam mu diktirao,sa stvarima koje treba da se pogledaju.
Onda sedam u kola sa njim i deckom u kombinezonu,tehnicarem za mehaniku...
Posle 2 godine tandrkanja(ranije se samo nekada javljalo,u poslednjih 6 meseci,konstantno) u zadnjem delu vozila i svih mogucih i nemogucih provera po mehanicarima i trapdzijama,napokon je izvaljeno sta je u pitanju.
Decko me je pre sedanja u kola pitao d ali se cuje kada povucem rucnu?
Ja reko,ne znam,ne vozim sa rucnom :D
Naravno,vec na prve 2 rupe,zakljucili smo da je do rucne kocnice. :kuku:

Takodje,pitao me ovaj kada je radjen redovan i poceo da trazi po kompu,te nasao da nisam kod njih radio redovan,nego popravku u decembru,ja mu rekoh da ne radim kod njih,ali da bi mogli da mi odrade,jer je vec proslo 16k km od proslog.
On pogledao i pitao me kada je menjano ulje u kocnicama...
Ja rekoh,mislim nikada ili kada sam kupio auto 2009-e,ne secam se da li smo menjali ulje u kocnicama ili servu volana,jedno jeste...
Naravno,covek mi saopsti da je obavezno menjati ga jednom u 2 godine.
I pogledao je po kodu na ASSYST PLUS-u sta tacno treba da se radi na ovom servisu,a neovlasceni to rade odokativno.
To mi niko nikada nije rakao,niti je znao.

Eto,za sada 2 ogromne razlike u ovlascenom i neovlascenom.
Detaljnije cemo kada mi zavrse auto za nedelju,2...

Ja sam nekoliko puta pisao o neresivom tandrkanju trapa koje je zapravo lupkanje sajle rucbe kocnice, al steta sto nisi natrcao na neki od postova...

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 06 Sep 2013, 12:56
od dag81
Ja sam isto imao zanimljivog cvrcka u Audiju, koji je tu bio sigurno poslednje 2 godine. Preko leta se redje cuo, bas retko, dok je preko zime bio prisutan dok se ne ugreje auto. A sto je zanimljivo culo se samo kada je volan u nultom polozaju, cim se 1cm zakrene levo ili desno ne cuje se, znacci izludjivao je. I u poslednje vreme je bas ubijao, da ne kazem skoro stalno, kako strucne on se oglasi. Skidao sam i airbag, i oplatu oko volana, i onu ispod ali bez uspeha, jer se nista ne cuje kada udaram stiskam te delove. I pre nekih mesec dana, pred more, idemo za Zrenjanin a put kako je truckav a moje vesanje ''podeseno'' za pistu, cvrcak ubi, stigao sam u zrenjanin nervozan kao da se ne znam sta desilo koliko me nerviralo. I uzmem ja da udaram po obrucu volana, cuje se da cvrci. Skinem Airbag i udaram ponovo nista. Nista mi nije jasno, a air bag nije ispucavan. Reko sta moze u airbagu da cvrci nije mi jasno. Ja vratim poklopac sa airbagom ponovo krenem da udaram po obrucu dlanom on cvrci, skinem nista. Gledam poledjinu airbaga i vidim da se malo odlepili krajeve one nalepnice plastificirane sto ide kao u polukurug, to je neko upozorenje-glupost. Popizdim i odlepim je, reko nemoguce ali ajde da vidim da nije slucajno ona. Vratim sve, udaram volan, polse toga sam presao 2000km i nista, apsolutno nista se ne cuje.
Eto koja glupost moze da nervira, i da pravi od auta krs. Jer meni cim se nesto cuje da lupka stvara mi osecaj krsa.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 06 Sep 2013, 14:16
od nidza
Blago onima koji to ne primećuju. Na žalost ja takođe dobijam nervni slom od tih stvari.

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 06 Sep 2013, 14:18
od Day Walker
:plusone:
Cim mi nesto zvecka u pregradi/vratima odmah trazim sta je, posto ne mogu tako da vozim :)

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 06 Sep 2013, 14:18
od Velja
Ili pojacas radio ;)

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 06 Sep 2013, 14:26
od nidza
A ne, ja vozim Italijane da bih mogao muziku da slušam TIHO dok vozim brzo. ;)

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 06 Sep 2013, 14:26
od NexT
Xepoj87 napisao:Oterah ja auto u Mercedes NBG.
Elem,prvo covek napisa ogroman spisak koji sam mu diktirao,sa stvarima koje treba da se pogledaju.
Onda sedam u kola sa njim i deckom u kombinezonu,tehnicarem za mehaniku...
Posle 2 godine tandrkanja(ranije se samo nekada javljalo,u poslednjih 6 meseci,konstantno) u zadnjem delu vozila i svih mogucih i nemogucih provera po mehanicarima i trapdzijama,napokon je izvaljeno sta je u pitanju.
Decko me je pre sedanja u kola pitao d ali se cuje kada povucem rucnu?
Ja reko,ne znam,ne vozim sa rucnom :D
Naravno,vec na prve 2 rupe,zakljucili smo da je do rucne kocnice. :kuku:

Takodje,pitao me ovaj kada je radjen redovan i poceo da trazi po kompu,te nasao da nisam kod njih radio redovan,nego popravku u decembru,ja mu rekoh da ne radim kod njih,ali da bi mogli da mi odrade,jer je vec proslo 16k km od proslog.
On pogledao i pitao me kada je menjano ulje u kocnicama...
Ja rekoh,mislim nikada ili kada sam kupio auto 2009-e,ne secam se da li smo menjali ulje u kocnicama ili servu volana,jedno jeste...
Naravno,covek mi saopsti da je obavezno menjati ga jednom u 2 godine.
I pogledao je po kodu na ASSYST PLUS-u sta tacno treba da se radi na ovom servisu,a neovlasceni to rade odokativno.
To mi niko nikada nije rakao,niti je znao.

Eto,za sada 2 ogromne razlike u ovlascenom i neovlascenom.
Detaljnije cemo kada mi zavrse auto za nedelju,2...
Onaj ko hoce, moze sve to da ti uradi/proveri, tacnije mozes i sam. Imas lepo spisak servisa u servisnoj obeleznih "A" "B" "C" itd. U odnosu na km proveris koji je dosao na red i sve pise sta treba da se proveri/zameni.
KOciono ulje nije obavezna zamena, preporucljiva je.

Samo treba naci nekoga ko hoce da se iscima, a ne da otalja posao.

Ja sam u Mercedesu bio na proveri, tj bio mi je potreban papir da je auto ispravan i pitao sam mehanicara za neke vibracije koje su se osecale pri kretanju, na sta je on rekao da je sigurno otisao zamajac. U mom servisu su zamenili jedan nosac motora i zavrsili posao, nema vise nikakvih vibracija...

Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi

Poslato: 06 Sep 2013, 14:31
od starac vujadin
Koliko cvrčaka kod Mercedesa, Audija, BMW...strašno. :D