Stranica 14 od 27
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 05 Maj 2015, 16:11
od dragvorl
Moguce da su ti zardjale vodjice i sad nepravilno nalezu.
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 05 Maj 2015, 16:30
od nikaragva
Zar je moguće na oba točka isto?
I sa iste strane. Mislim da je unutrašnja, ali nisam 100% siguran.
Druga strana je ravna.
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 05 Maj 2015, 16:48
od McGruja
Zato ja nikad ne gledam zamenu pločica

Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 05 Maj 2015, 18:06
od dragvorl
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 06 Maj 2015, 17:03
od nikaragva
Ne mogu da nadjem moj slučaj.
Moje pločice su po horizontali više potrošene.
Nisam zagledao, ali deluje simetrično, što bi značilo da je jednak pritisak čeljusti, odnosno da ništa ne zapinje.
Recimo ovako nešto:
Zeleno je deblje, a crveno tanje. Postupno prelazi s jednog dela na drugi. Kao onaj jedan slučaj na slici, ali zakrenuto za 90 stepeni.
Nazad jedan klip gura. Da je sa jedne strane čeljusti zaglavljen, onda bih imao baš tu situaciju sa slike.
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 06 Maj 2015, 17:05
od McGruja
Mozda ti je rastelovan trap

Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 06 Maj 2015, 17:28
od nidza
Aha, tebi si obe pločice po vertikalnoj osi asimetrične, verovatno podjednako.
Da nisu klešta za toliko kriva u odnosu na disk? Je'l tako na oba točka?
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 06 Maj 2015, 17:32
od sale vti
jesu li ti ovakve plocice, samo po duzini??
leva ne valja desna ok.

Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 06 Maj 2015, 17:50
od nikaragva
Pda.
Nije baš toliko razlika, ali to je to, samo po dužini. Ili širini, kako ko gleda, uglavnom za pi pola okrenuto u odnosu na to na slici.
Pa trap je proveren i sve OK.
A nemoguće da su obe čeljusti sjebane isto.
Na kraju će biti da je tako namešteno, još samo da vidimo zašto
Jbg, kud nisam slikao.
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 06 Maj 2015, 17:51
od McGruja
Nemac hteo da baci u rebus Japanca, a i Italijana

Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 06 Maj 2015, 18:03
od sale vti
Tako je zbog nepravilne montaze, ne razbijaj puno glavu. Samo brze sredi problem jer moze da zezne kandze pa onda moras raditi i reparaciju istih.
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 06 Maj 2015, 18:15
od dragvorl
Mislim da sam imao bas taj slucaj na autu kada je zardjao klip celjusti i poceo je da glavi na jednu stranu, secam se da je sav oksidirao bio. E sad, kazes kod tebe je po tvojoj proceni na obe strane isto...iz ko zna kog razloga.
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 06 Maj 2015, 23:30
od nikaragva
Ali da glavi na jednu stranu, imao bih slučaj kao gore što je @sale vti postavio sliku.
Jedino ako imaju 4 vođice, pa da su dve na dužoj strani pločice zaribale.
@sale vti
To su stare pločice, nazad, skinuo sam ih, bacio i stavio druge. Ne znam na kakvu lošu montažu misliš? To je krajnje jednostavan proces, nisam siguran da možeš i staviti pločice drugačije, nego kako treba,
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 07 Maj 2015, 00:43
od sale vti
Prosto i jednostavno, zadnji klipovi na nekim modelima imaju upusten deo gde pin na plocici mora da zavrsi. Kad se vracaju klipovi ukoliko se ne uhvati geometrija kako treba pin na plocici ne udje u zljeb vec ga samo deo klipa pritiska i otuda nastaje problem. Dosta majstora to rutinski radi i zato se i desavaju te stvari, izmedju ostalog i kod tebe.
plocica iz predhodnog posta ima ovakav pin:
I nije usla u zljeb na klipu vec se tacno vidi gde je bilo naslonjeno i kako je pritiskalo:
I tako...
Btw, iz mog nekokog malog sitnog iskustva, kad su zapekli klizaci ili kad je u problemu klip sam klip, bilo da je zaribao ili sta vec, jedino kako moze da se manifestuje je da blokira tocak i pali diskove i plocice, nikako nepravilno da jede plocicu.
Re: Kočni sistemi - opšta diskusija
Poslato: 07 Maj 2015, 06:16
od dragvorl
nikaragva napisao:Ali da glavi na jednu stranu, imao bih slučaj kao gore što je @sale vti postavio ,
Radial taper is typically indicative one of three things – the piston is cocked in the bore, the caliper mounting bracket is flexing under brake application, or a lack of cooling in the brakes. Again, here’s another good description:
Radial taper wear can be seen as a difference in pad depth along the radius of the rotor. A brake caliper is mounted to its strut on one edge. The forces created by applying the brake pedal cause yet another twisting moment, this time of the caliper assembly around an axis through its mounting points. There are other factors as well: a square-ish pad against a round rotor means that the radially inner part of the rotor will spend proportionally more time under the pad, and less in cooling air. Heat differences also exist because the inner edge of the rotor interfaces with the hub rather than air, limiting conduction.
