crni napisao:posto spadam u nove "nezadovoljne" vlasnike zelim da kazem da se ne radi o nezadovoljstvu autom nego na potrebu da ukazem na neke nedostatke koji su ocigledni a koje pojedini vlasnici uporno ignorisu...sto meni nikako nije jasno.
ovde smo da razmenimo iskustva i treba reci sve da oni koji su potencijalni kupci imaju potpunu sliku o autu, a ne da budemo kao cigo koji hvali svog konja
Nije realno ocekivati da na zadnjoj klupi SX4 sedi troje ljudi a da pogled unazad bude dobar.

Ugradi park senzore kao ja,pa neces imati problem sa voznjom unazad i parkiranjem.
Sto se tice mana i vrlina mog SX4 kopiracu ono sto sam ranije pisao. Mislim da sam realno opisao i naveo sta su mane a sta vrline SX4.
Kao manu naveo bih malo losiju izolaciju putnicke kabine,ne znam da li je do pozarnog zida ili bucnog motora ali preko 120km je bucno. Potrosnja zbog visine i losije aerodinamike skace preko 120km/h ali tako je kod svih crossovera. Prozori,vozacki i suvozacki kada se spuste 10-20cm pri brzinama vecim od 80km malo vibriraju,naravno ne utice na bezbednost ali meni smeta. Dalje,dvobojna plastika u kabini mi se uopste ne svidja i siguran sam da bi ostavio mnogo lepsi i bolji utisak da je sve u crnoj boji kao sto je na trzistu USA,Australija i Japana. Rezevni tocak je copavac i pored male zapremine gepeka (koje dovoljna za svaki dan ali za dalji put obavezan je krovni kofer) mogli su staviti redovan a sama prostirka poda gepeka je od loseg materijala. Podizaci prozora nisu osvetljeni,tj samo je vozacki i ima AUTO funkciju samo na dole ostali ni to. U gepeku je dovedena instalacija i obelezena za 12V uticnicu ali nije montirana. SmartKey ne funkcionise pored jakih repetitora i predajnika (GSM predajnici),te se mora prisloniti pametni kljuc skroz do auta da bi otkljucao ili zakljucao vrata. Boja i lak su naneseni u tanjem sloju u odnosu na Cordobin. Kao manu naveo jos bih nedostak tempomata a kaseta ispred suvozaca nije osvetljena. Volan je podesiv samo po visini ali ne i po dubini.
Sto se tice vrlina naveo bih odlicnu upravljivost,stabilnosti i bez ukljucenog 4WD drzi odlicno i retko aktivira ESP. 4WD pogon je za svaku pohvalu i veoma sam zadovoljan kako se ponasa po snegu. Potrosnja u AUTO rezimu po snegu je bila veca za oko 5-6 dl u odnosu na 2WD,uzorak jeste mali ali tako kaze bord.
Ponuda prostora u kabini je dovoljna za 4 odrasle osobe i prilicno je komforna za svoj segment. Veoma je lak za parkiranje uz minimalni poluprecnik od 5,3m a visok klirens pomaze prilikom prelaska visokih ivicnjaka i bankina. Po dubljem snegu sam ga malo testirao ali bice prilike,za sada sam odusevljen. Klimatizacija ukabini je za svaku pohvalu,kako leti tako i zimi. Iznemadilo me je kako brzo ugreje kabinu pri niskim temperaturama a leti veoma brzo ohladi.
Mane:
- nedostatak tempomata, i nemogucnost naknadne ugradnje (na putu za Grcku mi je bas falio,nije mi jasno zasto je nudjen samo uz 2.0 DDIS)
- kaseta ispred suvozaca nije osvetljena
- smart key zna da ponekad odbija poslusnost
- vozacko staklo ima opciju auto samo na dole a suvozacko ni to
- zadnji nasloni sedista su skoro pod uglom od 90 stepeni ali prostora za glavu i noge ima dovoljno
- volan podesiv samo po visini ali ne i dubini
Vrline:
- ponuda prostora u kabini
- bogata oprema (GS paket)
- odlican i-AWD pogon sa blokadom diferencijala
- dobro drzanje u ostrim krivinama uz blagovremeno ukljucivanje ESP-a
- efikasan automatski klima uredjaj
- motor od 120ks koji sasvim lepo povlaci od 4000rpm
- potrosnja,kako u gradskim uslovima,tako i na autoputu (ako se postuju ogranicenja)
- crossover koji ima dusu,bez preterivanja
- lak za parkiranje,uz minimalni poluprecnik okretaja od 5,3m
-visok klirens,odlicno savladava ivicnjake i bankine
nuk napisao:Realno,
mane su zanemarive s'obzirom na cenu automobila i ono sto pruza tako da opet ispada da je dobra kupovina.
Slazem se i smatram da vredi svaki evro,tj 13.590e koliko sam ga platio. Mislim da jos uvek ne postoji bolje opremljen 4WD crossover na nasem trzistu za taj iznos.