Stranica 14 od 44

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 19 Maj 2014, 23:21
od TheWickerMan
Kako Rašić vagenovac, kad je vozio i 166 a sad 159 JTDm sa plinom? :)

sent from Nexus 7 using Tapatalk Pro

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 19 Maj 2014, 23:22
od Floyd
TheWickerMan napisao:159 JTDm sa plinom
Koja se cak i ne kvari :kezo:

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 19 Maj 2014, 23:41
od starac vujadin
TheWickerMan napisao:Kako Rašić vagenovac, kad je vozio i 166 a sad 159 JTDm sa plinom? :)

sent from Nexus 7 using Tapatalk Pro
Shvatiću da je akcenat u tvom postu ovaj smajli na kraju. :)

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 19 Maj 2014, 23:46
od nikaragva
Koliko bi kostala ugradnja plina na dizela? :)

Re: Одг: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 20 Maj 2014, 03:27
od Grujic
dag81 napisao:
starac vujadin napisao:Rašić ima jako dobar marketing. Daleko je on od najboljih majstora. Komercijalizacija utiče na pad kvaliteta.
Ja sam radio kod Rasica i bio sam prezadovoljan bez ijednog problema kako je ugradjen cak ni dostelavanja, iako sam bio na servisu na 1000km.
A retko ko je na forumu ugradio uredjaj na gas a da nije imao bar neku glupost koja ga zezala i da se nije vratio.
Plus Rasic radi izuzetno pedantno.
Jesam dao vise para ali sam dobio sta sam zeleo a to je da ne gledam majstora za plin ili mehanicara kad pocnu da izmisljaju zasto se gasi, trokira... tj kad ovi sto ugrade pocnu da se vade.
Ako misliš na 1,8T moram da te demantujem... Taj auto nije najsrećnije urađen, imao je Mc problema sa greškom stalno.. Ako se dobro sećam stavio je isparivač slabiji no što treba + tanji promer cevi a isparivaču je povisio pritisak. Davno beše, baš je i Duka, tj Nikola to pominjao.

p.s. Sad sam umoran al sutra selim ove postove tamo gde treba.

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 20 Maj 2014, 07:28
od Heinz
I na mom "Vagenu" je Ivan radio, samo je kod mene bilo problema, te daleke 2007. Stavili su manje dizne nego što je trebalo, ali se lako rešilo. Od tada se retko viđamo, oko 70k sam prešao. Ne znam koliko traju isparivači, dizne?

Re: Одг: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 20 Maj 2014, 07:45
od dag81
Kad vec selis ... :)
Lampica je sijala zbog vakun creva nekog koje je nagorelo posle prebacivanja volana( kanuo je var sa pozarnog). Do tada nije bilo problema i lampica se palula iskljucivo posle 350-400km konstantne voznje i gasila kada auto prwnocu.
Cuo sam za dizne i isparivac ali ja nisam imao problem, mada sam ja cipovao tog Passata posle pluna.

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 20 Maj 2014, 17:47
od nixa
Ma kakav Rasic, ima bar tri bolja majstora za ugradnju plina...

Sent from my Xperia Z1

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 20 Maj 2014, 17:50
od Sloba
Imgrund, samo je svima, osim Suboticanima, predaleko.:)

Sent from my HTC One V

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 20 Maj 2014, 18:27
od ljubitelj
Bax napisao:Kad nov motor rikne na 65.000km, a slicno se desavalo i na Subaru boxerima, pritom im je zajednicko da imaju plin, ja ne mogu a da ne sumnjam.
Jos je na Epici puklo nesto oko ventila svojevremeno...
Za Subaru kod nas je poznato da se desavalo samo kod ugradnje na jednom istom mestu, a zna se i da ugradnja nije bila u svemu po standardima. Sumnje zasto je tako radjeno treba usmeriti na uvoznika koji je tako odredio.
I inace, ima motora koji su veoma nezni i ne podnose konverziju na plin. Ima i motora koji stradaju i na benzin sami od sebe na skromnim kilometrazama.

Generalizacija nije bas zgodna u slucaju plina.

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 20 Maj 2014, 18:38
od ljubitelj
Ji 4Tze napisao:care, NE postoji fabrička ugradnja, sem možda u Brazilu ili USA :)

Postoji u Evropi, direktno se konstruise auto da radi na plin i ugradjuje se tokom proizvodnje auta.
Opel, Fiat, Mercedes (samo jedan model i samo jedna verzija motora), Volvo (samo jedan motor u vise verzija) su fabrike koje ih nude ili su nudili.
Dodatno Hyudai u Aziji ima motore koji trose samo plin i uopste nemaju benzinsku instalaciju, naravno fabricka ugradnja.

Druga je stvar sto se kod nas ne uvoze i ne prodaju ti modeli sa fabrickom ugradnjom vec se naknadno vrsi konverzija standardnih benzinskih modela u lokalu.

Vecina modela u zadnjih 10tak godina sa fabrickom ugradnjom ima i izmenjenu glavu motora u odnosu na benzinsku varijantu.
Usled stednje vecina fabrika je presla na "jeftinije" materijale sto znaci manje kvalitetne legure, losije termicki i povrsinski obradjene. Ford grupacija i japanci su poznati po tom opredeljenju.

EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme Slika ako je nešto izostavljeno u prvobitnoj poruci (izmena je moguća 30 minuta od prvobitnog slanja poruke). Slanjem više odgovora zaredom tema se razvodnjava i smanjuje se preglednost. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 20 Maj 2014, 18:48
od Dzoni_m
Ma kakav Rasic, ima bar tri bolja majstora za ugradnju plina...
Sto volim kad neko ovako pausalno izjavi zajebi tog XXX idi kod YYY a nikakvo obrazlozenje.

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 20 Maj 2014, 18:51
od dragvorl
To stoji, valjalo bi argumetovati, ovako bolje i da nije napisano.

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 20 Maj 2014, 20:00
od Bax
Evo ja za Doru mogu da se zakunem, da sam sam stavljao selnu na jedno crevo za plin(od ukupno 2, idu u monopoint), bilo mu tesko da se zavuce.
Auto Pug 309, ja te stvari ne zaboravljam...

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Poslato: 20 Maj 2014, 20:10
od Velja
Da sam (daleko bilo) Vučić, ti bi jedini davao ateste za sve :)