Stranica 14 od 44
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 28 Okt 2014, 20:09
od Paja
Koja sranja?

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 28 Okt 2014, 20:17
od Floyd
swemir napisao:Bas danas seo sa covekom vozi x6 diesel i nesto se potegne prica o kolima kaze bruka je jedino malo krcka plastika i imao kvar menjaca od 4500e na 120.000km!!!
A kaze cale mu vozio clio3 1.5dci ni zupcasti nije menjao a sastavuo ga do 290.000 km

Ulje kad se seti na svakih 30 40... pa se setih teme

cak bu lamelu spone nista nije dirao...
Da dodam. I onda tako sahranjenog klija prodao za 3500. I 120.000km nekom jadniku sto je za drugu temu ovog foruma...
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Naravučenije... jedan Klio za svaki dan i polovan ali kao nov Audi za určenje. Klio će da zaradi novac a polovan ali kao nov Audi će smešno da potroši tako da si sa tom kombinacijom na pozitivnoj nuli

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 28 Okt 2014, 21:11
od TheWickerMan
starac vujadin napisao:

Hahahahahahahaha
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 28 Okt 2014, 22:18
od grujicd
^ Pronađite razlike

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 28 Okt 2014, 22:31
od Paja
Meni se Audi zgadio baš zbog dizajna. Sve mi je teže da ih razlikujem. Mogu misliti kako je tek nekom ko ne prati auto industriju.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 28 Okt 2014, 23:31
od grujicd
Ruku na srce i kod BMW-a je povuci potegni za raspoznavanje modela od strane laika, jedino ga je merc dao po dizajnu, naročito u zadnjih par godina.
Re: Одг: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 28 Okt 2014, 23:35
od dag81
Ako cemo realno i merc je isti C i S klasa za sad.
Ali gledano kroz godine nista se tu nije menjalo kod svih pomenutih, uvek su licili.
Re: Одг: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 28 Okt 2014, 23:37
od swemir
Bogme ako pricamo o dizajnu meni je bmw vrhhh. Dodje mi i krivo sto sam cuo toliko lose u poslednje vreme... nadam se da su od najnovije trojke poboljsali pouzdanost da ne moram da kupim audi a3
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 29 Okt 2014, 01:13
od Xepoj87
dag81 napisao:Ako cemo realno i merc je isti C i S klasa za sad.
Ali gledano kroz godine nista se tu nije menjalo kod svih pomenutih, uvek su licili.
Pa da, kod Mercedesa, koji ima najvise modela, 2 su slicna, a kod ostalih, koji imaju manje modela, vise ih je slicno. Audi je tu najkriminalniji.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 29 Okt 2014, 23:48
od dejanvp
Mene na slikama zna da zbuni C i S klasa ali uzivo se lako razlikuju. Najjaci mi je BMW sa serijom 3 i 4, znaci skoro uvek se zadubim da provalim koji je, narocito za prednji kraj. Audi bas najlakse razlikujem mada je istina da su najvise slicni modeli.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 29 Okt 2014, 23:59
od ftj
3 i 4 i treba da lice

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 30 Okt 2014, 00:01
od stefanan
Kod bmw-a jedino zadnji kraj serije 3 i 5 lice previse za moj ukus. Serija 3 i 4 su slicne od napred,ali to je i logicno, mada su stvarnosti lako razlikuju
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 30 Okt 2014, 08:15
od Xepoj87
Ja vala nove c i s tesko razlijujem uzivo, tek kada sam blizu automobila

Isto tako Bmw 5 i 7, 5 i 3, i ako i drugi modeli podsecaju na ove, meni, kao nekom ko malo vise voli kola, nije problem da ih izvalim. Vec drugi ljudi, pojma nemaju koji je koji. Audije i da ne spominjem...
Tapatok za Vindovz
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 30 Okt 2014, 08:33
od swemir
5 i 7 iz 80tih su pljunuti klonovi nije novo pravilo
Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poslato: 30 Okt 2014, 17:43
od dejanvp
Znam da trebaju da lice 3 i 4, logicno je ali su preterali malo. Iako najvise volim Mercedes od ove trojke i oni su preterali sa slicnoscu prednjeg dela S i C klase. Kod BMW ne razumem gornju liniju prednjeg fara serije 5 F10, niti je ravna niti izlomljena, kao da se dizajner zeznuo malo.
