Stranica 14 od 77
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 00:55
od nenad.fil
Fabija je ključna reč. Jurio si ga gde? Na ravnom? Autoputu? Može 1.2 tsi lepo da se zaleti, ne kažem, ali je u brdsko-planinskim krajevima neupotrebljiv. I kada ga stisneš, ne može mnogo toga prosto, ima baš malo kubika i Nm.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 01:12
od Milos
Gledaj Nenade kako ide
https://youtu.be/_uaKLlZVa3M?t=64
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 06:21
od dragvorl
nenad.fil napisao:
U Beogradu mi je potrošnja (sa ne baš nežnom nogom na gasu) bila od 9-11 litara lagano. Kada bi ga žena vozila (penzos style) bord bi pokazivao 6l.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Mislim da ovo dosta objasnjava. Ja recimo kod mene na atmo benzincu max stedljivom voznjom mogu da postignem mozda litru manju potrosnju od klasicne, to je 10ak% razlike, ali ti imas razliku 50+%, sto je ipak velika razlika.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 10:10
od ljubitelj
nenad.fil napisao:Nemam edit na telefonu.
Taj bedni tsi (za mene) isporučuje nešto smesno Nm tipa 170, i uz smešnu kubikažu ne može Bog zna sta da uradi u automobilu od 1300 i kusur kilograma.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
170Nm isporucenih iz motora je vrlo solidno uz dobar prenos. Toliko, slicno je imao Porse924 ili Mercedes E klase. I mogu vrlo fino da se voze. Oktavia sa 4 coveka je blize 1700-1800kg i naravno da mora da se motor od neto 1200 kubika vozi u nizem stepenu prenosa.
Golf3 dizel ima oko 125-130Nm zavisno od verzije SDI motora. Naravno i on mora dobro da se zavrti.
Porediti mogucnosti motora 2200 sa motorom 1200 kubika uvek daje isti rezultat, veoma lako se oseti 2 puta jaci motor u ma kom vozilu.
To je prosto tako i svako ko zeli perfomanse kao prioritet prvo na listi treba da bude kubikaza.
Ne znam kakvo iskustvo imas sa motorima 3500-4000 kubika, Mercedes 220CDI je naspram toga, kako ti zoves, smesan. Vozio sam takav malo jaci motor malo vece kubikaze, lepo se oseti bas pri obilazenju zapremina. Samo taknes gas i vec letisss...
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 10:27
od schonenk
Kad pocne prica o zapremini uvek dobijem inspiraciju za ovaj primer

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 12:53
od Velja
nenad.fil napisao: Jbt nas trojica u kolima (uzbrdica )nismo mogli da obiđemo golfa 3 dizela, na putu za Čačak. PUN GAS i neće. Pritom, uzbrdica je bila blaga ali dugačka jedno 600-800 metara.
nenad.fil napisao:Ma bio sam u "naletu" sto bi se reklo i mislio sam da ću da ga samo prešišam pošto je bila relativno blaga uzbrdica i pravac. Bio sam u petoj, prebacio u četvrtu i na kraju ga bezuspešno vijao u trećoj. Papučica do poda i neće. Da vraćam u drugu i teram obrtaje na milion bi već bio overkill, tako da sam odustao jer je nailazila krivina.
Upravo ono o čemu sam pisao juče... I atmosferac sa više ccm bi se ode obrukao pred bilo kojim turbo-dizelom. Razliku u potrošnji u ovoj situaciji neću ni da pomenem

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 12:59
od Kuzmanovic
Pa s obzirom da je uspon dugacak 800 metara, razlika u potrosnji i nije velika.
Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 13:01
od starac vujadin
Meni se nikada nije desilo da se "obrukam" pred dizelom (s kojim mogu da budem konkuretan po snazi, niti nešto jačim), ni na uzbrdici. Samo spustim koju brzinu niže i tu sam...ali, ah da...to je strašno i zabranjeno raditi...buka, obrtaji, troši se benzin, neizdržljivo, horor...
A tek što volim kad vidim zabezek posle početne prepotencije na uzbrdici ("sad kad ga potopim") kad mi odmakne par metara u prvom udaru obrtnog momenta, ali kada vide da posle ne odmiču onda krene nerviranje jer se ne događa ono što bi očekivali...a kad ponestane brzina za šaltanje naviše, onda ćao jer gde on umire tu ja počinjem

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 13:19
od ljubitelj
schonenk napisao:Kad pocne prica o zapremini uvek dobijem inspiraciju za ovaj primer
Primer za sta, da postoji turbina koja toliko povecava zapreminu usisanog vazduha

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 13:27
od Ivan
Da nisam probao vise puta dizela od 200ks protiv benzinaca od 200ks pa da poverujem u neke ovde price, da stvar bude smesnija dizel odmice kako ulazi u obrtaje, a ne kontra
Uzbrdo je situacija jos izrazenija.
Послато са GT-N7100
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 13:30
od nenad.fil
Ljubitelj, mislim da je bio tdi a ne sdi ali nema veze.
Starče, nemam nista protiv obrtaja i teranja u crveno ali da vraćam u drugu brzinu na 70-80km/h da bih obišao auto nije mi palo na pamet, jednostavno slabiji sam.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 13:31
od Velja
I dizelaši imaju menjače, uglavnom sa šest brzina.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 13:44
od starac vujadin
nenad.fil napisao:Starče, nemam nista protiv obrtaja i teranja u crveno ali da vraćam u drugu brzinu na 70-80km/h da bih obišao auto nije mi palo na pamet, jednostavno slabiji sam.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Otkud znaš da teram u crveno i da vraćam u drugu plus dodaješ da to izgled akao radim iz nekog kompleksa i da se nešto kao napinjem kada to radim? Čemu to projektovanje? Ii što je potapanje dizela opušetna i rutinska stvar, a šaltanje naniže napinjanje i umiranje? To sam pitanje već postavio ovde,... Ili idemo svi normalno umereno na putu, ujednačenom brzinom ili će svako da upotrebi adute koje ima, pa ćemo videti čiji su aduti jači...
Da nisam probao vise puta dizela od 200ks protiv benzinaca od 200ks pa da poverujem u neke ovde price, da stvar bude smesnija dizel odmice kako ulazi u obrtaje, a ne kontra

Uzbrdo je situacija jos izrazenija.
Da,pozmata mantra da je 200 "nečijih" konja vrednije od 200 "tuđih" konja...200ks je 200ks. Onda se ide na sledeću stavku, a to su menjač i kg...i tu realno dizel redovno gubi pri istoj snazi. No, da ne bude "ja ovako, ti onako" sve to ima na papiru.
Moji poslednji kometari po ovoj temi su i bili vezani za argumente koji se koriste u priči oko dizela i benzina i da je potrebno imati ujednačene kriterijume, a nisam ni pričao (sem u prethodnom postu) o benzin vs. dizel jer je to tema u kojoj nema pobednika i pobeđenih ako se svako drži sopstvenog terena. Jedino ako krene da ljubitelji dizela prišivaju sebi osobine i prednosti koje ima i benzin i obratno tu dolazi do konflikta.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 13:54
od Velja
Pa nije isto kad do tih 200 ks treba da čekaš 6-7k obr, a to potraje u navedenoj situaciji ili kad ti ih moment sa 1600 obr ekspresno dobaci na 3500-4000. Vreme isporuke te snage je na strani dizla.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Poslato: 07 Okt 2015, 13:55
od Ivan
Pusti ti mrtvo slovo na papiru i suplje price, evo dragan i ftj mogu da potvrde kako se drze benzinci protiv malo slabijeg dizela sa znacajno vise obrtnog, a svi smo slicne tezine, pritom je kod mene duzi menjac od standardnog koji je losiji za medjuubrzanja.
Pravili smo nekoliko rolling startova i uvek smo kretali maltene isto i kako smo ulazili u obrtaje tako sam ja poceo da odmicem, dakle ni reci o umiranju
To je samo sa foruma od benzinaca slicne snage, u praksi ima jos mnogo primera...
Послато са GT-N7100