Stranica 14 od 18
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 09:25
od ljubitelj
Sreća.
I sa onim motorom od 1,3 se karoserija uvijala a vešanje igralo po svome.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 15:45
od passenger
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 16:57
od Kuzmanovic
Zato ih je sve vise kod nas.
Inace felne sa ovog primerka joj odlicno stoji.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 17:38
od passenger
Jednu u tri godine sam video, baš skorije, zato sam se i setio.
Te felge nisam nikad video na Delti.
Je l su pouzdane? Je l to biturbo motor?
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 17:41
od stefanan
Ima ih raznih

ali da, ima i bi turbo mada mislim da je bas retka
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 17:42
od dragvorl
Ima biturbo dizel.
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 17:43
od Kuzmanovic
Trebalo bi da jesu, i ta generacija je radjena na osnovu Fiat Bravo. Jedino nisam siguran za taj 1.9 twin turbo dizel, s obzirom da ga nema u novijim modelima.
Od benzinaca isli su 1.4 i 1.8, oba turbo. A od dizela 1.6, 1.9 i 2.0 kao sto je isao u Bravo Sport.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 17:45
od passenger
U CH oglasima su iskljucivo 1.9 twinturbo. Oko 100k km su 9-10k chf
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 17:56
od pedja
Od dizela 2,0 je 165 ks - taj sam vozio.
1,9 je 190ks mjet biturbo (u Saab-u 9-3 je bio TTID).
Došao je kasnije i 1,6 (105 i 120).
Benzinci su 1,4t i 1,8t.
Pisao sam o ovoj koju sam vozio (7 dana, rent-a-car). Nije bio u fulu, dosta dugmića nije bilo iskorišćeno, manuelna klima, ali je meni baš poslužio svrsi

Najlošija stavka su farovi, i to nije samo do primerka koji sam vozio, kako su mi pričali). Motor sa 165KS, šestostepeni manuelac, dosta momačke vožnje i potrošnja od 6,5l (Tara, Zlatibor, Ostrog, CG), sasvim OK. Šteta što nije imao bolje gume.
Uglavnom, zanimljiv automobil. Obilje mesta unutra, posebno pozadi, plus sasvim OK gepek. Veliki dobitak limuzine u telu heča/karavana.
Žabari su majstori da naprave i dobro i loše, tako da su mnoge stvari bile za pohvalu, ali i nelogičnosti je bilo...
Pamtim je po tome što sam pri prvom sedanju imao utisak kao da je vozim neko vreme, bez posebnog privikavanja.
Koliko je pouzdan italijanski automobil? Ha, večito pitanje. Ja se nisam baš dugo družio sa Deltom, a iz rent-a su je baš nahvalili, osim farova.
TT
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 17:57
od HKS
Pa sta je sa farovima? Jesu halogeni ili xenon?
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 18:00
od stefanan
Sranje projektori verovatno kao i Bravu
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 18:00
od pedja
Halogeni su, ali često matiraju. Kažu da su na više komada polirali i da jednostavno brzo matiraju (iz prve ugradnje na startnim godištima, možda je posle bolje).
Realno, da sam morao voziti noću, pitanje je da li bih negde na duže krenuo. Kao sveća.
TT
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 18:04
od HKS
Znaci morala bi da se odradi modifikacija na faru, ksenon + projektor drugi.
Mada na forumu je bilo rijeci kako projektor i halogeni far ne idu zajedno (Octavia II redizajn), pa mozda je i do toga?
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 18:13
od pedja
Eh da, zadnja klupa je deljiva (naravno) i pomera se po dužini, a naslon se lepo obara. Može kvalitetno da se uvali pozadi.
Ima baš dobro opremljenih (da li Oro ili Platinum) sa navigacijom, park asistentom, panoramom...
Ovaj "moj" nije imao podešavanje pojasa po visini (žabarsko ludilo), čega se setih danas, kada su SATu kritikovali neki BMW, za isto. Ne znam da li je bolje kod bolje opremljenih.
TT
Re: Nekada HIT sada skoro nestali
Poslato: 18 Feb 2018, 18:53
od HKS
BMW E90 nije imao
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока