Re: Ford S-Max 2014 2.0tdci - ujanje dok je motor hladan izmedju 1750 i 2000 obrtaja
Poslato: 09 Mar 2023, 15:24
Proslo je dugo vremena ali uspeo sam da reklamiram pumpu. Nova pumpa stvarno drugacije zvuci kad se podmaze iako isto stize suva (uporedjivali smo moju skinutu pumpu sa novom podmazanom i drugacije zvuci nova pumpa kad se okrece) sto nam je dalo nadu, to je to ipak je prva bila poluispravna, medjutim kad smo ugradili tu novu pumpu, zamenili ulje i uljni filter, zvuk se apsolutno nije promenuo !?!!!
Naknadno su skinuli i hladnjak ulja zajedno sa kucistom filtera (prvo mesto gde ulazi ulje iz pumpe), sve je uredu, nema ostecenja niti je zacepljeno i nakon dodatnog ciscenja nema promene u zvuku. Medjutim desila se jedna zanimljiva stvar.
Stigao im je jedan Galaxy kome je otkazala turbina pa skidaju da vlasnik odnese na remont, kad ono isti motor kao moj, odlicno reko bas ce da poslusaju kod njega kako se cuje pumpa, dignu ga oni kad ono isto ujanje se cuje iz kartera kao i kod mene, potpuno isto. Jedina razlika je da njegova turbina je skroz od ulja, zvizdi i skroz je otisla a moja kao nova ako se uporedi sa ovom niti zvizdi, suva kao barut, normalno povlaci auto ali tokom zadnje dve godine vise majstora ne moze da ustanovi/dogovori da li se turbina tek po malo i ponekad cuje tj tek daje neke pocetne siptome ili je ispravna.
Ideja je da se saceka remont turbine na tom Galaxy-ju i ako nakon remontovane turbine nestane ili se znacajno smanji zvuk iz kartera onda se nekako zvuk od turbine ipak prostire do kartera i verovatno i ja imam problem sa turbinom. Majstor kaze da bi jos i mogao da razume da se zvuk turbine prenosi na karter da je i moja turbina u takvom stanju da bukvalno umire ispustajuci zadnje krike ali moja je u takvom stanju da se ne mogu dogovoriti majstori i svi koji su bili umesani u ovaj problem su je gledali/slusali i rekli da nije ona. Eto i majstor za Citroen vozila gde sam vozio na pregled auto, je prvo pomislio da je turbina dok nije cuo zvuk iz kartera a posle kaze nije ovo turbina. Prosto bi voleo svih 5 majstora koje sam posetio u vezi ovog problema da okupim na gomilu pa nek se dogovore...
Svakako sam planirao (i pre ovog problema) da skinem turbinu i odnesem u Cubi NS da je testiraju jer jedinio tako cu saznati da li je ok ili je tek naceta. U najboljem slucaju, ocistice je, izbalansirati sto ne moze da skodi ali cu saznati napokon u kakvom je stanju pa jos i ako je resenje ovog problema...
Naknadno su skinuli i hladnjak ulja zajedno sa kucistom filtera (prvo mesto gde ulazi ulje iz pumpe), sve je uredu, nema ostecenja niti je zacepljeno i nakon dodatnog ciscenja nema promene u zvuku. Medjutim desila se jedna zanimljiva stvar.
Stigao im je jedan Galaxy kome je otkazala turbina pa skidaju da vlasnik odnese na remont, kad ono isti motor kao moj, odlicno reko bas ce da poslusaju kod njega kako se cuje pumpa, dignu ga oni kad ono isto ujanje se cuje iz kartera kao i kod mene, potpuno isto. Jedina razlika je da njegova turbina je skroz od ulja, zvizdi i skroz je otisla a moja kao nova ako se uporedi sa ovom niti zvizdi, suva kao barut, normalno povlaci auto ali tokom zadnje dve godine vise majstora ne moze da ustanovi/dogovori da li se turbina tek po malo i ponekad cuje tj tek daje neke pocetne siptome ili je ispravna.
Ideja je da se saceka remont turbine na tom Galaxy-ju i ako nakon remontovane turbine nestane ili se znacajno smanji zvuk iz kartera onda se nekako zvuk od turbine ipak prostire do kartera i verovatno i ja imam problem sa turbinom. Majstor kaze da bi jos i mogao da razume da se zvuk turbine prenosi na karter da je i moja turbina u takvom stanju da bukvalno umire ispustajuci zadnje krike ali moja je u takvom stanju da se ne mogu dogovoriti majstori i svi koji su bili umesani u ovaj problem su je gledali/slusali i rekli da nije ona. Eto i majstor za Citroen vozila gde sam vozio na pregled auto, je prvo pomislio da je turbina dok nije cuo zvuk iz kartera a posle kaze nije ovo turbina. Prosto bi voleo svih 5 majstora koje sam posetio u vezi ovog problema da okupim na gomilu pa nek se dogovore...
Svakako sam planirao (i pre ovog problema) da skinem turbinu i odnesem u Cubi NS da je testiraju jer jedinio tako cu saznati da li je ok ili je tek naceta. U najboljem slucaju, ocistice je, izbalansirati sto ne moze da skodi ali cu saznati napokon u kakvom je stanju pa jos i ako je resenje ovog problema...