Re: Kružni tok(ovi) kod Ušća
Poslato: 01 Nov 2024, 08:44
Generalno sva ta skretanja u levo koja presecaju glavni tok vozila (koja idu pravo bez ikakvih skretanja) sa semaforima ili kružni tok su ometajuća po protok.
Primer su 2 leva skretanj iz pravca Sajma kod Ade na rastojanju od 400-500metara.
I tu su 2 crvena svetla za glavni tok kroz bulevar. I treći semafor na levom skretanju sa B. Brda ka Adi.
Da se ukine ono prvo levo skretanje na čuk. padinu i levo skretanje izlaz sa same Ade ka Sajmu mogao bi se ukinutu taj semafor i to bi prilično popravilo stanje, smanjilo gužve jer ne bi bilo tu zaustavljanja.
Slična priča levo skretanje iz Ruske ulice koje preseca 6 traka bulevara, i semafor koji koči glavni tok vozila (u tih 6 traka) da bi 1-2-4 vozila ako i toliko bude imala komfor tog skretanja ulevo.
A imaju mogućnost kasnije kod Mostara da urade to levo skretanje, jeste malo udaljenije i smanjeni komfor za njih ali je dobitak za 95% vozača na tom semaforu koji bi se ukinuo potpuno.
Najavljena je potpuno nova regulacija tzv "tobogan" odvajanja za B. Brdo koji će postati dvosmeran pa se nadam da će razmišljanje ići u tom smeru da se pomenuti semafor i levo skretanje sa B. Brda ukine.
Tu ima 3 semafora na 2 km bulevara koji su uzrok zagušenja i kreni stani jer pre njih i posle njih retko kada da je zagušeno.
A ta 2 km ujutru se ide 20-30-40 minuta kako zapadne (ne)sreća odabranog vremena vožnje.
Primer su 2 leva skretanj iz pravca Sajma kod Ade na rastojanju od 400-500metara.
I tu su 2 crvena svetla za glavni tok kroz bulevar. I treći semafor na levom skretanju sa B. Brda ka Adi.
Da se ukine ono prvo levo skretanje na čuk. padinu i levo skretanje izlaz sa same Ade ka Sajmu mogao bi se ukinutu taj semafor i to bi prilično popravilo stanje, smanjilo gužve jer ne bi bilo tu zaustavljanja.
Slična priča levo skretanje iz Ruske ulice koje preseca 6 traka bulevara, i semafor koji koči glavni tok vozila (u tih 6 traka) da bi 1-2-4 vozila ako i toliko bude imala komfor tog skretanja ulevo.
A imaju mogućnost kasnije kod Mostara da urade to levo skretanje, jeste malo udaljenije i smanjeni komfor za njih ali je dobitak za 95% vozača na tom semaforu koji bi se ukinuo potpuno.
Najavljena je potpuno nova regulacija tzv "tobogan" odvajanja za B. Brdo koji će postati dvosmeran pa se nadam da će razmišljanje ići u tom smeru da se pomenuti semafor i levo skretanje sa B. Brda ukine.
Tu ima 3 semafora na 2 km bulevara koji su uzrok zagušenja i kreni stani jer pre njih i posle njih retko kada da je zagušeno.
A ta 2 km ujutru se ide 20-30-40 minuta kako zapadne (ne)sreća odabranog vremena vožnje.