Stranica 14 od 51

Re: Одг: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 26 Jan 2013, 20:59
od sasa lbg
Kod Holandjana :)
Geni jer nista drugo ne moze objasniti zasto 9 od 10 zutih tablica vuce kamp prikolicu a 10 - ti vozi von wagen (ili kako se vec kaze)

HTC

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 26 Jan 2013, 21:03
od Risto
@ elMaestro:
Ja sam gledao Focuse da preporucim nekog i ne znam kako ovog nisam vidjeo, po meni je to najbolje rjesenje jer je auto kupljen ovdje i presao je jako malo (pod uslovom da je kilometraza prava, kazem cisto iz predostroznosti)... Da imam 4000 evra i trazim auto, taj Focus bi mi bio prvi pik definitivno, uz to su i ove aftermarket felnice bas extra :presrecan:

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 26 Jan 2013, 21:08
od nuk
Realno, solidan fokus moze da se nadje za te pare, kolega je nedavno prodao jedan 2002. za 3400 eur, redovno odrzavan sa ghia opremom, dizel 2.0

sent from my phone using the fingers

Re: Одг: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 26 Jan 2013, 21:13
od sasa lbg
Mislim da Focus mk1 nikad nije isao sa 2.0 dizelom :)

HTC

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 26 Jan 2013, 21:16
od nuk
Tddi mislim, moguce i da je 2003.

sent from my phone using the fingers

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 26 Jan 2013, 22:22
od dragan
fokus sa prve slike je sumnjiv, motor je navodno 1.6 16v a tabla je od dizela...plus ne znam bas tacno otkad je isao onakav volan u njih...

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 26 Jan 2013, 23:34
od ljubitelj
nuk napisao:Jeste OT ali moram da pitam, u cemu je fora sa Holandjanima i kamp kucicama?

sent from my phone using the fingers
Nacija koja voli da putuje na taj nacin, a uz svaku kamp kucicu idu i 2-3 bicikla vidljivo na nosacu.
Ne moram ni da gledam tablicu, pravilo sa retkim izuzecima.

Inace, u Holandiji se taksa registracije placa prema tezini auta.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 29 Jan 2013, 09:10
od noob
NexT napisao: Pritom, 1.6 HDI ima problema zbog intervala zamene ulja. Zapuse se kanali, zapusi se sito na turbini (zato i crkava turbo), standardno brljavi sa FAP-om ako nije redovno dosipana tecnost...
Sjajan motor ako je od prvog dana odrzavan i vozen kako treba. Ako je malo zapusten moze mnogo vise da mu skodi nego nekim drugim motorima...
Može još infa? Na koliko mu menjaju kada ima problem? Na koliko menjati da ne dođe do problema?


Mene uhvatilo nešto da prodam 207 i uzmem nešto malo veće, a realno zadovoljan sam autom, samo taj budak u glavi nešto kopa i ne da mi mira od kako sam za ćaleta gledao kola :glavomuzid:

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 29 Jan 2013, 14:35
od Heineken
Preporucuje se zamena ulja na 10.000 km i na svakih ~50.000 km skidati karter i cistiti sito uljne pumpe..

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 29 Jan 2013, 15:15
od NexT
Interval fabricki je 20.000 km.

Preporucuje se na 15k, a ko bas zeli da pazi na auto - 10k.
Skidanje kartera kao sto je rekao H, i ciscenje sita na turbini. Takodje, menjati ulje u motoru kad je on maksimalno zagrejan, tj da je i ulje doslo na radnu temp.

2.0 HDI je malo otporniji na to, ali je i za njega preporuceno na 15k.

Ako se od prvog dana odrzava kako treba, motor je sjajan, ali to najcesce nije slucaj...

Sito na uljnom kanalu turbine toliko pravi problema, ljudi zamene/repariraju 2-3 turbine dok se ne shvati u cemu je problem. Sad je to vec postalo poznato, pa moze i preventivno da se radi...

Re: Одг: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 29 Jan 2013, 17:00
od sasa lbg
Heineken napisao:Preporucuje se zamena ulja na 10.000 km i na svakih ~50.000 km skidati karter i cistiti sito uljne pumpe..
Ulje na 10 000 km
Kad se od pocetka ovako radi nema potrebe skidati sito nikad.
Glavni problem 1.6 tdci motora ili bolje potencijalni problem kod produzenog intervala zamene ulja je ustvari ubrzano habanje bregaste
Provereno je da bregasta ne trpi uljne servise na 20 k km i lose ulje obavezno 5w30.
Inace motor ove probleme mema sa kracim tj norm. servisom,problem sa turbinom zbog ulja je manje vise sitnica u odosu na bregastu.

Uzgred receno fabricki interval od 20 k km furaju Nemci gotovo uvek dok Focusi iz Italije vrlo retko imaju servise u garantnom periodu na 20 k km....vec na 10 k km.

HTC

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 02 Feb 2013, 20:25
od Bax
Drugari, zanima me kako se pokazao Golf 3 automatik 2000 kubika, imam proveren auto, oko 100.000 je presao. Jel ima neke fabrucke greske?

Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 02 Feb 2013, 22:30
od mr.Big
Prvo i obavezno - iskusan limar...

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 02 Feb 2013, 22:48
od ljubitelj
Probaj da ga provozas u toj kombinaciji.
Ceo auto je fabricka greska, kako su uopste dosli na ideju da skarabudze zedan motor uz taj automatik bez overdrive prenosa znaju samo madjionicari :kezo:

Za ozbiljno, kombinacija za izbegavati ali zaista prvo probaj narocito neku deonicu na autoputu pa ako odgovara kako zvuci i ide gledaj dalje u kakvom je stanju primerak.

Za po gradu do pijace ili skole, nemam primedbi. Mozda deluje malo preostro, probaj pa sam zakljuci da li tebi odgovara ponasanje auta u voznji.

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Poslato: 02 Feb 2013, 23:37
od Bax
To je auto za druga, a prodaje ga moja poznanica, prvi su vlasnici, i moze da ga dobije za ispod 2000e, kolko to moze da vredi uopste?

Ima one uzane tablice verovatno nike za Evropsko trziste.

Pogledacu i ja auto, burazer mi kaze da je odlican.

Drugar je tanak sa lovom, i ovo bi jedva navukao, ako zaista ima oko 100.000 km, i ako je stanje u skladu sa kilometrazom, tj odlicno, da li vredi da se zalece u pricu?

Sent from my Amiga 500, using Kickstart 1.2