Stranica 131 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 08 Dec 2013, 21:45
od HKS
Risto, sto se opterecujes time?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 08 Dec 2013, 21:51
od maxer
Pa oće čovek da investira

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 08 Dec 2013, 21:55
od Risto
ma da, ne znam sta cu sa milionima na racunu pa sam poceo da razmisljam i o tome
onako, xy puta cujem kako je neki auto iz ogranicene serije super investicija u buducnost a iskreno sam skeptican oko toga... ok, ako mu cijena padne za samo 20% za 3 godine onda se moze reci da je to pametna kupovina ali ne bas investicija...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 08 Dec 2013, 21:58
od starac vujadin
Neki su odmah investicija, neki postanu kasnije, a neki nikad ne budu investicija...a neki se ni ne prave da budu investicija, a postanu investicija.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 08 Dec 2013, 23:11
od ftj
Za one koje se zna da ce vredeti vise obicno ne mogu tako lako da se kupe tj. moras biti poznati kupac. Enzo ferrari mi pada na pamet.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 08 Dec 2013, 23:25
od starac vujadin
To je samo deo hype-a koji se stvori oko nekog auta. Ferrari je majstor u tome.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 08 Dec 2013, 23:39
od ftj
Pa kako bi kupio la ferrari ako ih ima samo 500 komada?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 08 Dec 2013, 23:49
od starac vujadin
Prvo, mogli su da prodaju koliko je bilo narudžbina, ali nisu jer neće da smanjuju vrednost nego na taj način čuvaju. Svojevremeno su popustili sa F40, pa su ga pravili više nego što su rekli.
Pa, onda su mogli tih 499 da prodaju prvim koji se jave.
Ali, nisu nego su napravili celu priču oko toga - napravili su "uslove" koje neko treba da ispuni da bi mogao da konkuriše da bi kupio taj auto...koliko se sećam, kandidat za kupovinu mora da ima 4 različita Ferrarija, da da 300000 evra depozita...možda je bilo još nešto.
Ali, ne rade većina kao što radi Ferrari koji je u lagodnoj poziciji zbog snage brenda.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Dec 2013, 10:13
od dragvorl
Lambo je tako "muzao" recimo platformu Murcielaga, pa napravio Reventon u 10 ili 20 komada, nebitno, mala investicija, velika ekskluzivnost i ogromna zarada, a auto 90% tehnicki identican osnovnom modelu. Ista analogija Venena sa Aventadorom, Veneno 3 miliona, Aventador oko 300k+.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Dec 2013, 21:10
od maxer
Koka-kola zarađuje milijarde dolara a ne razvija (troši) ništa ... stalno valja jedno te isto. E, To je Biznis ... a ne ovi što prodaju par desetina automobila godišnje i uzmu koje milionče profita

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Dec 2013, 21:25
od dragvorl
Pa sad, za reklamu svakako trose.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 09 Dec 2013, 21:28
od maxer
Pa to im dođe "ko" investicija a ne trošak

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Dec 2013, 11:12
od Geza
McLaren P13 stiže sledeće godine.
Zvanična skica. Prave fotke za koji dan.
V8 3,8 l bi-turbo sa 444 KS. Cena 140 000 eur.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Dec 2013, 11:40
od nuk
Moze da prodje za hill climb racing, kao i one ostale skice i renderi ovih modernih vozila

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Dec 2013, 12:33
od Ji 4Tze
haha, po jedan vozač u svaki točak
