Stranica 134 od 263
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 16 Dec 2014, 22:34
od methane.master
Ili je dobio nadoknadu
Sent using Tapatalk
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 16 Dec 2014, 22:36
od nuk
Naravno da je dobio naknadu, bar za zemljište ako ništa drugo plus mogućnost da ide po pljuge u Zemun, neprocenjivo

Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 16 Dec 2014, 22:44
od methane.master
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 17 Dec 2014, 09:00
od Heinz
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1641868
Pupinov most - nova trasa za teretna vozila u tranzitu
Otvaranjem Pupinovog mosta za saobraćaj ne dobijamo samo vezu između Zemuna i Borče, već se oslobađa gradsko jezgro od teretnih vozila. Do sada je jedinu vezu između desne i leve beogradske strane Dunava predstavljao Pančevački most i kao takav bio je preopterećen kako putničkim tako i teretnim vozilima u tranzitu.
Povezivanjem Borče i Zemuna teretna vozila u tranzitu, koja su se do sada koristila ulice: Savsku, Karađorđevu, Bulevar vojvode Bojvića, Mije Kovačevića, Ruzveltovu, Dimitrija Tucovića, Batutovu, Bulevar kralja Aleksandra, Gospodara Vučića, Vojislava Ilića i Vladimira Tomanovića kao jedinu vezu sa pančevačkom i zrenjaninskom stranom Dunava, moći će da ostvare svoju ciljnu destinaciju krećući se izvan centralne gradske zone. Naime, sada su svi pravci ulaska u grad: od Smedereva, Niša, Kragujevca, Čačka, Obrenovca, Novog Sada i Šida povezani sa Zrenjaninom i Pančevom i sva tranzitna kretanja biće izmeštena iz uže gradske zone.
Vozače teretnih vozila u tranzitu obaveštavamo da će, kao i do sada, Kružnim putem i Obilaznicom biti povezani pravci od Smedereva (u Leštanima), Niša (Auto-put kod Bubanj Potoka), Kragujevca, Čačka (kod Orlovače), Obrenovca (kod Ostružnice), od Novog Sada i Šida (na petlji Dobanovci), a preko Pupinovog mosta sa Zrenjaninom, odnosno Pančevom i Vršcem i da je ovo za teretna vozila obavezan tranzitni pravac, kojim se mogu kreteti 24 sata.
Prilaz sadržajima u Dunavskoj ulici i Luci Beograd dozvoljen je samo od Pančevačkog mosta do Francuske ulice i nazad, nije moguće nastaviti kretanje teretnim vozilima ka Bulevaru vojvode Bojovića, odnosno Karađorđevoj i Savskoj ulici.
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 17 Dec 2014, 10:00
od grujicd
Ako dobro kapiram, malo će se smoriti kamiondžije, ali i mi koji koristimo Pančevac. Sad sa koje god strane da dolaze, sever, jug, zapad, svi kamioni moraju na novi most pa nazad na Pančevac, pa svi u 29. novembra. Baš me zanima da li će se sad videti veća gužva na tom ulazu u grad.
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 17 Dec 2014, 10:01
od nuk
Verujem da ipak neće, većina njih dooživljava traume na samu pomisao tranzita kroz Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 19 Dec 2014, 12:15
od Geza
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 405WE-eGbk
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 19 Dec 2014, 13:37
od McGruja
Ja se trudim, ali ne mogu da vidim neku ogromnu vrednost ovog mosta
Kamione ni ne vidjam u centru, a za Pancevce koji rade na Nbgd je ovo spas
Bas me intresuje ko jos ima benefite, jer ne sagledavam ocigledno celu sliku
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 19 Dec 2014, 13:40
od Grujic
Ako sam dobro shvatio most će još neko vreme biti zatvoren za saobraćaj, tj moćiće da se šeta po njemu?
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 19 Dec 2014, 13:47
od McGruja
Sklanjaju mermer

Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 19 Dec 2014, 13:47
od Floyd
McGruja napisao:Bas me intresuje ko jos ima benefite, jer ne sagledavam ocigledno celu sliku
Svi koji žive u naseljima na levoj obali Dunava. Kažu da tamo ima oko 150k stanovnika.
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 19 Dec 2014, 13:50
od McGruja
Koji je njihov benefit?
Svi oni hoce da izadju na lakat krivinu u Zemunu?
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 19 Dec 2014, 13:53
od Floyd
Ne svi ali onima koji rade u NBG ipak znači. Oni dobijaju na vremenu a grad se malo rasterećuje.
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 19 Dec 2014, 14:04
od ftj
Ne prelaze dva mosta da bi stigli do nbgd-a ili zemuna recimo. Treba li dodatno objašnjavati benefite kad je prvi sledeći most preko Dunava(osim pančevca) onaj u Smederevu?
Re: Putevi u Srbiji
Poslato: 19 Dec 2014, 14:05
od McGruja
To mi deluje suvise teorijski, u praksi bih ja i dalje isao Pancevcem