Pa nisam samo zbog ks/e, naravno, znas me bolje od toga, pogotovo sto se za manje od 10% para, kod R-a dolazi do te snage, mozda i vece, ako se sve radi po ps-u, a mozes i samo cip da mu lupis da ima 350ks, te za cirke 300e, dobijes istu snagu, a sa DSG-om, verovatno i bolje performanse or RS-a
Generalno, ovaj njihov 4x4 sistem donosi novu generaciju awd sistema, gde ces moci da otklonis i negativne strane 4x4 sistema, gde auto moze da se ponasa kao RWD, a jos je dodatno ovaj i super, jer je efikasnije odvojen svaki tocak, sto govori da nije klasican 4x4 sportski sistem.
Opet, u mojoj glavi, klotara bilo koje vrste jednostavno nije opcija, pogotovo kada pricamo o tako ozbiljnim masinama.
Dodatno mislim da je vise vozacki auto, sedista u Golfu su kriminalno obicna, sto se ne uklapa u HH koncept nikako, RS ima bolje kocnice(oba imaju Brembo, samo RS bolje, sto je i logicno, jer mu i trebaju zbog vece snage), RS ima veci gepek, dolazi sa duplo ozbiljnijim gumama(Michelin Super Sport u odnosu na neki polupremium Dunlop, a i Milos i ja smo osetili drasticnu razliku na njegovom automobilu kada je sa tog Dunlopa presao na Super Sport), sto jeste glupost, jer ces reci da to moze da se promeni, ali je to dodatnih 1000e, dodatno dolazi i sa semi slick gumama, ako neko bas zeli da se izivljava, sto opet svedoci svestranosti RS-a.
Ne vidim kako je R svestraniji od RS-a?
Ako je taj automatik toliko bitan, sacekas godinu dana, bice i RS automatik.
Dodatno, nije ni RS toliko napadan kada se uzme u crnoj ili sivoj varijanti, ako to neko trazi.
I opet, 10.000e razlike u ceni nikako ne treba zanemariti
Meni je recimo ova boja jako zanimljiva:
https://www.youtube.com/watch?v=3RBU_3m_78k
Kako oko cega Aco?
Pa vecita borba kroz vijek vijekova, ciji je veci

Vidimo mi obojica poentu price ovog drugog, ali kako da ti kazem...moj je veci.
Civilna diskusija je uvek zdrava i za informisanje i za dusu
