Stranica 135 od 230

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 14:29
od Milos
Pa to nije resenje,to je kompromis.

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 14:30
od Day Walker
To je bolje od svega :)

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 14:41
od Milos
Kako je kompromis bolji od svega ?

Pa greota ne uzeti one lepe kadice.

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 14:50
od AcaKayak
Xepoj87 napisao:Ali kako zna da je Focus neudoban?

Drugo, jesam li ja negde rekao da njemu ne treba da bude bolji, ili samo da sam ja pricao za ulozeno/dobijeno?

Istina, zaborravio sam te argumente, zaoamtio samo za enterijer.

Pa brate imas testove, ne pricamo o modelu koji izlazi za 10 godina.

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 15:02
od Day Walker
Milos napisao:Kako je kompromis bolji od svega ?

Pa greota ne uzeti one lepe kadice.
Mozda je tebi kompromis, meni ne bi bio.

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 15:23
od Floyd
Xepoj87 napisao:Floyd, ja nisam rekao da je najbolji HH, nego da je najbolji odnos dobijeno, ulozeno.
Nisam ni rekao da si rekao da je najbolji :)
Floyd napisao:Starac, priča je počela kad je Heroj napisao da je RS best buy u HH klasi. Ja sam napisao moje mišljenje zašto to nije da bi se priča kao i uvek razvodnila.
Kakve ćeš još argumente od bolje izolovanosti, diskretnijeg izgleda, tehničke superiornosti i boljeg kvaliteta...

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 15:30
od Xepoj87
Osim sto tehnicki nije superioran samo zato sto ima automatik u ponudi. Focus recimo ima daleko bolji 4x4 sistem, svestraniji.

Sustina je da si omasio segment, ako trazis izolaciju. Uzimas auto koji je svakako bucan, a mozes za te pare uzeti C300 recimo :)

Sent from my Sony

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 15:41
od Floyd
Nisam omašio segment već pričamo o različitim stvarima.

Krenuo si da tvdiš da je RS best buy HH samo zato što nudi najbolji odnos KS/€ a ja da je za većinu kupaca R, zbog svestarnosti bolji izbor.

Mene lično C segment više ne zanima pa ne bi uzeo ni jedan, te nemam nikakvih subjektovnih razloga da forsiram VW.

Njihove automobile možda i najviše hejtujem...

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 15:52
od AcaKayak
Ja apsolutno vidim poentu kod obojice i nije mi jasno uopste oko cega se dalje raspravljate :D

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 16:17
od Xepoj87
Pa nisam samo zbog ks/e, naravno, znas me bolje od toga, pogotovo sto se za manje od 10% para, kod R-a dolazi do te snage, mozda i vece, ako se sve radi po ps-u, a mozes i samo cip da mu lupis da ima 350ks, te za cirke 300e, dobijes istu snagu, a sa DSG-om, verovatno i bolje performanse or RS-a :)

Generalno, ovaj njihov 4x4 sistem donosi novu generaciju awd sistema, gde ces moci da otklonis i negativne strane 4x4 sistema, gde auto moze da se ponasa kao RWD, a jos je dodatno ovaj i super, jer je efikasnije odvojen svaki tocak, sto govori da nije klasican 4x4 sportski sistem.
Opet, u mojoj glavi, klotara bilo koje vrste jednostavno nije opcija, pogotovo kada pricamo o tako ozbiljnim masinama.
Dodatno mislim da je vise vozacki auto, sedista u Golfu su kriminalno obicna, sto se ne uklapa u HH koncept nikako, RS ima bolje kocnice(oba imaju Brembo, samo RS bolje, sto je i logicno, jer mu i trebaju zbog vece snage), RS ima veci gepek, dolazi sa duplo ozbiljnijim gumama(Michelin Super Sport u odnosu na neki polupremium Dunlop, a i Milos i ja smo osetili drasticnu razliku na njegovom automobilu kada je sa tog Dunlopa presao na Super Sport), sto jeste glupost, jer ces reci da to moze da se promeni, ali je to dodatnih 1000e, dodatno dolazi i sa semi slick gumama, ako neko bas zeli da se izivljava, sto opet svedoci svestranosti RS-a.

Ne vidim kako je R svestraniji od RS-a?
Ako je taj automatik toliko bitan, sacekas godinu dana, bice i RS automatik.
Dodatno, nije ni RS toliko napadan kada se uzme u crnoj ili sivoj varijanti, ako to neko trazi.
Slika

I opet, 10.000e razlike u ceni nikako ne treba zanemariti :)

Meni je recimo ova boja jako zanimljiva:

https://www.youtube.com/watch?v=3RBU_3m_78k

Kako oko cega Aco?
Pa vecita borba kroz vijek vijekova, ciji je veci :kezo:
Vidimo mi obojica poentu price ovog drugog, ali kako da ti kazem...moj je veci. :mrgreen:

Civilna diskusija je uvek zdrava i za informisanje i za dusu :D

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 17:17
od Xepoj87
Lupio sam za gepek, sada odgledah ovaj review, strasno koliko RS ima mali gepek :D
A ovaj review sam otvorio da vidim boju i ispade vrhunski review i verovatni cak i najbolji za RS :D

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 17:17
od dragan
Heroj kako obožavam tvoje procente, kad ih pročitam post mi bude 58,3% bolji :)
Ova boje sa klipa je baš baš vrhunska. Ja bih to ganjao :)

Sent from my D5503 using Tapatalk

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 17:55
od Xepoj87
Koje procente, spomenuh samo oko 10% ulaganja u R-a da bude jaci od RS-a, sto i jeste oko 4k eura za ozbiljan i detaljan tuning, a naravno, moze i za sicu, to jest, chip tuning, da bi bio na nivou RS-a, ali se takodje ne zna ni koliko dugo moze to da izdrzi bez ostalih prepravki :)
Ili sam spomenuo jos neke procente? :D

Lomio bih se izmedju nje i one drecave, jer bih se lomio da li zelim da budem normalan ili ipak totalno da odlepim, verovatno bi zavisilo na kraju dana kako sam raspolozen dok bih stiklirao listu u salonu :D

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 18:07
od Ivan
Sa obzirom da volkswagen preteruje sa kvalitetom svojih motora moze da izdrava tjuning lagano, jaci tjuning trazi sustinski vecu pumpu goriva i turbo, a nema potrebe nista ojacavati osim kvacila kada se na 400+ks.

Mislim da je cca 4k kod nemaca za 390ks, dok se nude paketi i od 480ks sa kojima ubrzava do stotke za 3.2s odnosno 10.8s do dvesta, pa imaju kit 370mm 8klipnih kocnica itd.

Послато са GT-N7100

Re: Hot hatch

Poslato: 19 Feb 2016, 18:12
od Xepoj87
Samo cip u MTM-u kosta 2100e za 360ks i jos 170 ako hoces oni da ti ugrade, 2300e sa skidanjem limita brzine, sto Ford fabricki ima, a opet ponavljam, mozes da ti neki Mica tunira za 350e, samo opet, rizik je veci, pa ko sta voli, neka izvoli :)

http://www.mtm-online.de/en/products?FZ ... o7300360qc

Dodatno, taj Golf opet ima kocnice koje ne odgovaraju toj snazi ako zelis da divljas, a za RS su razvijali poseban sistem hladjenja kocnica, pored toga sto su vece i jace od onih na R-u.

Svaki ozbiljan tuning u toj klasi vozila ima jaku cenu, cesto i neisplativu u odnosu na dobijeno.