Moja saznanja sa tema koje pratim po VAG forumima su da je ugradnja skupa i komplikovana, ako u automobilu fabrički nije predviđena navigacija. Pre svega, ne postoji instalacija, a hardver nije samo HU, nego postoji i uređaj koji se ubacuje u pretinac ispred suvozača. Mnogo su se namučili dok im je sve proradilo, HU sa uređajem i sve zajedno sa ostatkom auta.
Kineski canbus je predviđen da se ubaci u automobil u kome prethodno nije predviđena navigacija i ima sve potrebne komponente i softver koji u potpunosti premošćuje sve što bi imao na fabričkom HU, a uz VCDS kodiranje nekad i više od tog.
Re: VW Golf VII
Poslato: 03 Avg 2018, 15:29
od vvlada
Informacija od servisera za nove 1.0 TSI, koji su sad na akciji, je da može i da kosta 600tinak evra. Za polovne, godinu dana stare, isto 1.0 TSI, isto trendline paket kazu ne može. U dizele i polovne i nove može.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Re: VW Golf VII
Poslato: 03 Avg 2018, 15:35
od ftj
@nidza
Ne slazem se da kineski uredjaj(kinesko smece) u bilo kom slucaju moze biti bolji izbor od fabrickog. Sad kako se ugradjuje u sedmici, ne znam, znam da za peticu i sesticu moze da se ugradi i ima da se nadje polovno na polovniautomobili.com. Uvek bih pre ostavio fabricki klot nego ugradjivao kineza.
Eto, covek je i sam nasao odgovor da li i gde moze i koliko kosta.
Re: VW Golf VII
Poslato: 03 Avg 2018, 15:53
od Vladapetr
Batali šta kažu serviseri, pogledaj ponudu po ebay-u i Aliexpressu pa vidi iskustva drugih korisnika po netu. Ovo što se kod nas nudi je sramotno loše.
Ni ja nisam imao multimediju u S-Maxu, koga god sam pitao rekoše mi da ne može u moj restyle model. Na kraju sam pazario Eonon koji radi kao sat, performanse maltene jače nego na laptopu, a ima neke funcije koje ni fabrička nema (npr grafički prikaz u boji za svaki senzor zasebno itd...) Jedino sam morao da uzmem neki adapter za antenu (1000 dinara) i majstor je prespojio centralni zvučnik, ali je radilo i bez njega.
Uzeo sam multimediju i za svoj Golf 5, kod nje npr imam prikaz tačnog broja obrtaja (npr 852) i količine dizela u rezervoaru (npr 12,6l) što takodje fabrička ne prikazuje.
Mnogi ebay/aliexpress prodavci imaju magacine u EU, uz malo sreće ili veštine možeš da prodješ i bez carine.
Re: VW Golf VII
Poslato: 25 Sep 2018, 21:59
od mix024
Nešto se razmišljamo da Golf 5 damo za učešće i uzmemo Golf 7 PA, biće sada neka akcija u oktobru.
Pitanje da li gledati 1.0 TSI u varijanti sa 115 KS (takav je na akciji) ili 1.6 tdi isto sa 115 KS. TDI je skuplji, ali sa 5 brzina, a benzinac je sa 6 brzina.
U paketu ide: tempomat sa mogućnošću ograničavanja brzine, multifunkcionalni volan, obruč volana obložen kožom, ručica menjača obložena kožom, "Composition Media" multimedijalni uređaj, USB priključak, 8 zvučnika, bluetooth konekcija, "App Connect" sistem integracije smart uređaja.
Cena ovakvog je 16830,00 EUR sa PDV-om u TSI varijanti.
Na tu opremu bi dodali još LED farove, kameru za rikverc i podesiva prednja sedišta (u akcionom je samo vozačevo podesivo). To je još oko 1500 EUR.
Mislim da je tdi bolji izbor, ali taj auto bi se vozio 95% samo po gradu, bojim se da ga to ne ubije.
TSI je tri cilindra i nisam baš siguran za taj motor. Sledeće nedelje ćemo dobiti jedan takav na test, pa ćemo da vidimo...
Re: VW Golf VII
Poslato: 25 Sep 2018, 22:10
od Heinz
Da li se na akcijski model može dodavati navedeno?
Ne bih gledao TDI, osim za neke velike km godišnje.
Re: VW Golf VII
Poslato: 25 Sep 2018, 22:22
od pedja
Ova poslednja akcija, na Trend opremu se nije mogli dodavati ništa, osim neke kozmetike. Ni tempomat nema. Uzeo kolega TDI.
TapaT
Re: VW Golf VII
Poslato: 25 Sep 2018, 22:23
od mix024
Ima neka varijanta da se za stalne kupce izboksuje i neka oprema uz akcijsku ponudu.
Baš ćemo ga istestirati, pa će pasti odluka, iako već sada mislim da će biti TSI.
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
Re: VW Golf VII
Poslato: 25 Sep 2018, 22:35
od Day Walker
mix024 napisao: 25 Sep 2018, 21:59
Nešto se razmišljamo da Golf 5 damo za učešće i uzmemo Golf 7 PA, biće sada neka akcija u oktobru.
Pitanje da li gledati 1.0 TSI u varijanti sa 115 KS (takav je na akciji) ili 1.6 tdi isto sa 115 KS. TDI je skuplji, ali sa 5 brzina, a benzinac je sa 6 brzina.
U paketu ide: tempomat sa mogućnošću ograničavanja brzine, multifunkcionalni volan, obruč volana obložen kožom, ručica menjača obložena kožom, "Composition Media" multimedijalni uređaj, USB priključak, 8 zvučnika, bluetooth konekcija, "App Connect" sistem integracije smart uređaja.
Cena ovakvog je 16830,00 EUR sa PDV-om u TSI varijanti.
Na tu opremu bi dodali još LED farove, kameru za rikverc i podesiva prednja sedišta (u akcionom je samo vozačevo podesivo). To je još oko 1500 EUR.
Mislim da je tdi bolji izbor, ali taj auto bi se vozio 95% samo po gradu, bojim se da ga to ne ubije.
TSI je tri cilindra i nisam baš siguran za taj motor. Sledeće nedelje ćemo dobiti jedan takav na test, pa ćemo da vidimo...
TSI bez razmisljanja.
Nema ko se nije odusevio istim a da ga je probao.
Re: VW Golf VII
Poslato: 26 Sep 2018, 07:32
od 123456
Naravno TSI
Re: VW Golf VII
Poslato: 26 Sep 2018, 08:04
od mix024
Hvala na odgovorima i ja mislim da će biti TSI.
Re: VW Golf VII
Poslato: 26 Sep 2018, 08:08
od Day Walker
Dosta je elastičniji od TDI-a, jeftinije održavanje, odlična potrošnja, niža registracija.
Dosta prednosti u odnosu na dizel.
Re: VW Golf VII
Poslato: 05 Okt 2018, 19:54
od Geza
Re: VW Golf VII
Poslato: 05 Okt 2018, 21:21
od mix024
Juče sam vozio Golf 7 1.0 TSI sa 115 KS.
Bukvalno sam se oduševio kako ide Golf sa 1.0 motorom.
Jako lepo ide, fino i povuče, ima snage za brža preticanja. I u 3. brzini baš fino može da povuče.
Jedino ima malo čudan zvuk pri naglijim ubrzanjima, ali je kod održavanja postignute brzine izuzetno tih.
Potrošnju nisam mogao realno da procenim, na boardu stoji 7,2 l/100 km, ali to su sve test vožnje. Mislim da može debelo ispod toga.
Sve u svemu poručen je crveni sa 1.0 tsi motorom sa LED svetlima i rikverc kamerom, pored ostale opreme koju sam već naveo.
Lično ne bih uzimao crveni, ali auto ide mami, a ona baš hoće crvenog.