Stranica 138 od 302
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 17:20
od Laki021
Ima i direktnih i indirektnih poredjenja, a rezultat uvek isti, kida ga BMW ko svinja masTan dzak.
Evo jos jedan dobar test i deirektno poredjenje malo jacih modela, opet 5 zvezdica za BMW i 4 za Merc:
https://drive-my.com/en/blogs/entry/201 ... -w213.html
So after two days and 600 miles through three countries, the 5-series gets our vote, and this endorsement extends beyond the xDrive variant. The new BMW deserves a bottle of bubbly even in four-pot 530i guise, without extras like fancy steering, trick suspension or autonomous driving ballyhoo. True, it could be sharper, tail-happier, louder and stripped of some supplier- or marketing-induced filters and irritations. But as time moves on, connectivity and digitalisation are catching up fast with power and g-force. This paradigm shift, still a work in progress, could have been an opportunity for the E-class to seize the lead and defend it all the way to the chequered flag. Instead, the Mercedes comes second in vehicle dynamics and high-technology. It was a close race, but not a photo finish. The BMW wins on merit, and because it has learned to beat its arch-rival at its own game.
"
it is also quieter and more refined."
More surprisingly, the new 5-series is also quieter and smoother riding.
Mercedesu cak ni vazdusno vesanje ne pomaze:
Although the absorption talents of the E-class are devoid of uncouthness, the Mercedes feels a little more wooden, a trifle less composed, plop-plopping more audibly through potholes. Switching the set-up from Sport to Comfort increases wheel travel and overall suppleness, but fails to pad the air suspension with extra pillows. Stepping back into the BMW means shaking your head in disbelief. The 5-series feels tauter and better connected, and it filters irritations and impulses more efficiently, not by means of eiderdowns but through enhanced physical compliance. The above-par ride quality degrades only from excellent to good as you flick the drive controller from Comfort to Sport.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 17:46
od Xepoj87
Da, cepa ga kada se u limuzini od 5 metara gleda koja brze ulazi u krivinu

Cuj, zadnja sedista imaju vise mesta i 12.3 ekran je super, ali "opcioni panoramski krov smanjuje mesto za glavu".
Cudo da nisu spomenuli nedostatak panoramskog krova u Bmwu? Ili isti nekom magijom dodaje prostor kada se stavi u Bmw?

Bmw 10.2" je super sto je standard, a nije minus sto je 2" manji od oba displaya u Mercedesu? Jos se hvali kako je 10.2 ekran cist, svetao i lako se cita??? Wtf, kod mene u 10 godina staroj C klasi je ekran jasan, svetao i niko nikada nije imao problema bilo sta da procita? Kako se to razlikuje od E klase, koja ima i vece ekrane i daleko vecu rezoluciju ekrana, kako je prednost Bmwa to sto ima losiji ekran?
Onda, visi vozaci mogu naci da im volan blokira pogled na instrumente???Isti onaj volan za elektronskim podesavanjem?
I kako je to kod Bmwa drugacije?

Dakle, Mercedes ima veci gepek, ali se spominje samo da Bmw ima veci otvor.
Posto sam se vozio u E klasi, zamerka da enterijer skripi je ne smesna, nego van pameti, a ekrani su nesto najbolje sto sam video u bilo kojim kolima.
Takodje bi to bio prvi Bmw koji bolje drzi cenu od Mercedesa.
Onda, auto ide bolje u medjuubrzanjima i generalno je brzi i pored toga sto je dosta tezi, sa motorima skoro identicne snage(3ks), ali Bmw-ov menjac je uvek u pravoj brzini i brzi je?
To neki novi zakoni fizike, da nije brzi zbog manjeg otvora gepeka mozda?

Ovo je tako fanbojevski test, da nemam reci
Ne znam sta da mislim o tebi Laki, kada za ozbiljno shvatas ovo djubre od testa, samo zato sto si Bmw fanboy.
Ajde priznaj da si sve ovo pokupio sa nekog Bmw foruma

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 17:49
od Laki021
Ja sad prodji i kroz drugi test pa objasni sta u njemu ne valja
Prvi test jesam, drugi nisam.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 18:06
od ROCK
Xepoj87 napisao:Jedan jedini deo kod E klase koji je slican proslom modelu je nos i to opet ne nesto kriticno.
Reci da je zbog toga iole slican proslom modelu je smesno, ali nista vise i ne treba ocekivati od Bmw fanboja.
Uzivo mozes da ih pobrkas samo ako si slep.
Evo izvora sa istog sajta za E i 5:
Enterijer nema potrebe ni da kacim, nema ni jednu jedinu dodirnu tacku sa W212.
G30 bas izgleda kao osvezeni F10.
Dakle, lepo poboljsanje u enterijeru, djene, djene poboljsanje u nosu eksterijera, zadnji deo unisten i celokupan dizajn vuce na Aziju previse.
Evo ja sam 3 puta pomesao novu E klasu i predhodni restajling. Dok nisam video auto odpozadi. Promene u prednjem delu su minimalne i vise vuku na restajling u odnosu na f10 i g30. Zadnji deo je totalno drugaciji i to je jasno. Videcemo tek 5-cu uzivo ali na slikama se jasno razlikuje zadnji deo. Prednji je naravno ocigledan i tu stvarno ne vidim kako bi mogo da se pomesa. Promene u exterijeru kod g30 su isto ocigledne. Sad ne moraju da budu totalno drugaciji da bi se primetilo da li sedis u f10 ili g30.
I tebi naravno ce svaki mercedes biti bolji od BMW-a bilo to realno ili ne

Laki jesi zakazivao probnu vaznju. Trebao bi G30 da se pojavi u salonima za nedelju dana odprilike
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 18:14
od Delija
Xepoj87 napisao:Bmw 10.2" je super sto je standard...
Ma jok, bre. Standard je 8.8".
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 18:17
od Xepoj87
Pa dobro, daju ga kod njih verovatno kao standard, ali tamo je i 12" standard kod Mercedesa.
Laki, isti vozac, ista brzina, ista kamera, ista pozicija kamere, na glavi, pa ti zakljuci da li je Mercedes bucniji, cak i pored mokrog puta:
https://www.youtube.com/watch?v=GcatmJOzhX4
https://www.youtube.com/watch?v=I-nYNatad4A
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 18:40
od Delija
Ali konacno je i Business navigacija u osnovnom paketu. Kada se pogleda ista oprema - ispada da je G30 jedva 5k evra skuplji od F30.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 18:42
od Xepoj87
Napreduju sa standardnom opremom svakako i kod nas/u Nemackoj, pa na kraju mozda novi automobili izadju i jeftinije od starih, kada se nabroje sve sitnice.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 18:51
od Delija
Sad na brzaka spakovah 530i za 60k evra bez popusta. Nema nista od egzotike - samo ono sto bas treba.
U standardnu opremu spadaju automatski menjac, LED farovi, Business navigacija, automatsko zatamnjivanje unutrasnjeg retrovizora, tempomat, Hands-free + USB.
Uz M Sport paket sa sport alcantara sedistima dolazi grejanje prednjih sedista i M Sport kocnice.
Sigurno sam nesto zaboravio, ali grubo:
BMW G30 530i Alpine White 47.500€ + 13.010€
------------------------------------------------------------------
223 Variable Damper Control (VDC) 770€
248 Steering wheel heating 250€
2TB Sports Automatic Transmission (with paddles on wheel) 250€
300 compact spare tire 300€
337 M Sport package 5.500€
3AG Rear view camera 450€
420 Tinted rear windows 450€
441 Smoker’s package 50€
465 Foldable rear seat backrest with 40:20:40 split 450€
4T8 Ext mirrors auto-dimming and electric folding 390€
4UR Ambient Light 250€
508 Park Distance Control (PDC), front and rear 700€
534 Automatic air conditioning 400€
5AC High Beam Assist 130€
610 Head-Up Display (HUD) 1.190€
688 Harman Kardon surround sound system 1.090€
6WB Multifuctional Instrument Display 390€
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 18:57
od Milos
Keine notrad ?

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 19:02
od Delija
'Ladno i to nude - eto, dodajem i to - 300 evrica pa nek ide zivot

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 19:09
od Scuderia
Dosta mi je bolji sadasnji M bazni enterijer. Koza + alcantara umesto stof + alcantara.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 21:36
od Floyd
Delija napisao:Sad na brzaka spakovah 530i za 60k evra bez popusta. Nema nista od egzotike - samo ono sto bas treba.
U standardnu opremu spadaju automatski menjac, LED farovi, Business navigacija, automatsko zatamnjivanje unutrasnjeg retrovizora, tempomat, Hands-free + USB.
Uz M Sport paket sa sport alcantara sedistima dolazi grejanje prednjih sedista i M Sport kocnice.
Sigurno sam nesto zaboravio, ali grubo:
BMW G30 530i Alpine White 47.500€ + 13.010€
------------------------------------------------------------------
223 Variable Damper Control (VDC) 770€
248 Steering wheel heating 250€
2TB Sports Automatic Transmission (with paddles on wheel) 250€
300 compact spare tire 300€
337 M Sport package 5.500€
3AG Rear view camera 450€
420 Tinted rear windows 450€
441 Smoker’s package 50€
465 Foldable rear seat backrest with 40:20:40 split 450€
4T8 Ext mirrors auto-dimming and electric folding 390€
4UR Ambient Light 250€
508 Park Distance Control (PDC), front and rear 700€
534 Automatic air conditioning 400€
5AC High Beam Assist 130€
610 Head-Up Display (HUD) 1.190€
688 Harman Kardon surround sound system 1.090€
6WB Multifuctional Instrument Display 390€
Nećeš valjda?

Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 21:50
od Delija
Gledam sta bi bilo kad bi bilo
Da prekratim vreme dok ne stigne G20...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Poslato: 05 Feb 2017, 22:37
od Floyd
Otkud znam. Svakom vozaču trojke dođe da pređe u 5icu.
Ja danas malo duže vozio F10 i ja ne vidim prednost u odnosu na F30. A za manevrisanje po javnim garažama je gori čak i od X5.