Stranica 140 od 224
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 02 Dec 2017, 21:14
od Darko
Po zakonu je. Kupac nema nista sa tim.
Ali ima ogranicenja jer ta vozila prolaze homologaciju. Uglavnom se registruje na cetiri osobe i nemaju nazad treci pojas i naslon za glavu. Tako stižu iz fabrike. Cesto i sa mrezicom iza zadnjeg sedista ali i ne mora.
Diler sam odlucuje da li ce takva vozila da uvrsti u ponudu.
Korisnik mora da vodi putne naloge.
Sad ima dosta vozila kod nas da se kupe na taj fazon.
Sandero, dokker, duster, 500L, fiorino, doblo, caddy, partner, berlingo, c4, c3, focus, kuga.. Ima ih jos sigurno. Cesto budu samo u jednom paketu opreme pa kupac ne moze mnogo da bira.
Masovno se uzimaju tako. Sandero n1 se ceka tri meseca.
Svakako focus za 10-11.000 ili 500L dizel za 11.900 su odlicne ponude ko moze tako da uzme. Sadnero 1.0 je samo 6750e bez pdv.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 02 Dec 2017, 21:35
od ftj
A registracija?
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 02 Dec 2017, 21:42
od Vladapetr
Registruje se u skladu sa klasifikacijom, kao teretno.
Jbg, ima ta priča i svoje lošije strane: treba da uvek imaš popunjen putni nalog, univerzalno ograničenje je 100kmh bez obzira na tip puta, ne smeš da voziš 5 putnika u takvom vozilu itd... Naravno, pitanje je koliko se sve ovo kontroliše.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 02 Dec 2017, 22:00
od Darko
Registracija je jeftinija nego za putnicko.
Super je i za gorivo ako imas firmu. Dobijas i odbitak 20 posto na gorivo. Kao i na servise za auto i sav potrosan materijal.
Meni u dozvoli za duster ne pise "teretno".
Verovatno bi se u citacu videlo.
Ja cepam regularno. Zaustavljala me policija. Cak prelazio i granicu sa 5 osoba. Niko nista nije rekao. Ne znaci da nece ali za sada. Imam pozitivno iskustvo.
Vizuelno je samo u tom zadnjem naslonu i pojasu razlika. Tako da tesko neki pandur to i provali. Ja sam sam dodao peti pojas na duster. Nek stoji ne smeta.
Ako vozis u ograničenju na autu putu nece te zaustaviti niko. Plus i da se zaustavi mala je sansa da provali da je teretno.
Pogotovo van srb.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 02 Dec 2017, 22:09
od dragvorl
Na samoj saobracajnoj svakako ne pise fizicki klasu, vec samo na cipu. A preko ako te nahvataju da nisu svi vezani kazna ne gine. Ti si instalirao 5. pojas, ali mnogi ne bi.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 02 Dec 2017, 22:39
od Darko
Da. Niko te ne tera da vozis pet osoba. Doduse citroen c4 i berlingo se registruju na 5.
Velika je prednost uzeti N1 na lizing. Jer ako uzmes ucesce 20 posto. Pdv ti pokriva učešće prvi mesec i onda dalje placas samo rate a nemas veliki inicijalni trosak.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 03 Dec 2017, 00:25
od DukeNS
Ne mrzi te da stalno pises naloge! Ili eskiviras to?
Isto tako, da li su kazne za prekrsaje iste kao i fizickim licima ili su visestruko vece?
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 03 Dec 2017, 00:35
od Darko
Eskiviram
Ne znam za prekrsaje. Skoro sam platio jednu kaznu (prvu za 13 godina voznje) za pojas. Vozio sam experta teretnog i naplatio mi je pandur regularnu kaznu. Nije nista spominjao to sto je teretno ili na firmu.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 03 Dec 2017, 00:39
od Saša
Doblo Maxi sa 5 sedišta se isto registruje na 5 osoba, naravno, a N1 je kategorija. Kazne zavise od vrste prekršaja. Ako je nešto u vezi sa vozilom (neispravno vozilo, istekla registracija i sl.) - pored kazne za vozača, ide obavezno i visoka kazna za firmu kao i za odgovorno lice u firmi koje je izdalo putni nalog. Za prekršaje koje napravi vozač samo svojom krivicom (recimo prekoračenje brzine) - samo on i plaća kazne.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 03 Dec 2017, 00:47
od LukaMaletin
10 godina vozimo takvog Dobla. Plaćane te sitne kazne normalno, kao i za putnički auto. Zaustavljani više puta, svega jednom tražen putni nalog. Inače vlasnik ne firme ne mora da piše nalog , info od pandura lično.
Inače putni nalog popuniš taman dok se malo ne zagreje ili ne uđu putnici, a 20% se bogami vremenom baš nakupi.
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 03 Dec 2017, 00:51
od Darko
Evo sta sam nasao na netu. Pitanje i odgovor.
Postovani, imam radnju za izvodjenje elektro radova, ili ti preduzetnik. Vozilo koje koristim se vodi kao teretno sa 5 sedista – CADDY, i ima nosivost oko 640 kg. U saobracajnoj pise moje ime kao vlasnika vozila a ime firme kao korisnika istog tog vozila. Zanima me da li je za takvo vozilo potreban putni nalog.
Hvala
Poštovani gospodine
Obaveza izdavanja putnog naloga po novom Zakonu postoji samo za putnička vozila (subjekata koji su u obavezi izdavanja) tako da je odgovor na Vaše pitanje da vam što se tiče kontorle saobraćaja nije potreban putni nalog.
Srdačan pozdrav,
AMK Novi Beograd
Koja vozila moraju da imaju putni nalog?
Član 5. Zakona kaže da putni nalog moraju imati:
1. Autobusi – nezavisno da li je prevoznik privredno društvo, drugo pravno lice ili preduzetnik.
2. Putnička vozila kojima se obavlja prevoz u drumskom saobraćaju – putnička vozila državnih organa, organa teritorijalne autnomije, lokalne samouprave, ustanova, fondova, udruženja..
Napominjemo: Iz ove odredbe sledi da obavezu posedovanja putnog naloga u vozilu nemaju:
putnička vozila privrednih subjekata kojima se obavlja prevoz,
putnička TAXI vozila
putnička vozila fizičkih lica kojima ona vrše prevoz za sopstvene potrebe.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 03 Dec 2017, 10:46
od Darko
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 03 Dec 2017, 11:46
od ftj
Znaci vise ne treba putni nalog ni za teretno ni n1.
Super povoljnost svakako po krajnjeg korisnika i dilera na racun drzave.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 03 Dec 2017, 11:55
od Darko
Za putnicko na firmu ne treba jos od ranije. Po ovom novom tumacenju ne treba ni za teretna.
Neko nudi N1 samo sa jednim paketom opreme i jednim ili dva motora.
Jedino iskace ford. Kod njih mozes da biras focus ili kugu kakvu god hoces i on urade homologaciju.
Na primer mozes da porucis focus st 250ks i trazis ga kao teretno. On kosta 25k. Pdv je tu skoro 500k dinara. Plus pdv na gorivu, servisima. Ogromna je cifra u pitanju na kraju. Naravno ako imas firmu na koju to mozes da odradis.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Poslato: 03 Dec 2017, 11:58
od ftj
I onda se pravite naivni kad kazem prevara
