Stranica 140 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 03 Feb 2014, 21:07
od HKS
Kornjaca...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 04 Feb 2014, 09:56
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 04 Feb 2014, 12:12
od Geza
Dodatak Suzukijevoj KEI porodici. Suzuki Hustler.
http://www.youtube.com/watch?v=D8A8Z3dTCZs
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 04 Feb 2014, 12:29
od pierre
Mene neodoljivo podseća na minijaturni FJ Cruiser. Možda ne bi da nema tog belog krova, ali kao da je neko smanjio FJC i ubacio mu normalna zadnja vrata.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Feb 2014, 12:25
od zdushan
DObar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Feb 2014, 21:49
od trojanac
Nisam video da je ovo bilo. Deluje zanimljivo.
Nakon što je tokom januara u Italiji, u par navrata „uhvaćen“ tokom testiranja, Fiat Avventura je i zvanično predstavljen publici Salona automobila u Nju Delhiju.

Kao što se može i primetiti, u pitanju je „off road“ varijanta Fiatovog modela Grande Punto, koji je dobio neke neizbežne detalje, kao što su zaštitne ploče na ispod motorskog prostora i rezervoara za gorivo, krovne nosače, kao i rezervni točak na vratima prtljažnika.

Pored toga, tu je i par kozmetičkih detalja, u vidu plastičnih obloga prednjih i zadnjih blatobrana, ali i štitnika vrata, dok je i enterijer nešto bogatiji u odnosu na klasični Grande Punto. Od motora, trenutno se nudi 1,3-litarski Multijet od 90 KS, a najavljena je i benzinska 1,4-litarska FIRE verzija.
http://www.superauto.rs/index.php?view= ... zcY4D.dpuf
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Feb 2014, 23:31
od Uroš S.
Nije neka novost, al Fabija ima dva nova "paketa" u ograničenom broju, ali ne nalazim koliko je to ograničeno:
http://www.skoda.ee/SiteCollectionDocum ... 130412.pdf
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Feb 2014, 23:40
od profesorPROST
Simpatična ova crveno-crna

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 07 Feb 2014, 23:45
od TheWickerMan
Eto zašto naše auto novinarstvo ide do đavola. Grande Punto se ne proizvodi od 2009. godine, posle se zvao Punto Evo a sad se zove samo Punto. A oni ovaj model nazivaju off roda Grande Punto,i to na više mesta u tekstu

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Feb 2014, 13:20
od Geza
Audi S1.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Feb 2014, 18:35
od ljubitelj
Svenemacki auto klub popularni ADAC usled skandala ranije sa namestanjem a sada i zbog siroko rasprostranjene korupcije u organizaciji prema najavama ide u istoriju i gasi se.
Sa 19 miliona clanova spada medju najvece na svetu.
Objavljeno je da su namestali (falsifikovali) racune kroz korupciju sa servisima gde su slepovali pokvarene automobile i time organizovalo pljackali korisnike. Klupko pocelo da se odmotava.
Danas gledao vesti na N-tv, odakle i ova informacija.
Zuti andjeo neslavno zavrsio.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 11 Feb 2014, 18:43
od Geza
Kraj za Maruti 800.
http://www.thenational.ae/world/south-a ... ti-800-car
R.I.P. Maruti 800
http://www.afternoondc.in/letters/r-i-p ... cle_102847
As Maruti Suzuki India announced that they won't be producing their evergreen model the M-800 anymore, lets drive down memory lane. Indeed for us who sped in their Fiats and Ambassadors, the M-800 which arrived in 1984 brought a sparkle in our lives as we were proud owners of an "imported" vehicle which gave more mileage to our lives and wallets. The family suddenly wanted to go for drives everyday and the kids would be jumping with joy.
It was also a status symbol then, and everyone who drove it felt like a "star". Easy to manoeuvre on Mumbai's traffic ridden roads because of its size, it was easy to maintain and we did not spend fancy sums in company workshops as we do today. Yes the car was all about the heart, and it was music for the soul as well.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 15 Feb 2014, 22:39
od trojanac
OPEL – Na sav gas
Opel vozila sa fabričkom garancijom za ugrađeni gas. TNG (skraćeno od Tečni Naftni Gas) je tečni naftni gas poznat još i kao autogas ili tečni gas. Pri relativno niskom pritisku pretvara se u tečnost i kao takav može se čuvati u tečnom obliku u rezervoaru vozila. U tečnom stanju tako zauzima samo 1/260 svoje gasne zapremine. To omogućava čuvanje relativno velike količine energije na malom prostoru u vozilu.
http://blog.garaza.rs/index.php/opel-na-sav-gas/
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 16 Feb 2014, 09:17
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 16 Feb 2014, 10:39
od methane.master
Ovo je bre Ass-Lift a ne Face-Lift.
