Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Poslato: 20 Jun 2013, 18:17

forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
E eto baš zanimljivo, Philips ima svoj VHS i to je najgluplji aparat ikad napravljen, kasnije su uzeli Sharpovu mehaniku, inače nikad nisu imali ništa slično s Matsushitom, njihovu mehaniku je koristio Grundig, drugi najglupji aparat svih vremenaPiros napisao:Danas je to normalno da svi dele ili motore ili platforme. Imate Ford i motore PSA grupacije, a onda se u Poljskoj zajedno rade Ford Ka i Fiat 500, Renault koji prodaje svoje motore Mercedesu za svoje neke modele koristi Nisanove motore itd ... Taj koncept je postojao i ranije, Volvo je recimo dosta koristio "tudje" motore. Jednostavno se proceni da nije isplativo razvijati ili komplet platformu ili motor i firme se odlucuju da kupe gotova resenja.
Jedna zanimljivost doduse iz druge oblasti, ali gotovo ista situacija. Philips koji je 90-tih jos uvek vazio za ozbiljan brend nije nikada napravio VHS rekorder ( ako se neko jos uvek seca sta je to) , jer su procenili da bi razvijanje tog proizvoda dugo trajalo i da bi ih dosta kostalo. Zato su angazovali Panasonik ( tj. Matsushita Electric Industrial Co ) da kao proveren brend rade za njih VHS rekordere . Bilo je neobicno videti proizvod Philips, a na poledjini Made in Japan
U pravu si pomesao sam, jeste Sharp, a njihov VHS jeste ubedljivo najgluplji model ikad napravljen. Matsushita je mnogima prodavala svoju mehaniku, cak je i moj prvi video GoldStar koristio njihovu mehanikuRS TEAM napisao:E eto baš zanimljivo, Philips ima svoj VHS i to je najgluplji aparat ikad napravljen, kasnije su uzeli Sharpovu mehaniku, inače nikad nisu imali ništa slično s Matsushitom, njihovu mehaniku je koristio Grundig, drugi najglupji aparat svih vremenaPiros napisao:Danas je to normalno da svi dele ili motore ili platforme. Imate Ford i motore PSA grupacije, a onda se u Poljskoj zajedno rade Ford Ka i Fiat 500, Renault koji prodaje svoje motore Mercedesu za svoje neke modele koristi Nisanove motore itd ... Taj koncept je postojao i ranije, Volvo je recimo dosta koristio "tudje" motore. Jednostavno se proceni da nije isplativo razvijati ili komplet platformu ili motor i firme se odlucuju da kupe gotova resenja.
Jedna zanimljivost doduse iz druge oblasti, ali gotovo ista situacija. Philips koji je 90-tih jos uvek vazio za ozbiljan brend nije nikada napravio VHS rekorder ( ako se neko jos uvek seca sta je to) , jer su procenili da bi razvijanje tog proizvoda dugo trajalo i da bi ih dosta kostalo. Zato su angazovali Panasonik ( tj. Matsushita Electric Industrial Co ) da kao proveren brend rade za njih VHS rekordere . Bilo je neobicno videti proizvod Philips, a na poledjini Made in Japan
Zato sto se taj 1.7 pokazao kao odlican motor i izdrzljiviji od 1.9nikaragva napisao:Gde u Astri H da mu preporucis 1.7 dizel, pa ako ista valja u tom modelu, to je 1.9 koji se ugradjivao u njuDay Walker napisao:Kod Astre H ti preporucujem da ides na 1.6 motor jer je verovatno najrasprostranjeniji, najlakse je naci dobar primerak i najjeftiniji je za eksploataciju. Od dizela 1.7 cdti ili 1.3 cdti (ma da su ovi vrlo retki)
Pa nema smisla da imaju prastari 2.0 dizel i novi 2.0 u isto vreme. Treba im nesto da pokriju taj deo kubikaze. Ne pratim u zadnje vreme sta se desava na trzistu, da li i kod opela ima 1.6mj.Day Walker napisao:Ako je taj 1.7 Isuzu motor najlosiji od svih, reci mi zbog cega se i dalje ugradjuje u nova Opelova vozila?
Isuzu kao najveci proizvodjac dizel motora sigurno ne pravi kanta motore...
Uostalom izvoli procitaj sve o tome na Opelovom forumu, imas daleko vise iskustva o tome nego sto ti i ja blebecemo ovde...