Stranica 15 od 25

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 26 Mar 2013, 21:47
od Ogi
Moje impresije sa sajma:

A klasa za 22.700 evra sa onom opremom (izlozeni model) :ludilo: Neverovatno. Jos takav auto. Nije to vise auto za sprdanje kao sto je bio, sada je to pravi mercedes. Ne mogu da verujem.

Sto se enterijera tice, Golf je objasnio... takvu eleganciju samo Nemci umeju da naprave... i novi Leon mi se do jaja dopao iznuta...

Citroen nastavlja da urnise ostale lepotom svojih modela... stvarno su kraljevi dizajna...

Oktavija... Rapid... gepek im je bezdan... provalija... ne znam sto napljuvaste onoliko Rapid, izlozeni model u Elegance opremi izgleda super...1.2 TSI u Elegance opremi za 14.088 evra je po meni super.. Oktavija je super ali u unutrasnjosti kao da ima nesto sto nedostaje, ne znam, nisam ostao bez teksta... gledao sam naravno onu plavu, pored Rapida...

Inace je bogohuljenje prikazivati takve modele i uopste prodavati ih sa ratkapnama...

Mazda 6, savrsenstvo. Karavan, savrsenstvo. Jedan od 2-3 karavana koji su mi se u zivotu svideli. Cena je isto "savrsenstvo" . "Kada budem imao para, vozicu japanca" rece neko.

Klio Grandtour me je odusevio dizajnom... on mu dodje nesto kao izmedju karavana i obicnog Klija... samo seo sam pozadi i nema mesta ni za q... Generalno, Klio mi je spolja prelep, i iznutra mi se svidja, ja volim taj fazon piano black...

Ali auto u koji sam zaljubljen vec neko vreme i koji moram da posedujem jer KIA CEED u Dynamic opremi... za 13.500 evra... nevidjeno... dogovorio sam se sa likom da me posle Sajma pozove na test voznju...

Fiat 500L, auto mi se jako svidja ali mislim da je sramota sto su na auto od 14k evra zalepili NACIONALE pa sam i ja pomislio da je to taj... ali ne, ovaj nemaju ni izlozen...

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 26 Mar 2013, 21:49
od Floyd
Texonja napisao:Postavljaju se kao da su neki autoritet, u sustini pojma nemaju o automobilu pored kojeg stoje, nauce 3 recenice napamet i to vrte stagod da ih pitas.
:plusone:

I ovde ima devojaka (ali i muskaraca) pored automobila i iz mog iskustva sasvim solidno poznaju ono sto predstavljaju.
One u BG ko da su na sajmu erotike, samo se nesto cepe i uvijaju...na motorima je cista pornografija (bar je tako bilo pre par godina).

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 26 Mar 2013, 22:24
od Xepoj87
Sta znam,sto se riba tice,mene je najvise ocarala devojka na Peugeotu 2008 :) Ima tu jos lepih,pa mozda i lepsih devojaka,ali mi ona ima nekako prirodno erotican,a opet nenadrkan pogled,a telo joj je 10-ka :)
Devojka na Toyoti cini mi se bez brusa sa bradavicama koje se provide kroz haljinu je veoma zanimljiva :)))
Inace,nisu neke hostese,kada se uzme uopsteno... Nadje se po koja stvarno dobra,ali vecinom su malo iznad proseka...

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 26 Mar 2013, 22:30
od Risto
Kad ste kod hostesa ja sam bio (blago receno) razocaran istim na IAA u Frankfurtu 2009. godine, tamo su samo Italijani (Fiat, Alfa, Lancia) imali dobre hostese... Po meni hostese ne treba micati sa sajmova ali bi ipak pored njih tu morao biti neko ko se razumije u materiju i ko je lako dostupan posjetiocima... Tako sam ja pitao hostesu oko nekih tehnickih pitanja na standu Mercedesa i ona je pozvala nekog inzenjera da mi pojasni sta me zanima :mrgreen:

edit:
sve hostese na jednom mjestu:

http://moto.rs/sve_hostese_za_sajam_aut ... pc-31104.i

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 26 Mar 2013, 23:01
od taNok
evo ovde imate par zanimljivih slika sa sajma od mene ;)

https://www.facebook.com/AutoMotoScena/ ... 6617382168

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 26 Mar 2013, 23:33
od NexT
Ma pazi, devojka koja je bila kod Accorda, i jos par njih su bile toliko opustene i raspolozene (za 50-100e dnevno i ima da budu takve), dok su mi neke isle na ganglije sto sede u kolima i nece da se pomere.

Ako dolazim na sajam, to je da bih video i opipao enterijer, a ne da gledam zakljucan auto, to mogu i na ulici ili na netu.

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 26 Mar 2013, 23:45
od Texonja
NexT napisao:Ako dolazim na sajam, to je da bih video i opipao enterijer, a ne da gledam zakljucan auto, to mogu i na ulici ili na netu.
:plusone:
... kao sto i devojku mozes, te nema potrebe da se hostese trte i poziraju oko auta.
Ali kada bi njih ukinuli, kontam da bi poseta sajmu opala za 50% (cak smem da se kladim), sto je vec neka druga tema. :ccc:

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 26 Mar 2013, 23:50
od stefanan
Da ona je bas bila raspolozena,pocela da mi se hvali kako je sve naucila u vezi akorda, jedno 10min sam sa njom pricao i o kolima i o nekim glupostima. Mada su sve na standu bile ok,cak i ona full sto izgleda nadrndano :D
Dok ortaka neka sto je bila kod i40 jedva pustila unutra, i jos mu rekla da nista ne pipa :shock: Ja krenuo da se smejem ko lud kad sam cuo,jos on onda uzeo namerno da cacka svako dugme
A devojka u a8 mislim da je zaspala,stavila glavu u sake i 10 minuta dok sam ja bio tu nije se pomerala hahaha
Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 27 Mar 2013, 00:18
od methane.master
Zaspah ko zaklan, pa evo tek sad sa utiscima....

Kada sam jutros pogledao kroz prozor, malo je falilo da odustanem od odlaska, al na kraju ipak rekoh WTF, odo'. Parikirao sam u krugu Sajma, nažalost malo dalje nego što sam želeo, ali šta da se radi, uglavnom sam pratio signale radinika pored puta. U halama sam očekivao gužvi i mnogo više ljudi nego što je bilo, tako da sam mogao prilično neometano da se krećem. Po halama i markama ovako:

Mercedes:
Gledao sam A klasu, i spolja mi se dopada auto, ali mi iznutra deluje malo tesno i osećao sam se prilično knap kad sam seo. Što se famoznog ekrana tiče, nije neki etalon dizajna, ali mislim da preterujete sa kukanjem na njega. CLA je zaista lep auto i veoma mi se dopao. E klasa je restilizovana i verujem da će se dopasti i mlađim kupcima, a ne samo penzionerima i domaćim maloprivrednicima. SLS ne treba ni komentarisati.

U prolazu ka hali vidim Zaxspeeda na štandu, pa reko' da se javim čoveku Slika i nastavljam dalje. U hali 3 samo prolećem i ka glavnim lokacijama.

Hala 1

Ford:
Fokus mi se nije svideo unutra. Nekako nisam uspeo da se smestim lepo, a i materijal instrument table mi je delovao dosta loše odrađen. Moguće da je do paketa, pošto ovaj beše na nekom popustu. Čak mi je povoljniji utisak unutrašnjosti ostavila Fiestica. Doduše nekako mi ne leži ona njena wannabe Aston maska. Hostese ljubazne, čovek iz prodaje ne baš.

Škoda:
Prilično sam prijatno iznenađen novitetima, Octaviom i Rapidom. Stvarno su odlično izgledali, doduše bili su u nekim višim paketima opreme. U Rapidu dosta prostora, ne toliko u kabini, ali je gepek zaista grandioznih dimenzija. Octavia je takođe porasla i dobrano ulazi u D segment. Jedini fail je po meni staviti na sajam kola sa krem enterijerom. :djavo:

Mitsubishi:
Samo sam gledao ASX, zanimljiv auto, mada nešto nisam ljubitelj tih urbanih SUV ova.

SAT:
tj. onaj McLaren... Znam da je vrhunski auto, ali meni je ovaj delovao ko neki Lotusov plastikaner. Možda zbog boje.

Renault:
Ovde sam se već zadržao malo više, iz razumljivih razloga. Izloženi Captur hvala Bogu pa nije imao beli krov koji mu ne stoji nikako. Zaista deluje atraktivno, ali kao što rekoh, takvi automobili mi nisu u fokusu. Clio 4 već znamo manje-više sve. Malo sam pričao sa prodavcima, kažu da može da se naruči i bez onih personalizacija i plastike na volanu koja mi zaista bode i oči i prste, mada se taj auto dopada. Iako nije baš ni jeftin, kad bih sada opet uzimao B segment, bio bi mi prvi na listi, mada svakako sa drugim motorom. Karavan verzija izgleda fenomenalno :doubleup: , a kao što već znate, ja ne volim karavane. Inače košta 700€ više nego berlina sa istom motorizacijom.
Ono što me je takođe prijatno iznenadilo je restilizovani Fluence kome su konačno promenili onu žaboliku prednju masku i farove.

Onda sam se spustio dole ... u arenu ;)

Hyundai:
i30 i i40 su ostavili na mene pozitivan utisak. i40 je veći nego što sam mislio. i30 je vidno kvalitetnije urađen od prethodnog. Sasvim korektni automobili, čak mislim da su bolje kupovine nego neki izvikaniji modeli u slavijim paketima. Osoblje vrlo ljubazno.

Toyota:
Verujem da prave kvalitetne automobile, ali brate dizajn novih im je :thumbdown: Auris je spolja :o :nesvest: a ni unutra mi se nije dopao nikako. Za razliku od njega GT86 mi se dopao. Stvarno simpatičan autić, ali recimo kao 3 u domaćinstvu.

Citroen:
Njihov glavni problem je ovdašnji distributer :glavomuzid: a ne automobili. Onaj C-Elysee je stvarno dno iako nije baš u najnižem paketu. Zastarela linija, loši materijali, oprema, jedino gepek ogroman. Rapid je kud i kamo bolji izbor i bolje izgleda. C4, kao C5 su automobili koji mi se uvek dopadao, mada tu nema više one Citroenovske ludosti i ekstravagancije. Ako nema tu, oda kod DS5 ima kol'ko 'oćeš. Ludilo od automobila. Nije neki etalon praktičnosti, mada daleko od toga da nije, a i poveliki je, ali zato je auto za kojim se svi okreću. Bez obzira na prilično nesretnu kombinaciju boja na izloženom, enterijer je stvarno ludilo. Voleo bih da ga posedujem. Još jednom, problem ove marke je ovdašnji distribuer, mada su se prodavci i hostese pokazali dobri.

Peugeot:
301 je ista priča kao i C-Elysee. :thumbdown: Rekoh: "Dobro, eno je 208 u lepoj plavoj boji, sad će mi popraviti raspoloženje." Malo sutra. Unutra je baš loš. Ručica menjača kao na Ladi Samari. :thumbdown: 508, šta znam, tim novim Pugovima, barem po meni, postoji neki višak u spoljnom dizajnu. Neka linija viška. :zbunjen: 2008 iskreno rečeno nisam ni pogledao, zašto, ne znam. :nemampojma:

Honda:
Interesovala su me dva modela. Accord, manje više poznat. Spolja zaista lep auto. Dopada mi se i unutra, nije ništa specijalno, ali sasvim solidno. Zato ručica menjača... (da li je pleonazam reći mala ručica?). Ono je baš smešno. Poluga ručne kočnice takođe, delovala mi je kao veća hemijiska olovka. :kezo: Skakako auto koji bih voleo da posedujem, mada nisam siguran koliko motorizacija sa kojim se ovde prodaje srećno odabrana. Zatim Civic. Za razliku od većine ovde, meni se dopada spolja. Čini mi se da je jedan od onih automobila kojima će trebati recimo 2 godine da vam legne njihov dizajn, mada meni je uvek bio OK, čak lepši od prethodnog. Unutra sam bio iznenađen količinom prostora. Očekivao sam da će drugačiji biti mrtvi uglovi, međutim odmah sam se smestio lepo. Doduše tu sam se i obrukao jer nisam uspeo da nađem polugu za pomeranje volana. :oops: :kuku: Gepek takođe veći od očekivanog. Vrlo visoko bi mi bilo u listi u C segmentu, mada cena sa novim dizelašom je :o :nesvest:
Pošto vidim da se priča o hostesama na Hondi, devojke su stravno lepe. Ona crna što je fascinirala Urketa je bila vrlo ljubazna i predusretiljiva, čak i znala ponešto o kolima. Pohvale za osoblje. :doubleup:

BMW:
Manje više sve poznato. Novitet je GT3. Meni se taj auto ne sviđa, kao ustalom GT5. Džabe što veliki kao i 5, što je gepek ogroman, staju bar 2 Texova televizora i što je praktičan, kad je ružan i liči mi na Opel Asconu sa 5 vrata. :thumbdown: Cena povelika. 640d prelep auto pored koga Mečka CLS i A7 mogu samo da ubace u rikverc i da odu, ali cena. :o :nesvest: :pop:

Takođe ne mogu a da ne napišem.... Što se osoblja tiče, BMW su kao i na prošlom sajmu ubedljivo najveće drkadžije. Sva kola zaključana. Hostese sirote nisu krive, važno sa su im podelili Samsung tablete, moraju da zovu ne znam kakvog menadžera, pa on kao da proceni dal će da mi otključa kola. Dolazi mamlaz sa pričom, pa otvorio bih vam ali ona će svi hteti da uđu. :pardon: Pa šta ste onda uopšte koji moj doterali kola na sajam. :twisted: Kad je video da sam popizdeo, reče sad će da otvori. Kažem, nema problema, ne bih da vas deranžiram više. Kakvi samonabeđeni kreteni. :uf: a i ja kad dozvolim da me takav mamlaz iznervira, a bio sam previše umoran da se dalje svađam sa njim i da sa njegovim šefom igram ulogu "Hteo sam da kupim auto, al sad evo vam .!."

Srećom naš drugar Floyd je letos bio više nego ljubazan da nam dopusti da odakle nam padne napamet zagledamo njegov auto :doubleup: , a i u blizini ima jedan F10 čijeg vlasnika mislim da znam pa ću i to pogledati.

Hala 14

Nissan:
Gledao sam Note i razočaran unutrašnjošću, mada je zaista praktičan gradski auto. Qashquai, ništa specijalno, mada ima povoljnih. Unutra malo tanak, doduše ne kao Note. Neko je ovde kukao na veličinu gepeka, meni se učinilo da ni tako mali. :nemampojma:
Hostese u triko kombinezonima, baš ' nako sportski. ;)

Mazda:
Mazda 6. Auuuuuu koliki auto! :trljamoci: Zaista mi se dopao sedan. Prostora puno. Na zadnjoj klupi mogu da sednem kad je prednja nameštena prema mojim dimenzijama, znači dosta prostora pozadi. Ipak sam očekivao malo veći gepek. Zato kod karavana u gepek možeš auto da parkiraš. :kezo: Cene iste i za benzin i za dizel. Moju omiljenu Mazdu 3 nisam puno zagledao, nekako sve čekam novu. Možda nije fer prema tom autu, ali ... :zbunjen:

Volvo:
Bio je V60 u nekoj bruka opremi. V40 sam prvi put video. Lep auto, ali Volvo izgleda sve više puca na premium segment, tako da su cene i jednog i drugog prilične. Nažalost S60 nije bio izložen. :thumbdown: Lepi automobili, ali skupi i robija za održavati u Srbiji, nažalost.

FIAT:
Štand nisam gledao, prišao sam čuvenom 500L oko koga je bila prilična gužva, a ekipa okolo, sve filozofi sa pričama kakve se mogu čuti u pošti do se dižu penzije ili ispred podruma pića. Spolja deluje sasvim OK auto, prilično veliki, u konkurenciji sa recimo Opel Merivom, B-Max i sličnima. Unutra nisam ulazio, jer sam prisustvovao neverovatnoj sceni. Unutra je bila čistačica. :trljamoci: Prava čistačica u svetloplavoj uniformi, ko pre 30 godina i čistila krpom stakla u unutrašnjost. Takođe veći deo gorepomenute ekipe je čekao da sedne u auto, pa reko' da produžim. ;)

Opel: Ogroman štand puno izloženih kola, lepe hostese. Nažalost zadesio sam se kada je kretala promocija Opel Cascade, neki lik je držao govoranciju a mikrofonija je kidala uši. :kuku: Onaj Adam je simpatičan autić, mada latendno girly/gayie kao i većina tih lifestyle automobila. Osoblje je aplaudiralo govorniku, mikrofonija i dalje kidala, a ja pokupih cenovnike i paljba.

Hala 5 -

tj VW/Seat/Audi, u prevodu neki od Danteovih krugova pakla. :kezo:

Off topic
Moram da napomenem da sam u ovoj relativno maloj hali video dvostruko više šuškavih trenerki i AirMax patika nego u svim ostalim zajedno. :kezo:

Odma' da krenemo.... Golf. Neki dan, kad sam prvi put video Golf 7, rekoh da nisam mogao odmah razlikujem od Golfa 6 parkiranog ispred. Ostajem pri tome. Unutra pak mislim da je dizajn enterijera evoluirau u dobrom pravcu i stvarno dobro izgleda. Ovde se vide i dve totalne krajnosti. Prva je 2,0 TDI DSG Highline, koji košta 31000€ :loool: Jeste Golf babo, ali ovo je potpuno van pameti. Jeste najbolja oprema, mada recimo nisam oduševljen sedištima, za te pare nije koža. Cifrom se zalazi čak i u premijum segment i reč je o totalnoj ludosti. :ludak:
Sa druge strane par metara dalje stoji osnovni model, 1,2 TSI Trendline 85KS, sasvim korektno opremnjen koji košta 15000. Za moj račun lepše bi blio da ima alu felne, ali ajde... Znači dva za one pare... Ili lepo opremnjeni 1,6 TDI Bluemotion za nešto manje do 20000. Za razliku se registruješ i voziš narednih 10 godina.

Seat: Sa nestrpljenjem sam očekivao novi Leon. Lepo izgleda spolja, ali unutra nije baš kao Golf što i je i očekivano. Međutim model sa 1,2 TSI 85 KS motorom košta tek nešto manje nego i Golf. Doduše varijanta sa 105 KS je skuplja 1000€ pa je možda bolji izbor.
O Toledu, blizanci Škode Rapid mogu reći samo da je ružniji od brata.

To je otprilike bio kraj. Već sam se umorio, i žurio sam nazad tako da Audi nisam mnogo zagledao.


Šta reći o samom sajmu. Nije loš, pogotovu što ga nije bilo prošle godine, pa mi neke stvari i opraštam. I dalje je malo vašarski, mada to smo mi i nema pomoći. Jeste kriza, vidi se po izlagačima, dosta su se trudili, i sve za nas značano iz Ženeve je tu.

Imam i utisak oko kog sam podeljen. Naime neki izlagači izlože auto u najboljem paketu opreme, a pored istaknu i cenu klot modela koji kada vidite maltene pomislite da je u pitanju drugi auto. Drugi pak doteraju klotare, koje jesu to što se nudi za minimalnu cenu, ali takođe stvore na na drugi način pogrešnu sliku o modelu, koji uz neko minimalno veće ulaganje izgleda sasvim drugačije. Šta je bolje pitanje je. Kao posetilac, uvek više volim da vidim prvu opciju. Kao kupac možda bih se neprijatno iznenadio kasnije u salonu.

Pošto se naravno priča i o hostesama... Mislim da su se znatno popravile u odnosu na neka ranija vremena, kada sam imao i incidentnih situacija. Zadnja dva sajma moja iskustva sa njima su odlična. U ogromnoj večini slučajeva bile su veoma predusretljive i ljubazne. Uglavnom se nisu pravile pametnije nego što jesu, ako bi ih pitao nešto više nego što su znale, pozvale bi nekog od prodavaca. Nekih ranijih godina je bilo svakakvih, ali u zadnje vreme sasvim drugačije. Možda je to i zbog moji godina, ali i zbog toga što sam se i ja trudio da se ponašam lepo prema njima i kad sam bio klinac i danas. Uvek sam ih pozdravio, obraćao sam im se sa "vi", pitao da li smem da uđem u kola, nikada nisam pravio "masne" fore i sl. što doživljavaju bar 10x dnevno kad krezubi magarac ima kaže "Snajka aj' s' obaramo" ili neki kreten pritrči i slika im ispod suknje. :thumbdown: Kakve god bile, nije ni njima lako. Kako sreće da su i prodavci na visini zadatka.

Eto toliko od mene o Sajmu. Okačiću ono malo loših slika u nekoj od narednih poruka.

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 27 Mar 2013, 00:31
od methane.master
SLS Black Edition
Slika

Zastava 750
Slika

Ford Focus unutra
Slika

Ford Fiesta Restyle
Slika

Škoda Octavia unutra

Slika

Slika

Škoda Rapid gepek
Slika

Škoda Rapid
Slika

McLaren MP4
Slika

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 27 Mar 2013, 00:35
od methane.master
Renault Scenic Xmod
Slika

Renault Megane RS 265
Slika

Renault Clio Estate
Slika

Slika


Renault Fluence Ph2
Slika

Renault Clio 4
Slika

Slika

Toyota GT86
Slika

Slika

Toyota Auris instrument tabla
Slika

Citroen C-Elysee
Slika


BMW 328i GT3
Slika

Mazda 6 - instrument tabla
Slika

Slika

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 27 Mar 2013, 00:49
od Ni.St
Malo zena od mene :)

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 27 Mar 2013, 00:50
od DukeNS
@methane.master, ja htedoh u cetvrtak na sajam, ali posle citanja tvog detaljnog opisa se osecam kao da sam vec bio... :mrgreen:

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 27 Mar 2013, 02:22
od Vlada BCS
Obigrah i ja sajam. Proveo sam tamo dobrih 7 sati. Od 13h pa do fajronta. Ne znam što grakćete toliko na hostetse. Ok neke su bile malo drčne prema meni, i sa pogledom u fazonu "što si bre seo seljaku jedan" (riba pored Hyundai i40, kontam da su joj to rekli ovi nadredjeni ali mogla je malo finija da bude. jer ne ide da mi kaže "sedi ali nemoj dugo jer će onda BAGRA da navali i ne pipaj dugmiće"), ali većina je bila skroz fina prema meni pa čak i pred fajront, a koliko šabana ima i šta im sve dobacuju to nije zdravo! Devojke sa Hondinog štanda su mi skroz dobre i za razliku od ostalih koje su bile smorene i umorne(ali fine) one su djuskale na štandu. Naravno seo sam u svaku H naravno :D ! i nisu pravile probleme, šta više... Devojke na škodinom štadu su me oduševile, obigravale su oko svakoga, iako ja ne volim nešto mnogo da pričam sa njima, tražim im cenovnik i to je to, ali su mi sve ispričale i zaista su znale dosta o kolima, devojka pored oktavije mi je rekla bukvalno sve pa čak i da se prečnik okretanj nije povećao iako je medju osovinsko rastojanje duže za 4 cm :bravo:
Sajam u generalu mi je bio ok. Čini mi se da je bolje ovako kada ide na svake dve godine, malo se uželiš sajma. Opšti utisak je da su u svetlu krize dileri preduzeli apsolutno ništa (za nas). Pre tri godine smo kupovali auto ja i stari, pre dve godine pratili sajam isto da vidim da l se nešto značajno promenilo pa znam otp kakve su cene bile. Opšti utisak je da su na ovom sajmu sva vozila skuplja nego pre par godina. Prvi medju njima reno (magane). Valjda im je zbog krize pala prodaja drastično pa pokušavaju zaradu da održe malo jačim cenama.

A kolima malo, neću nekim redom nego kako mi šta padne na pamet. Inače visok sam 1.80m i krupan ali ne debeo (ne brinite ne reklamiram se :loool: nego samo da imate sliku o prostoru u kolima kada ih opisujem)

Ford Focus - dosta mesta udobna sedišta dobar položaj za volanom, ok cena ali not ok motorizacija (1.4benga). Pozadi kačim glavom kada sednem znači neko viši od mene nema šta da traži tamo. Prethodna generacija imala mnoogo bolji gepek. enetrijer lepo uradjen
Ford Fiesta - Prostoro isto kao u Focusu :trljamoci: . Uži je od focusa i to se oseti ali po svim ostalim dimenzija isto skroz, i gepek malo manji. Kvalitetan autić za ok cenu!

Škoda:
Rapid - WTF is that :trljamoci: :bravo: :bravo: :bravo: Autić izgleda fenomenalno!!! gepek :trljamoci: :trljamoci: :klanjamse: Za šverc moldavki preko grane dušu dao! Enterijer neobično lep za jednu škodu. Motorizacija šit! Ima primamljivu cenu ali sa bespomoćnim 1.2tsi-jem. ako oćete ozbiljii motor 1.2 sa 105ks 1.4 ts i 1.6 tdi cena ide ohoho (mada sam 1.6 tdi vozio u golfu 6 i to ide poprilično slabo :glavomuzid: ). doduše WAG grupa je uvek i bila takva kada su njihovi modeli u pitanju osnovin model uvek ima krš motor i ok cenu. Ali opšti utisak je da je Rapid jedan od TOP 5 Best buy na sajmu!

Octavia :trljamoci: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: U njemu možete i jednu moldavku više da prošvercujete nego u Rapidu. A sigurica vam je da utovarite smederevac i iza njega da se zaštekaju 2 moldavke. Prostora unutra ima možete žurku da pravite! Motorizacija nažalost kao i kod rapida ne valja. Pride ako oćete jači motor (1.4tsi) on ne ide sa osnovnim paketom nego samo sa višim i tada cena ide na nebuloznih 18k evra. Da li zbog boje ali mi se Enterijer kod rapida više dopao. U enterijer u jednom trenutku se uvatim za tapacir na vratima i smorim se kao "daj vidi ovo bre" a onda se setim da sedim u auto od 13k evra i kontam da je ostatk enterijer zapravo jako lepo odrađen ali da se negde moralo prištedeti. odlična kupovina ali rapid je pametnija kupovina po meni

Kad smo već kod WAG-a
VW golf - Prijatno iznenadjenje (iako sam dežurni pljuvač golfova, ali trudiću se da ne preterujem :D ). spolja jadac ali iznutra :bravo: Najzad su se malo potrudili da enterijer i liči na nešto, fala milom bogu nema kariranih sedišta (sad će golfisti u top da me stave ali dosadila su brate). Sedišta su za divno čudo udobna i u osnovnom paketu (ako je trend line osnovni paket). i u osnovnom paketu se ne dolaćuje za kvake na vratima na šta nas je VW navikao!I dalje je cena malo diskutabilna. Za pare klot golfa se pazari rapid sa dizel motorom, tako da ima stara boljka ostaje visoka cena ali su sa ovim golfom rešili da pruže nešto za tu cenu! Bravo za Golf i VW. trgli su se malo!

Pasat - smor

Seat - svi smor i onako motorizacija neuverljiva (generalno wag sad fura ove TSI motore koji su meni dosta njaaaaaah. Terao sam 1.2 86ks u polu, i 1.4 sa 122 u yetiju i fali im zapremine oseti se nekako, imaju oni turbo i sve to lepo ali downsizing uzima svoj danak...)

Audi - A1 je prelep i preskup autić a ostalo klasika

Mercedes - čisto izdrkavanje šta reći! Ali švabe znaju da naprave auto svaka im dala!

BMW - 5ica - joj koliko je želim! Ostalo klasika u vrhu svetskog automobilizma. U mečke bembare i audije nisam sedao jer je to van svakog cenovnog razmatranja!

Pežo - 508 prijatno iznenadjenje! lep spolja lep iznutra prostran. Na sajmu bio top model moraću da se iscimam do salona da vidim šta nudi osnovni model za 17600e. NE može biti toliko lošiji od onog top modela ali po meni veliki auto za ok novce!

Pežo 301/citroe eylise - Jeftin ali još jeftinijeg izgleda. Unutra sklepan onako sirotinjski ali savim ok za auto od 10000e, ali su škoda rapid fiat 500l, i30, ceed, elantra (i ostali iz tog budget price range) i za njega space shutle! Izloženi model je koštao 13k e a izgleda baš baš jeftino. Kakv li je onaj osnovni modol onda!

Pežo 3008 ok autić, osmišljen sa idejom da konkuriše C4 picaso-u ali mu to ne uspeva nikako...

Citoen DS-ovi - Nervira me što onakvi automobili nose oznake jedne legendarne ajkule (DS), da se drugačije zvu bilo bi bolje. DS5 je prelep auto. DS3 i DS4 wtf - maknite to ds iz imena kumim vas ko boga!

Rešo - Clio grand tur - ništa spec zaista, lep je ali onako, nedorečen auto. Relativno povoljan ali za te pare opet ima da se nadje i bolje i veće. Ostali rešoi skupi ko otrov u odnosu na ono što nude :glavomuzid:

Subaru XV - ludnica od auta! Definitivno na listu favorita! Usudio bih se da kažem i da je povoljan obzirom da nudi puno prostora, 4WD, dizajn, motore, subaru kvaliete, puno opreme u osnovnom paketu (klasika japanci ponude jako bogatu osnovnu opremu pa su malo i skuplji a švabe zakidaju na svemu pa dok dođeš do neke normalne opreme košta ko garsonjera u centru)

Volvo V40 cros cantry - skup nenormalno a čist sex od auta. Samo sam čekao kad će preplanule brineta da iskači sa zadnje klupe da počne da mi masira vrat, jer je unutra sve delovalo tako savršeno!

Opel Insignia - prelep auto početni model ima i ok motor i ok opremu i jako dobra kupovina po meni. Prvi opel u nazad 20 godina koji je zaista breathtaking!

Opel Astra sedan - najzad su je napravili da ne izgleda kao da su zašrafili pola metra lima na zadnji kraj Hatcha. Opasno dobro izgleda i što je još bitnije ima mnogo više mesta na zadnjoj klupi nego kod Hatcha koji je kriminalan sa ponudom prostora pozadi :glavomuzid: .

Chevy orlando - ogroman auto za 16500 se dobije sa 2.0 dizelom od 130 ks - drugi u TOP5 bestbuy. Ne piše u cenovniku imaju ih na lageru još 4 komada od prošle godine, pa kome treba nek ode da pregopvara. Odlična kupovina. Auto sasvim lepo odrađen ogroman ali pregledan. čak i lepo sednem na ona pomoćna sedišta (mada kolena držim skoro pa u krilu). Osnvni model je 1.8 benzin (do nedavno je bio 1.6) za 16000e takodje dobra kupovina ako vam promaknu ova 4 sa lagera sa dizelima

Chevy Cruz caravan i sedan - klasika odlični automobili na polju cena/količina lima/ kvalitet. Mada su malo skuplji sad nego pre 3 godina kada je bila stvarno dobra akcija za njih

Chevy Camaro - Sunce ti poljubim žareno!!! :o :o :o :o

Nissan Note - Po meni apsolutni best buy na sajmu 11.600e mali a prostran. skoro pa savršen 1.6 motor (imam ga u đaletovim kolima, samo se ovde nosi sa još lakšom karoserijom ), krš opreme od koje vam pola neće možda ni trebati. Vrlo udoban, unutrašnjost modularna, sa kliznom zadnjom klupom i sedištima koja se lako obaraju, i gepeku isto ima dosta pregrada. Ma super autić

Mazda 6 - auuuuuuuuuu sunce ti poljubim kako ono dobro izgleda. ja nemam reči!!! Fantazija od auta. osnovni model je 22000e, pa sad i jeste i nije mnogo. Prethodna generacije je u osnovnoim modelu pre tri godine koštala 18600 pa bi se reklo da je poskupo ali ono je zlo i naopako kako auto izgleda i spolja i iznutra! Karavan mi se čak i više svidja od limuzin. ma neverovatno!!! Japanci kad ga naprave to je napravljeno!

Mazda 3 - solidna kupovina i dalje!

Kia ceed - opet me auto oduševljava kao i prva generacija ovog avtića! Dobra je ponuda za njih i takodje jedan od top5 best buy automobila! Pro-ceed izgleda baš nekako fino sportski i elegantno. U enetrijeru takodje jako lepo uradjeno (naravno ako imate na umu cifru koliko košta). jeste oko 11k osnovni model ali lako ta cifra ode gore sa nekom iole ozbiljnijom motorizacijom i opremom. Mada ni onaj 1.4 sa 6 brzina vrv nije za bacanja

Optima - lep auto i veliki. trebali bi da ponude nki model za manje para (sad košta 26000 u osnovnoj opremi) i biće pun pogodak Isto važi iza Chevy epicu

Mitshubishi - nisu imali lancera (običnog) koji mi je pre 2 god bio jedan od best buy automobila...

Toyota Auris - Ludnica od auta. Nov model a košta otp koliko je i stari koštao pre 3 god što pozdravljam. Izgleda VAU, i nepregledan je VAU :D . Unutra su ga napravili baš po mom ukusu, nbekako moderno ali ne preterano i naravo kvalitetno! Ima prostora dosta, gepek navuci nategni ali mož se iskoristi, Moldavke u gepeku zaboravite zaboravite ali mislim da će rado sesti pored vas na suvozačko sedište.

Toyota Prius plus - dizajnerski promašaj. Običan prijus je i dalje vrh auto čak i ako ga ne gledamo kao hibrida nego kao auto koji vozite svaki dan!

Lexus gs450h :o :D :trljamoci: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse: Kada udjem u tu farmakomafiju jednog dana najzad :D ovo će biti moj prvi izbor definitivno. kakve mečke, audiji, bembare kakvi bakrači!

Hyundai i30 - Ogroman iskorak u odnosnu na prethodan model u pogledu kvaliteta izrade :bravo: ! Svi motori sa šestospenim menjačem što mi se jako svidja :bravo: . dizajn spolja takodje ok. Skuplji je od Ceed-a po meni apsolutno bez ikakve logike, kontam da je do uvoznika :kuku: . Pozicija sedenja za volanom - pa dajte majku mu!!! Volan je podesiv po visini ali džabe ja kad sednem mora da bude u najgornjem položaju pa mi opet udri noga u njega kada stiskam pedalu kočnice koja je neprirodno visoko postavljena (znam da je sad ona kruta zbog serva ali takva je kod svoh a nemam problema nigde nego u i30) u odnosu na druge dve :glavomuzid: . Ne znam da li svi paketi opreme imaju podešavanje sedišta po visini ali bolje bi im bilo jer to je jedini spas da se dođe u kakvu takvu poziciju za vožnju Isti problem je uočio i moj ćale i još dva gospodina koji su bili tu u isto vreme kad i mi, od kojih je jedan baš kurpulentan i on nije uspeo da se spakuje u i30 a spolja deluje povelik. I dalje im fali to nešto da bi napravili potpuno konkurentan auto u toj klasi do 12k evra. deluje kao jeftinija verzija ceed-a a cene su kontra. Dobra kupovina ali ima tih mana koje su opet neke dečije bolesti ali dovoljne da te izbace iz takta

I40 - lepa limuzina ogroman gepek lepo uradjen unutra, lepa spolja, ali preskupo. Ne vredi te pare! 26k evra je mnoogo za njega. Neko je pominjao da je kvalitetniji enetrijer nego u Honde Accord, nadam se da se šalio :trljamoci:

Elantra - odlična kupovina. Štedelo se što se vidi na nekim detaljima, ali se ipak vodilo računa da su delovi u neposrednom kontaktu sa vozačem i putnicima budu lepo odrađeni - (volan menjač sedišta nasloni za ruke na tapacirima) Ostala plastika je mahom tvrda ali lepo uklopljena (otp na nivou i30, možda malo slabija). Ali je velika i lepa i prostrana limuzina. Lako se nalazi pozicija za volanom, ima mesta pozadi. 1.6 motor 6 brzina. Ne znam kako im se isplati da prodaju i i30 i elantru. Ne vidim kako će neko pored elantre da kupi i30 (mada u svim ovim ocenama zanemarujem jedan od najbitnih delova auta - mehanika i dinamika vožnje, što na sajmu ne mogu da ispitam). Takodje u Top5 bestbuy. Ozbiljna mana je naslon za ruku vozača koji je smešan, meni više smeta nego što godi.

Honda - O njima neću suviše sam subjektivan. Ali mi se zaista čini da je civic trenutno najpraktičniji i najkvalitetniji auto u tom segmentu tržišta. Mada se auris opasno približio sa novim modelom.

CRV je ogroman u svim dimenzijama. Iznutra ima nekih novina koje mi se jako svidjaju, spolja mi se stari model više svidja

Accord - Katastrofalno slaba ponuda prostora na zadnjoj klupi za onoliki auto. Gepek takodje dosta skromnih dimenzija za one gabarite. Doduše to i dalje ne menja činjenicu da ja ovaj auto toliko jako želim!!!! :uplakan: :uplakan: :uplakan:


Njaaktuelnije za kraj - 500L - Ljudi ga masovno pljuju samo ja ne vidim zašto. Kvalitet enterijera na nivou fiata ako ne i bolje, ponuda prostora više nego izdašna. Pozicija i komfor za volanom sasvim dobri. gepek takodje! Ima par nekih bizarnih pregrada u gepeku i na ledjima prednjeg sedišta u koje ne može ništa da stane a ona pregrada u kabini bode oči dosta. Oprema ok. Ne odaje utisak jeftino sklepanog auta u Kragujevcu, naprotiv. Ljudi imaju previše predrasuda i mislim da bi ovaj "domaći" proizvod trebali više da cenimo! Nisam ga svrstao u Top5 jer se i dalje ne zna da l će biti 11k ili 14k ili 17kevra. Neki tamo političari po svom Običaju lupetaraju glupisto pa dok se to ne izkristališe nisam hteo da donosim nikakav sud. Jedino što ću reći - ako mu je početna cena 11k e onda je sve ok, a ako je 14k e onda nije ni izbliza u top5

Re: 51. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA - MSA (OICA)

Poslato: 27 Mar 2013, 10:04
od Geza