Stranica 15 od 68
Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 21 Feb 2013, 22:54
od Paja
djiuliju napisao:Ako je jugo iz mladjih dana, bolje da ne pitamo sta si sve prevezo

Najmlađih vozačkih
@ Floyd
Skroz si ti u pravu, ali kad imaš malo dete, dve kuće, kevu, tetku, taštu, bicikl... peta vrata su must have.
Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 21 Feb 2013, 23:08
od nuk
djiuliju napisao:Ako je jugo iz mladjih dana, bolje da ne pitamo sta si sve prevezo

Udarile uspomene na ovu recenicu
sent from my phone using the fingers
Re: AW: Da li je veličina bitna?
Poslato: 21 Feb 2013, 23:21
od Floyd
paja napisao:Skroz si ti u pravu, ali kad imaš malo dete, dve kuće, kevu, tetku, taštu, bicikl... peta vrata su must have.
Nista sporno...ako stalno vozikas puno stvari onda je karavan mnogo bolje resenje.
Ja samo hocu da kazem da za neku normalnu upotrebu nije toliko prakticniji i odnosu na limuzinu koliko se misli, zapravo ima vise mana (Heroj je naveo) nego koristi.
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: Karavani vs limuzine
Poslato: 21 Feb 2013, 23:22
od dunx81
misha napisao:...
Danas sam sedeo na mestu ovog usisivaca u jednoj Zafiri na relaciji NS-ZR i u tom zadnjem redu mi nije bilo bas udobno na onoj skrnavom delu posle Zabaljske raskrsnice. Skakao sam ko jarac a i imao sam osecaj da se vozim u gepeku. Isti pogled kao kad kod mene podignem peta vrata

Posle sam presao u srednji red i situacija se dosta popravila.
A vezano za prednosti/mane kuravana mogu da iznesem neko misljenje na osnovu koriscenja dva auta iste klase, 3v i karavan oba s rezervnim tockom u gepeku. Dupe i oko sto se tice upotrebljivosi (naravno sa aspekta svojih potreba). Letos na moru sam se bukvalno jedva spakovao kad sam kretao kuci. Sediste za malog zauzelo 2/3 zadnje klupe,zena pored sedi na rezervnom tocku s glavom nabijenom u plafon,na prednjem sedisu kolica a u gepeku par kofera i frizider. Sva sreca pa je bilo samo do Tivta. I dosta je komplikovanije staviti/vaditi dete iz sedista kroz prednja vrata. Na Astri ga zakopcam ko covek,kolica (klasicna,ne ona kisobran) glat gurnem u gepek pored rez.tocka i sivh ostali drangulija i pici.
Jbg sve prema potrebama. Bratu je sad Golf idealan.
Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 21 Feb 2013, 23:35
od NexT
Ima jedna jako bitna stvar vezano za karavan VS mpv.
90% mpv modela je na platformi C klase. Tj ne postoji opcija da je na platformi D.
Dakle, tu se gube sve prednosti mpv-a, osim funkcionalnosti kabine.
Pocev od toga da imas opcije sa jacim motorima i boljom opremom, pa do toga da je D jednostavno po svemu kvaliteniji, tisi, udobniji itd.
Pogotovo ako poredimo zadnju klupu koja je u D segmentu ususkana i zavaljena, u minivenovima se sedi kao u skolskoj klupi.
Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 21 Feb 2013, 23:55
od ADrei
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT
lep,lep,leppp
edit: promasio sam temu posto su odvojene
Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 22 Feb 2013, 00:23
od Ji 4Tze
NexT napisao:Ima jedna jako bitna stvar vezano za karavan VS mpv.
90% mpv modela je na platformi C klase. Tj ne postoji opcija da je na platformi D.
Dakle, tu se gube sve prednosti mpv-a, osim funkcionalnosti kabine.
Pocev od toga da imas opcije sa jacim motorima i boljom opremom, pa do toga da je D jednostavno po svemu kvaliteniji, tisi, udobniji itd.
Pogotovo ako poredimo zadnju klupu koja je u D segmentu ususkana i zavaljena, u minivenovima se sedi kao u skolskoj klupi.
Verso, C Max, Grand Scenic, FR-V...?
Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 22 Feb 2013, 00:51
od ljubitelj
Obratio paznju, i ?
Krug okretanja ogromnih 11.4metara pri duzini karoserije od 466cm,zapremina gepeka je sasvim ok mada je manja od 2000 litara ali... pri tome sirina samo 106cm.I duzina je kratka, manje od 180cm.
Koliko vidim i prag gepeka je povisen- 62cm i time smanjeni komfor pri utovaru kabastijih /tezih stvari.
Nosivost je jako dobra sa 784kg ali je jako skromna mogucnost vuce prikolice, tek 1250kg.
Osim nosivosti sve ostalo ne impresionira za jedan porodicni karavan, a narocito pomenuta okretnost potvrdjuje ono citirano navedeno.
Ja bih ga zaobisao u sirokom luku

Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 22 Feb 2013, 08:36
od Misha
dunx81 napisao:anas sam sedeo na mestu ovog usisivaca u jednoj Zafiri na relaciji NS-ZR i u tom zadnjem redu mi nije bilo bas udobno na onoj skrnavom delu posle Zabaljske raskrsnice. Skakao sam ko jarac a i imao sam osecaj da se vozim u gepeku. Isti pogled kao kad kod mene podignem peta vrata Posle sam presao u srednji red i situacija se dosta popravila
Ta deonica je ocajna,u svakom automobilu u kojem sam se tuda vozio je bilo isto-skakuce kao jarac. Da je autoput bila bi bolja situacija. Treci red sedista kod minivenova iz C segmenta je pomocni,sluzi sa kratki prevoz odraslih,tj duzih dece. Ista je situacija i kod Grand Scenika ali ne kod Renault Espacea ili Ford Galaxy koji pripadaju D segmentu i veoma su udobni.
ljubitelj napisao:Obratio paznju, i ?
Krug okretanja ogromnih 11.4metara pri duzini karoserije od 466cm,zapremina gepeka je sasvim ok mada je manja od 2000 litara ali... pri tome sirina samo 106cm.I duzina je kratka, manje od 180cm.
Koliko vidim i prag gepeka je povisen- 62cm i time smanjeni komfor pri utovaru kabastijih /tezih stvari.
Nosivost je jako dobra sa 784kg ali je jako skromna mogucnost vuce prikolice, tek 1250kg.
Osim nosivosti sve ostalo ne impresionira za jedan porodicni karavan, a narocito pomenuta okretnost potvrdjuje ono citirano navedeno.
Ja bih ga zaobisao u sirokom luku
Bas si saljivdzija.

Evo kakva je situacija kod karavana iz istog segmenta
http://www.cars-data.com/srb/opel-astra ... Liojc.dpbs Okretanje kruga,nosivost ,prag gepeka,tj visina,zapremina gepeka i mogucnost vuce prikolice

Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 22 Feb 2013, 09:12
od ljubitelj
Je li to potraga za gorim od loseg ?
Ova Astra je tek smesniih sposobnosti karavana za 470cm duzine.
500 litara minimalne zapremine, to je manje od dosta sedana klasicnih limuzina.
Ima li jos neki Opel losijih spososbnosti koga zelis da istaknes ?
Mogu da zamislim na sta lici voznja gradskim ulicama sa 11,5 m kruga okretanja ili bocno parkiranje.
Ne kapiram sta je cilj, pokazati lose predstavnike klase ?

Re: Karavani lepši od svojih limuzina
Poslato: 22 Feb 2013, 09:46
od Misha
Ne zelim da istaknem lose sposobnosti Opela,jer isto je kod svih marki i modela. Ponavljam po ko zna koji put:
misha napisao: Po meni je mnogo bolja opcija miniven od karavana,ako postoji potreba za prostorom. Kraci je,lakse se parkira,ima multifunkcionalnu kabinu(bar moja Zafira) 5-7 sedita,lakse se prevoze kabaste stvari ...
Kao sto je Trojke rekao,svi smo mi razliciti i imamo drugacije potrebe i ukus. Svako hvali ono sto vozi ali nekome ko bira izmedju karavana ili minivena treba ukazati na prednosti i mane kod oba vozila.

Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 22 Feb 2013, 10:17
od BAJKER
Kada bih birao izmedju karavana i minivena dao bih prednost minivenu. Svestraniji je u svakom slucaju a i kraci sto u gradu cini prednost. Za duza putovanja staje sve sto moze da stane i u karavana.
Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 22 Feb 2013, 11:03
od Day Walker
ljubitelj napisao:Je li to potraga za gorim od loseg ?
Ova Astra je tek smesniih sposobnosti karavana za 470cm duzine.
500 litara minimalne zapremine, to je manje od dosta sedana klasicnih limuzina.
Pa sta ti ocekujes od karavana C segmenta? De reci mi koji se to odlikuje po ogromnom gepeku bas iz te klase i tog razdoblja?
Re: Karavani lepši od svojih limuzina
Poslato: 22 Feb 2013, 11:20
od ljubitelj
misha napisao:Ne zelim da istaknem lose sposobnosti Opela,jer
isto je kod svih marki i modela. Ponavljam po ko zna koji put:
misha napisao: Po meni je mnogo bolja opcija miniven od karavana ,ako postoji potreba za prostorom. Kraci je,lakse se parkira,ima multifunkcionalnu kabinu(bar moja Zafira) 5-7 sedita,lakse se prevoze kabaste stvari ...
Nikako se ne bih slozio da je isto da auto ima krug okretanja od 9,9m, od 10,8m ili 11,5m. U voznji, a narocito za parkiranje je drasticno bolja opcija karavan sa 9,9m kruga okretanja od minivena sa 11,4m.
Kada je potreban prostor to sto je neki auto kraci i manjeg gepeka nije nikako prednost a pogotovu za prevoz kabastih stvari.
5-7 sedista imaju i karavani samo sto tu opciju retko ko koristi.
Miniven ima mnogo fleksibilniju unutrasnjost i za prevoz putnika je mnogo bolja opcija od karavana.
To sto ponavljas po ko zna koji put, saglasam sam da
Opel miniven je mnogo bolja opcija od Opel karavana.
Pri tome oba nisu primer dobrog resenja.
Na primer, uporedi Opel miniven Zafira sa Skoda Superb Kombi karavanom.
Ili klasika stara skola karavana Volvo 760 vs miniven Opel Zafira. Razlika od 20+ godina.
Krug okretanja Opel Zafira 11,4m, Volvo karavan 9,9m.
To je celih 1,5metara vise potrebnog prostora Opelu, pri tome je Opel kraci, ima manji gepek, teze se prevoze kabaste stvari (visok utovarni prag), teze se parkira, oba imaju 5-7 sedista.
Podaci ukazuju da lose (ili dobre kako se gleda) sposobnosti nisu iste kod svih marki i modela.
485cm duzina, krug okretanja 9,9m
http://www.cars-data.com/srb/volvo-760- ... vcQEW.dpbs
Re: Da li je veličina bitna?
Poslato: 22 Feb 2013, 11:29
od perfiko
BAJKER napisao:Kada bih birao izmedju karavana i minivena dao bih prednost minivenu. Svestraniji je u svakom slucaju a i kraci sto u gradu cini prednost. Za duza putovanja staje sve sto moze da stane i u karavana.
Ima istine, s druge strane, višlji je, više se naginje u krivinama, ili je da se to predupredi pak tvrdji i neudobniji, teži je, veći čeoni profil, veća potrošnja, skuplja u kupovini i eksploataciji.
Kada bih birao između minivena i karavana, izabrao bi onaj koji mi tog trenutka više svidi. I ni o čemu od navedenog ne bi razmišljao.