Stranica 15 od 28
Re: Mazda CX-5
Poslato: 18 Jan 2013, 21:19
od ljubitelj
Evo da se korigujem, mislio sam na osnovu izgleda da je auto veci po gabaritima ali i nije po duzini je tek 455cm dok je sirina zavidnih 184cm.
Unutra se ne oseti takva izdasnost sirine.
Re: Mazda CX-5
Poslato: 18 Jan 2013, 21:27
od starac vujadin
CX5 ima najviše mesta u toj klasi.
Re: Mazda CX-5
Poslato: 19 Jan 2013, 01:27
od DukeNS
ljubitelj napisao:
Ja sam 173cm i kada sednem na zadnje sediste na poziciju koju odredjuje polozaj sigurnosnog pojasa ima samo par cm od glave do krova, osecaj skucenosti. Kolenima nisam naravno dodiravao prednje sediste ali je bilo tesno, ocekivao sam oko 15+cm slobodnog prostora od kolena do sedista, da mogu po zelji i da se prekrste noge a s obzirom na spoljni utisak poveceg gabarita auta.
Ponovicu se. Nema sanse da si sa tvojom visinom mogao osecati nedostatak prostora na zadnjoj klupi. Bilo za noge ili za glavu. Cak i da si 15 cm visi, ne bi imao tih problema. Sirinu necu komentarisati iz prostog razloga sto nisam bio u situaciji da sedim nazad sa jos dvoje ljudi...
Re: Одг: Mazda CX-5
Poslato: 19 Jan 2013, 08:37
od Sloba
+1
U aprilu prošle godine, odmah nakon što je CX-5 stigao u salon, imao sam prilike donekle se upoznati sa ovim autom. Ukratko, sa svojih 190/90 nisam osetio nedostatak prostora, ni napred, ni nazad, ni po širini, ni po visini. Izuzetno prostrana i pametno osmišljena kabina + veliki prtljažnik.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Re: Mazda CX-5
Poslato: 19 Jan 2013, 11:00
od swemir
Re: Mazda CX-5
Poslato: 08 Apr 2013, 16:47
od Misha
Re: Mazda CX-5
Poslato: 08 Apr 2013, 18:36
od Floyd
Benzincu treba skoro 20s od 80-120

Re: Mazda CX-5
Poslato: 08 Apr 2013, 18:39
od Laki021
Kako ovaj lik iritantno prica, prosto mi dodje da skocim kroz prozor...
Re: Mazda CX-5
Poslato: 08 Apr 2013, 20:00
od grujicd
Floyd napisao:Benzincu treba skoro 20s od 80-120

Ne piše, ali se 99% odnosi na ubrzanje u najvišem stepenu prenosa. A svi ovde znamo da se tako ne vozi atmo benzinac kad krećeš u preticanje sa 80. Samim tim je podatak prilično besmislen. Još kad ga uporede sa automatikom, tek je onda žešća glupost. Jedino što ima smisla je da se poredi koliko najbrže može 80-120, pa koji god to stepen prenosa bio. Onda može i sa automatikom da se poredi. Taj bi mi podatak bio prilično koristan, ali ga niko ne daje. 60-100 bi bilo još korisnije jer je tipičan scenirao za preticanje na magistrali.
Re: Mazda CX-5
Poslato: 08 Apr 2013, 20:05
od Xepoj87
Pa ne moze sigurno 19s da ide 80-120 minimalno... To je na nivou 60ks

Re: Mazda CX-5
Poslato: 08 Apr 2013, 20:29
od grujicd
Evo iskopao sam podatke za 2.0 benzinac 4x4, ako sam dobro protumačio sajt na holandskom:
http://www.klikk.no/motor/bil/biltester ... 758389.ece
80-120 KM / H, 3 GIR: 8.2
80-120 KM / H, 4 GIR: 10.6
80-120 KM / H, 5 GIR: 14.5
80-120 KM / H, 6 GIR: 22.5
Re: Mazda CX-5
Poslato: 08 Apr 2013, 20:35
od Floyd
Onda je tekst lose napisan.
Re: Mazda CX-5
Poslato: 08 Apr 2013, 20:38
od dragvorl
Pa da, ovo je vec druga prica. Inace, malo je bombastican naslov, ipak nije ista potrosnja, mada emisija CO2 jeste po tim nekim ciklusima merenja. Bas sam kada je izasao ovaj skyactiv motor hteo da vidim kolika je razlika u potrosnji, jer u teoriji je benzinac cak ekonomicniji od dizela kada su isti kompresioni odnosi (na nekim vrednostima).
Re: Mazda CX-5
Poslato: 08 Apr 2013, 20:43
od grujicd
Svi tako pišu, ovaj holandski sajt je prvi gde sam naišao sve brojke u jednom testu.
Ruku na srce, oba broja 80-120 imaju smisla. Onaj u 5. i 6. brzini govori koje performanse dobijaš u opuštenoj vožnji, a onaj za npr. 3. brzinu kažu šta ti je na raspolaganju kad poželiš da izvučeš maksimum iz motora.
Re: Mazda CX-5
Poslato: 08 Apr 2013, 23:16
od Woodoo
starac vujadin napisao:CX5 ima najviše mesta u toj klasi.
Vise mesta ima Outlander.