Stranica 142 od 355
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 19 Feb 2014, 17:10
od maxer
Pa to je u stvari maska Ford Focus ST-a samo sa srebrnom rešetkom a ovaj tanak deo ispod gde su maglenke je sa nove Fieste (ona krilca stoje pod suprotnim uglom od Focus-a ST):

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 19 Feb 2014, 17:41
od Bax
Na b92 pise da Ford seli proizvodnju Fieste, iz Kelna u Rumuniju.
Moja prijateljica je odusevljena sa Fiestom 1,4, ostaje samo los utisak oko potrosnje, dosta joj vise srce od I20 1,2. Oko 20 posto vise goriva.
BTW kolegina Fiesta ST 2000 kubika, je tek sad sredjena sto se tice sistema hladjenja, i dalje mislim da je Ford odradio vrlo kvalitetnu mehaniku,potpuno zapusten auto, nije stradao... Morace uskoro nove gume, a voznja je pravi adrenalinski uzitak...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 19 Feb 2014, 19:22
od trojanac
Hyundai Santa Fe proglašen je za najbolji porodični automobil u 2014. godini. Ovu prestižnu nagradu dodelio je poznati automobilski web sajt cars.com na osnovu više kriterijuma, između ostalog i nagrada koje je Santa Fe osvojio u toku prethodne godine. Na spisku su: “Top Safety Pick 2013” [IIHS], “Carbuyer Car of the Year 2014” [Carbuyer, UK], “Best SUV over A$40,000” [ABC], “Euro NCAP’s Best in Class Cars of 2012” [Euro NCAP], “2013 Best Compact CUV” [NWAPA].
http://blog.garaza.rs/index.php/nagrada ... -santa-fe/
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Feb 2014, 11:25
od Geza
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Feb 2014, 14:09
od dragvorl
Renault reveals 1.6-liter Energy dCi twin-turbo engine with 160 HP
To be offered on D- and E-segment models
Renault is introducing a new 1.6-liter Energy dCi twin turbodiesel engine which will power upcoming D- and E-segment models wearing the diamond logo.
The four-cylinder engine has a 1,598cc block and generates 160 HP (118 kW) and 380 Nm (280 lb-ft) of torque which according to Renault are output levels that you get on a 2.0-liter engine but thanks to the smaller displacement the new dCi motor has 25 percent less fuel consumption and CO2 emissions.
It benefits from a twin turbocharged system encompassing a low inertia turbo that offers high low-end torque as 90 percent of the torque is available from just 1,500 rpm. The second turbo is in charge at the higher-end and offers a smooth and linear acceleration.
Renault says the engine was developed by implementing the knowledge obtained during the research for the 1.6-liter turbocharged Formula 1 engine. Friction has been diminished by using a DLC (diamond-like carbon) finish of the cam, while a more efficient cooling has been achieved by mounting a transverse water flow system.
http://www.worldcarfans.com/11402207056 ... rbo-engine
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Feb 2014, 14:12
od NexT
Eto dobrog motora za C i E klasu

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Feb 2014, 14:13
od Scuderia
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Feb 2014, 14:28
od Paja
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 20 Feb 2014, 19:30
od Xepoj87
A ne,ovo je exkluziva,ovo ce u cls i s

A sa 9g-tronicom, mozda i u Ml-a

DCI je to,sta je za njega 2.200kg...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 21 Feb 2014, 12:29
od DukeNS
Poslednji pasus je zanimljiv...
Koncept Hazumi najavljuje novu Mazdu2

images
Mazda2 je sledeći model japanskog proizvođača koji će biti oblikovan u skladu novim Kodo dizajnerskim jezikom. Kako će izgledati nova generacija ovog automobila videćemo na auto-salonu u Ženevi gde će biti predstavljen prethodnik Mazde2, koncept Hazumi.
Prva fotografija koncepta otkriva da će prednji deo Mazde2 biti dizajniran u stilu Mazdine "trojke" i "šestice".
"Hazumi" je japanska reč koja označava skok, što bi u ovom slučaju trebalo simbolično da predstavla iskorak napred ka novom izgledu Mazde2.
Kompanija je saopštila da će u Ženevi predstaviti i novi, "čisti" 1.5 litarski SKYACTIV-D dizel motor, koji će pored ostalih modela ovog proizvođača, u budućnosti verovatno pogoniti i produkcijsku verziju Mazde2.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 21 Feb 2014, 12:55
od methane.master
Xepoj87 napisao:A ne,ovo je exkluziva,ovo ce u cls i s

A sa 9g-tronicom, mozda i u Ml-a

DCI je to,sta je za njega 2.200kg...
Zezaj se ti, ali bi obo bila ludilo kombinacija u A i B, a više nego solidni entry-level dizel u C klasi. Lično, voleo bih da ga posedujem u npr. nekom Meganeu.
DukeNS napisao:Poslednji pasus je zanimljiv...
Pa to je bilo očekivano. Znači eto konačno malog dizela u novoj trojci, još samo da se vidi kakav je.
... nego da i to nije neki dCi?

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 21 Feb 2014, 14:45
od Xepoj87
Pa pazi,entry level sigurno ne moze da bude,jer postoje 2 slabija dizela od tog u C klasi

Jedini jaci R4 dizeli su 220 CDI i 250 CDI. I da,sada sam skapirao da totalno bespotrebno imaju 4 R4 dizela
U A i B klasi bi to bio hit motor,ali ne kapiram kako bi se pozicionirao pored 220 CDI koji je neznatno jaci.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 21 Feb 2014, 17:19
od trojanac
Poštovani,
Obaveštavamo vas da će sajmovi automobila DDOR BG CAR SHOW 2014 i motocikala MOTOPASSION 2014 biti produženi za 3 dana, tako da će se održati u terminu 14. do 23. marta umesto od 14. do 20. marta kako je prvobitno planirano.
Na zahtev svih uvoznika i distributera vozila, koji podržava i veliki broj izlagača iz oblasti opreme, rezervnih delova i prateće industrije odlučili smo se da produžimo trajanje manifestacije.
Pridružite nam se na Beogradskom sajmu!
Beogradski Sajam Automobila
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 21 Feb 2014, 17:27
od Scuderia
Jel to onaj bolji ili losiji sajam?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Poslato: 21 Feb 2014, 17:31
od Heineken
Losiji...