Stranica 146 od 230
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 15:24
od Floyd
Delija napisao:A vreme 0-100 je ultra-mega-giga bitno?

Pa jeste jer to osetiš svaki dan. Kad ideš na stazu?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 15:27
od Ji 4Tze
onda bi svako birao 4wd

Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 15:37
od Xepoj87
Pa ja verujem da bi barem 95% ljudi pre uzelo isti auto sa 4wd, nego sa prednjom vucom.
Prednja vuca nema ama bas nikakvu prednost.
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 15:38
od kapor
Floyd napisao:Delija napisao:A vreme 0-100 je ultra-mega-giga bitno?

Pa jeste jer to osetiš svaki dan. Kad ideš na stazu?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Druze, tupis ga, al ga bas tupis. Ja prvi vozim HH al ne cepam gume da bi video tih 0-100, a zato volim da ga poteram kroz krivinu kad god sam u mogucnosti i za to mi ne treba staza. A i besmisleno je diskutovati sa nekim o necemu ko nema interesovnja za to nego gleda na to povrsinski. To je kao kad bi okorelom ljubitelju fudbala kako moze da gleda 22 budale kako trce za loptom.
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 15:42
od Xepoj87
Sve je to super, ali hoces li ti zaista toliko vise uzivati u krivini sa automobilom koji ce kroz tu krivinu moci da prodje 10 km/h brze?
I opet, ako ne ides nekuda po ko zna koji put, neces ni jedan doterati do limita u toj krivini.
Ne pricamo mi ovde o razlici voznje S klase i Gumperta, nego o dva veoma slicna automobila, gde su male nijanse u pitanju.
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 15:49
od kapor
Da naravno da cu izivati u autu koji moze da prodje 10km\h brze kroz krivinu.
I naravno da cu uvek pre birati auto koji je brzi kroz krivine,a ne na pravcu.
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 15:57
od Xepoj87
Onda treba da postujes i tudji izbor.
Koliko tebi smesno deluje necije lozenje na pravcu, toliko nekome deluje i tvoje lozenje da u nekoj tamo krivini budes brzi za 10 km/h.
Dodatno stoji ono sto sam rekao, skoro nikada neces ni jedan od tih doterati do limita u krivinama, jer ce bas mali procenat ljudi voziti auto od 30,40k eura tako da rizikuje da u svakoj drugoj krivini, isti demolira ili ne dao Bog, ubije nekog neduznog sa strane.
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 16:05
od kapor
Vidi u ovoj temi i jeste problem u postovanju tudjeg misljenja, jer ste svel HH automobile na to da je jedino bitno kod njih kako ce da ubrzaju od 0-100, a ne to kako taj auto lezi ili pruza sve ukupan osecaj voznje. I to najvise rade ljudi koji nikad nisu, niti ce imati zelju da poseduju ovakav tip vozila.Tolio od mene.
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 16:05
od Ji 4Tze
Xepoj87 napisao:Pa ja verujem da bi barem 95% ljudi pre uzelo isti auto sa 4wd, nego sa prednjom vucom.
Prednja vuca nema ama bas nikakvu prednost.
Pa što ne kupuju onda?
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 16:18
od Xepoj87
A gde si ti video isti HH, sa prednjim i 4wd pogonom, pa da znas da ne kupuju?
@kapor
Niko na to nije sveo pricu, ali postoje neke stvare koje su nekome bitne, a nekom drugom nisu.
Nije brzina na pravcu zanemarljiva stvar, kako je ti predstavljas.
Tebe licno ne zanima, ali ne znaci da je kreten neko koga zanima, niti da tebe neko treba da gleda kao kretena sto tebe to ne zanima.
Recimo, ja bih prvo probao svaki od tih automobila, da vidim na koji nacin se doslo do tog boljeg lezanja na putu, jer dzaba ako on dobro lezi na putu, a 99% vremena koje treba da vozim, pegla rupe kao da je na torziji, tvrd kao kamen.
Birao bih auto koji je napravio kompromis u stvarima koje mene manje zanimaju.
Recimo, zvuk mi je jedna od bitnijih stavki
Svako ima neke svoje kriterijume i druge stvari ga privlace kod nekih automobila.
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 16:27
od kapor
Kako nije,uvde se golf R pretstavlja kao bog jer je najbrzi iz mesta u odnosu na konkurenciju ,a kad se pomene da je konkurencija bolja po krivinama, onda se samo ogovori ko ta kola tera na stazu da bi mu to bilo bitno?
I ja nigde nisam napisao da brzina na pravcu zanemarljiva stvar.
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 16:33
od Xepoj87
Golf R i jeste kompletniji auto od te konkurencije i to se najvise potencira.
Velika vecina vozaca ce brze voziti tog R-a na stazi, brzi je na pravcu, kvalitetan enterijer...sve to ima uticaja pri kupovini, sigurno vise, nego koje je vreme neki auto u kontrolisanim uslovima postigao na stazi, gde to vreme moze zavisiti od 100 faktora.
Ista prica i sa Focus RS-om, da ne bude da je Golf bitan.
Kako god se okrene, nije zanemarljiva prednost 4x4 pogona.
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 16:36
od Floyd
Bitno je i jedno i drugo ali je ubrzanje bitnije.
Pričam o vrhunskim HH automobilima gde su i razlike u krivinama zanemarljive da bi se merile na otvorenom putu. Bolje ubrzanje uvek znači...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 16:40
od Xepoj87
Pa svakodnevno je sigurno vecini to bitnije, ali ima i ljudi kojima nije.
Recimo meni je najbitniji osecaj koji mi auto daje.
Dakle, ni koliko ulece u krivinu, ni koliko ide na pravcu, vec ono sto ja osecam, takozvani fun factor.
Dobro, bitnije mi je kako ide na pravcu, ali nista u poredjenju sa feedback-om i zvukom.
Golf je previse izolovan za moj ukus, previse ususkan, sigurno ne bi bio moj izbor.
Ide on super i sve to stoji, ali ti bas treba da gines da bi to zaista i osetio.
Nadam se da Focus RS nije takav, jer bih zaista voleo da ga pazarim kroz jedno 2,3 godine
Sto se price tice, vise sam uzivao u Neshinoj Lanciji sa 180ks, nego u Acinom 335i i ako je i on imao sve moguce sportske dodatke i bio cak i tvrdji od Lancie

M3 je vec druga liga, ali je i ta klasa dosta izolovana.
Re: Hot hatch
Poslato: 11 Mar 2016, 16:44
od Ji 4Tze
Xepoj87 napisao:A gde si ti video isti HH, sa prednjim i 4wd pogonom, pa da znas da ne kupuju?
Otišao si na drugu stranu

odgovorio sam Floydu za 4wd, da bi ga ljudi kupovali mnogo više ako već gledaju vreme 0-100 kao kriterijum za kupovinu.