Scuderia napisao:Kako bre smesno skoro 2000e za auto koji vredi 10-15k evra.
U odnosu na skoro sve druge zemlje Evrope,cenim da je kod nas skoro,ako ne i najjeftinije registrovati taj auto.
Prodajna vrednost nema veze sa realnom vrednoscu nekog predmeta.
To je totalno neracionalan auto koji ti za 10.000km posrce oko 3.000e vise od 3.0 dizela,u istom vozilu.
Sto znaci da ti godisnje,na prosecnih 30.000km,9.000e VISE ode na gorivo,nego za 3.0 dizel,jer taj auto ne moze da trosi prosecno ispod 30l...
A realno,taj auto i jeste namenjen tim i vecim kilometrazama.
Redovan servis,kojih ces otprilike 2 komada godisnje da odradis,kosta 1.000e,znaci 2.000e godisnje.
Promenices 1 set guma godisnje,to je 1.000e.
Kao sto vidis,na odrzavanje je dato vise desetina hiljada eura,sto znaci da ces u naredne 3 godine,dati barem jos toliko,jer je auto na 200.000km.
I onda da se ciganises i vozis auto kao invalid zbog 1300e(registracija je tacno 1.500e,pogledah) ,pored svih abnormalnih troskova za ovaj auto?
Najlogicniji potez tu,jeste plin,koji bi ustedeo minimum 5.000e godisnje,pa i do duplo toliko.
Ali iskreno,ne vidim uopste razlog da neko ovo kupuje,po meni je ovo za otpad.
Ne zato sto je los auto,nego ne mogu da zamislim nekoga ko ce zaista to da kupi sada.
Totalno treba da skrenes van realnosti,da bi kupio ovo.
Sto je rekao Clarkson za elektricni SLS,"You'd have to be soft in the head to buy this"
