Re: Fiat 500L
Poslato: 22 Maj 2017, 23:29






To je generalno sistem u kapitalizmu, za svu robu, ne samo za automobile. Firma će radije uništiti neprodati proizvod, nego što će ga prodati ispod cene. Razlog je što prodaja ispod cene degradira percipiranu vrednost brenda, a takođe može kupce pokrenuti na pogrešno razmišljanje tipa "znači isplati im se i da prodaju za ovoliko" ili "koliko njih onda košta proizvodnja".samo polako napisao:Bila je priča o tome. Valjda postoji i neki dogovor koliko najniža cena sme da bude.superboss napisao: Nije mi jasno da 1500 automobila nisu mogli da učine, ono, baš baš pristupačnim, nego su morali da ih rasture.
Mada, relano gledano, u delovima sigurno mogu da zarade mnogo više.
Uglavnom za EU nema jeftinijeg od 8-9.000 evra a ako se ne proda ili rasklapanje ili na groblje automobila.
I ne samo to, vec ce onaj sto je kupio za vise para ispasti magarac.snork napisao:To je generalno sistem u kapitalizmu, za svu robu, ne samo za automobile. Firma će radije uništiti neprodati proizvod, nego što će ga prodati ispod cene. Razlog je što prodaja ispod cene degradira percipiranu vrednost brenda, a takođe može kupce pokrenuti na pogrešno razmišljanje tipa "znači isplati im se i da prodaju za ovoliko" ili "koliko njih onda košta proizvodnja".samo polako napisao:Bila je priča o tome. Valjda postoji i neki dogovor koliko najniža cena sme da bude.superboss napisao: Nije mi jasno da 1500 automobila nisu mogli da učine, ono, baš baš pristupačnim, nego su morali da ih rasture.
Mada, relano gledano, u delovima sigurno mogu da zarade mnogo više.
Uglavnom za EU nema jeftinijeg od 8-9.000 evra a ako se ne proda ili rasklapanje ili na groblje automobila.