Stranica 149 od 899

Re: AW: Vazduhoplovi

Poslato: 03 Sep 2013, 14:26
od Floyd
@Zuzazu

Hvala za info :doubleup:

Gesendet von meinem GT-I9505

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 03 Sep 2013, 14:28
od zuzazu
nidza napisao:
zuzazu napisao:Od ovih bravurija, u realnom zivotu - leba nema. Dogfight se zavrsio negde u Vijetnamu ili Koreji, a manevri za izbegavanje rakete ne izgledaju ovako.
Ne vidim da nešto može da škodi ako imaš ovakav kec u rukavu za blisku borbu, ako se ispromašuje sa raketama većeg dometa. Takođe ne zaboravi da je moguće ući u borbu sa nekom drugom letelicom, kao što je helikopter, gde nema neke vajde od raketa velikog dometa. Zašto ne iskoristiti jedan Su-35 koji se tu našao na pravom mestu u pravo vreme?
@nidza, tvoj post cu shvatiti kao salu, bez ljutnje :pivo:

Da ne ulazim u taktiku borbe u vazduhu, i onako sam ugusio svoje prijatelje sa F4 i F16 dubioznim pitanjima, ali evo ti ovde nesto za razmisljanje o tvom postu:

Su-33 can fly at speeds as low as 240 km/h (149 mph), in comparison the MiG-29K needs to maintain a minimum of 250 km/h (155 mph) for effective control (Wikipedija, mrzelo me je da trazim minimalne brzine SU35)

Boeing AH-64 Apache Maximum speed: 158 knots (182 mph, 293 km/h) (Wikipedija)


I oni (ili neki drugi) ce da udju u borbu?????

I 'ajmo o ovim temama u forumu za te stvari :understand:


@Dzoni_m, kazu da je Boeing avion koji su pravili piloti, a Airbus inzinjeri. Tako da su to dve razlicite filosofije letenja. Za AB znam da ne mozes da udjes u krivinu brze od 10KTS (18kmh), ne mozes da startujes drugi motor dok on ne odradi neki svoj ciklus za prvi, ne mozes da ga nagnes u letu vise od 25 stepeni, mozes da mu postavis neki svoj gas - on ce drzati sta on proracuna i td. Sve u svemu, uskoro ce avioni u Srbiju pa cemo imati bolje informacije. Al definitivno s njim nema ni A od akrobacija

@Floyd, ako sam ista pomogao :pijemo:

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 04 Sep 2013, 12:32
od cozmo
zuzazu napisao:[ Sve u svemu, uskoro ce avioni u Srbiju pa cemo imati bolje informacije. Al definitivno s njim nema ni A od akrobacija
Nikad ne reci nikad...

http://www.youtube.com/watch?v=pDz6sEdrcfM

http://www.youtube.com/watch?v=0hLKwSfuJZA

http://www.youtube.com/watch?v=sEhdOKTx9Cw

http://www.youtube.com/watch?v=qTkXvz6pScs

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 04 Sep 2013, 15:01
od zuzazu
Ako bi nam @cozmo, objasnio koje akrobacije vidimo na ovim snimcima?

Ja vidim brisanjac i svaljivanje s krila na krilo na maloj visini u granicama normalnog nagiba, onako kako je zabranjeno raditi u blizini mesta sa publikom, bar kako nalaze FAA.

Sta ti vidis na klipovima koje si postovao?


http://www.youtube.com/watch?v=-kHa3WNerjU


-Prilikom brisanog leta A320 Er Fransa, avion je potpuno preuzeo kontrolu upravljanja nad pilotom i ako su bili iskljuceni i autopilot i autothrottle. Rezultat vidimo na snimku
.
Kapetan je odradio sve sto bi ucinio svaki pilot, dodao gas i povukao palicu, ali avion nije hteo da slusa komande.

Kapetan je osudjen, lezao u zatvoru i oduzeta mu je dozvola.

Sud ga je proglasio neuracunljivim i ako su lekarske analize govorile suprotno. Er Frans je skinuo sa black boxa nekoliko kriticnih sekundi, a nakon udesa, snimljen je sluzbenik komisije za udese koji menja crne kutije...

Proizvodjac je optuzio kapetana da nije teoretski savladao sisteme aviona.

Kapetan i dan danas dokazuje da je proizvodjac napravio avion koji je zbunjujuc i nelogican za pilota (Boeing je opomenut nakon incidenta THY u Amsterdamu za nelogicno odradjen autothrottle).

Za samo godinu dana Airbus je imao vise od 50 prijava nelogicnog ponasanja aviona na komande pilota. Ni jedan avion novije generacije nije pokazao tako veliki broj kvarova u tako kratkom roku.

Mogao bih da ti postujem jos nesreca AB u sled preuzimanja kontrole aviona nad pilotom, ali mislim da je ovo najocitije.

http://www.airdisaster.com/investigatio ... l#official

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 04 Sep 2013, 15:06
od pedja
Asocira na:

Aircraft handles funny.

Aircraft warned to straighten up, fly right, and be serious.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 04 Sep 2013, 15:13
od Geza
:mrgreen:

Off topic
Posle svakog leta piloti avio-prevoznika Qantas ostave belesku mehanicarima sa opisom problema, a pred sledec'i let mehanicari ostave odgovor šta su uradili. Inace, Qantas je jedina svetska avio-kompanija kojoj nikada nije pao avion.

Zahtev: Leva guma skoro treba da se zameni.
Izveštaj: Leva guma skoro zamenjena.

Zahtev: Nešto se otkacilo u kabini.
Izveštaj: Nesto smo zakacili u kabini.

Zahtev: Autopilot sam gubi visinu za po 200 stopa u minuti.
Izveštaj: Nismo uspeli da ponovimo problem na zemlji.

Zahtev: Tragovi curenja na levom stajnom trapu.
Izvestaj: Tragovi obrisani.

Zahtev: Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne poveruješ.
Izvestaj: Zvuk iz DME podesen na nivo u koji možeš da poveruješ.

Zahtev: IFF instrument neoperativan.
Izveštaj: IFF instrument je uvek neoperativan kad je iskljucen.

Zahtev: Sumnjamo na pukotinu u staklu vetrobrana.
Izveštaj: Sumnjamo da ste u pravu.

Zahtev: Nema motora broj 3
Izveštaj: Vizuelnim pregledom letilice pronadjen motor na levom krilu.

Zahtev: Avion smešno reaguje na komande.
Izveštaj: Avion upozoren da se uozbilji.

Zahtev: Cudan zvuk iz instrument table, kao da neki patuljak udara cekic'em.
Izveštaj: Patuljku oduzet cekic'.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 04 Sep 2013, 15:42
od cozmo
zuzazu napisao:Ako bi nam @cozmo, objasnio koje akrobacije vidimo na ovim snimcima?
Da pilot kontrolise Airbus a ne obrnuto.

AF A320 sto je zaorao sumu je cista pilotska greska (zvuci grubo ali je istinito) i neupucenost u sisteme. Nakon toga bilo je mnogo zezanja na raznim aero mitinzima bez incidenta sa mnogo zescim manevrima. Sto tu avion nije preuzeo komandu pa se skrljali.

Uostalom:

http://www.youtube.com/watch?v=8HUCF0mAaHE

Osnovni principi letenja. U Airbusu.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 04 Sep 2013, 16:57
od zuzazu
@cozmo, postovao sam link ozbiljne analize udesa, a ako to nije dovoljno- guglaj.
Kao pilot, ja se ne bih frljao pausalnim analizama kako se leti koji avion ( skinuto sa ju cevi), ali ako hoces da pametujes, a verujem da si tata za letenje - samo izvoli...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 05 Sep 2013, 13:36
od zuzazu
http://news.yahoo.com/uaes-etihad-sees- ... ector.html

Etihad...... spent $70 million to buy Jet's three pairs of Heathrow slots through a sale and leaseback agreement.

Etihad za 3 slota Jet Airways placa 70 miliona.

Koliko smo mi nasih slotova (LHR, FRA, FCO, CDG) dali za 100 miliona???

E, Srbijo medj' sljivama...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 05 Sep 2013, 15:33
od dragan
da,da, jatihad je kanda dosta profitirao ovom pricom...

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 05 Sep 2013, 23:17
od NexT
Slika

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 05 Sep 2013, 23:28
od Floyd
Ja sam kontao da iznajmljuju nov avion a ne polovan...
Ali lepo izgleda...svetski :)

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Sep 2013, 09:47
od cozmo
Meni ne izgleda nikako. Ne svidja mi se. I pri tom je avion star 14 godina.

YU- Air Serbia Airbus A319-132 - cn 1140
Airframe Details
Construction Number (MSN) 1140
Aircraft Type Airbus A319-132
First Flight 17-11-1999
Age 13.8 Years
Test registration D-AVYP
Airframe Status Stored
Send in corrections(Advertisement)

Operator History
Reg Aircraft Type Airline Engines Config Delivered Remark
N473TA Airbus A319-132 TACA International Airlines 2x IAE V2524-A5 Y144 29-12-1999

N473TA Airbus A319-132 TACA Peru 2x IAE V2524-A5 13-02-2002 tfd

N473TA Airbus A319-132 Volaris 2x IAE V2524-A5 Y144 20-02-2006 wfu and std at GYR 26-04-2013

YU- Airbus A319-132 Air Serbia 2x IAE V2524-A5 Due

Ovo sto je leteo za TACA mi se ic ne svidja.

Re: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Sep 2013, 09:48
od cozmo
zuzazu napisao:@cozmo, postovao sam link ozbiljne analize udesa, a ako to nije dovoljno- guglaj.
Kao pilot, ja se ne bih frljao pausalnim analizama kako se leti koji avion ( skinuto sa ju cevi), ali ako hoces da pametujes, a verujem da si tata za letenje - samo izvoli...
Ne frljamo se. Nego si rekao da Airbus upravlja pilotom a ne obrnuto. Ja sam izneo dokaz da nije tako nego da i u Airbusu avionom upravlja - covek.

Re: AW: Vazduhoplovi

Poslato: 06 Sep 2013, 10:20
od Floyd
Znaci 7 godina leteo za nacionalnu avio kompaniju iz Salvadora pa jos 7 za meksicki low cost...
Pa to je vise izraubovano nego ove JAT-ove krsine :think:

Zanima me ko placa odrzavanje tih iznajmljenih aviona?

Gesendet von meinem GT-I9505