Stranica 149 od 177
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 01 Okt 2019, 19:58
od Heinz
Naš je imao sedišta od crnog skaja. I voodoo presvlake u jednom momentu

Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 01 Okt 2019, 20:18
od OMP
ćale imao 128icu, kupio novu 1985. godine, crvena boja, bele presvlake tad bile u modi

pre toga imao juga 45 takodje novog kad se pojavio, narandzasta boja, to su jedina dva auta koja je kupio nova a promenio ih je ihaha, retko kad je kola cuvao duze od 3-4 godine, nekad i posle 2 god menjao
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 01 Okt 2019, 20:38
od Gaginh0
Sta je starije, Comfort ili GTI? Pitam zbog sedista
Prvi ozbiljan saobracajni prekrsaj sam napravio sa kecom. Kupimo ga drug i ja 2005. za 110 evra. Da, 110 evra. Nisam imao ni dozvolu tada i naravno zaustavi me policija. Posle godinu dana prodamo ga za 60e.
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 01 Okt 2019, 20:41
od Sloba
GTL i GT sa dosli posle Conforta i Mediterana, mislim 1983. Imali su iskljucivo DMB motore, siroke branike i enterijer slicniji onom od Juga.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 01 Okt 2019, 21:06
od grujicd
Oduvek sam se čudio zašto ljudi sređuju oldtajmere, kad za iste pare mogu da voze nova kola. Ali sa godinama i meni krenula nostalgija i rado bi ponekad provozao sređenog i picnutog keca, sve sa onim konzervastim zvukom auspuha.
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 01 Okt 2019, 21:22
od Heinz
Bilo je ih je i pre Comforta.
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 01 Okt 2019, 21:29
od TheWickerMan
Kupio sam ceradu za Keca, istekla je registracija, ide na konzervaciju i čekanje da dođe na red.
OnePlus 6T via TT
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 02 Okt 2019, 02:56
od snork
ljubitelj napisao: 01 Okt 2019, 15:59
Ei radio kasetofon proizvodnje Unitra (Poljska) po starim licencama Grundiga uz Philispove licencne IC.
Jesu bili solidni ali snaga beše 2x 3W ili tako nešto. Imam negde i šemu sa servisnim uputstvom za justiranje...
Evo nove - neugrađene štampane ploče sa pretpojačavačem za magnetnu glavu i izlaznim pojačavačem. Pretpostavljam da je postojala još jedna ploča, na kojoj je bio radio. Slučajno sam došao do nje 1992, kad je zbog sankcija proizvodnja stala. Ispod je papir sa šemom tog dela koji je na ploči. Da možete uporediti veličinu - papir je A3 formata, a ploča je oko 12x10 cm. Na druge dve slike se vide integrisana kola izlaznog pojačavača za levi i desni kanal. Piše: μPC2002, NEC, JAPAN. Sad sam potražio podatke - u pravu si, snaga je max. 4.5 W na naponu napajanja od 18 V, što bi otprilike bilo 3 W na 12 V.
M3 šrafove sam ja stavio (tada, da probam da li radi

), kako bi ugrađeni metalni profili služili kao hladnjaci. Tome su očigledno i bili namenjeni, s tim što je sa zadnje strane verovatno dolazilo kućište uređaja, kao glavni "hladnjak".

Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 02 Okt 2019, 06:16
od McGruja
Ja sam se navozao sa Jugicima, na početku vozačkog staža, 1998me do 2000te
Paralelno sam vozio i Nisan Micru i Renoa 4
Bio je to dobar auto, dok ne sednes u nešto drugo

Najbolje se vozila 45ica, dok 65ica mi je bila mirnija
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 02 Okt 2019, 08:23
od OMP
reno 4 imao deda a onda i cale sluzbenu one zadnje serije 90 ili 91 firma kupila nove, kao klinac sam na njima ucio da vozim.
45ica je lepo isla, kratak prenos a motor se vise vrti nego 55ica, mada moji jugici su skoro svi bili doradjivani sto se motora tice a i ovako, ni jedan nije bio stock tako da su se bolje vozili od obicnih
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 02 Okt 2019, 08:31
od ljubitelj
Na slikama i jeste neki japanski uredjaj, osim što je NEC izlazno pojačalo, i pretpojačo IC je japanski AN Sanyo i elektrolitski kondenzatori su made in Japan (vidi se), trimeri su takodje japanski (prepoznaje se lako, karakteristični su ), i sama štampana ploča je tipičnog izgleda japanskih uredjaja.
Čak su i same oznake na shemi u stilu japanskih shema, od LED do potenciometara (vr xxx), ic umesto ik, sw1, itd.
Pretpostavljam da je OEM proizvodjač Sanyo ili Toshiba a ovo neki od low end modela.
Ei je radio sa TDA serijom IC kola.
Uglavnom 99% ovo nije videlo fabriku Nikola Tesla, možda samo odeljenje pakeraja..
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 02 Okt 2019, 09:34
od starac vujadin
OMP napisao: 02 Okt 2019, 08:23
reno 4 imao deda a onda i cale sluzbenu one zadnje serije 90 ili 91 firma kupila nove, kao klinac sam na njima ucio da vozim.
45ica je lepo isla, kratak prenos a motor se vise vrti nego 55ica, mada moji jugici su skoro svi bili doradjivani sto se motora tice a i ovako, ni jedan nije bio stock tako da su se bolje vozili od obicnih
To da se 45 više vrti od 55 ti se učinilo...ko zna zbog čega...kraći menjač, neka dorada, izduv... 45 je imala ohv motor koji se baš i nije vrteo.
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 04 Okt 2019, 05:27
od Geza
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 20 Okt 2019, 21:22
od Geza
Fića: Kada je napravljen, kako se proizvodio? Sve sto ste hteli da znate o legendarnom YU automobilu.
http://www.yugopapir.com/2019/10/fica-k ... ko-se.html
Re: Imali smo, nismo znali ...
Poslato: 30 Nov 2019, 10:03
od zuzazu
Pisali smo o ovome, ali evo jos jednom...
Pretrazivao sam e-bay, i Ei upareni kvarteti lampi EL84 su ubedljivo najskuplje lampe u toj kategoriji.
Steta sto niko nije prepoznao potrebu za ovom robom i ponovo pokrenuo proizvodnju.
Ne znam da li su masine raskupusane ili unistene u bombardovsnju, ali znam da kadrova jos uvek imamo.

- 573A15BC-4C76-4260-AD3B-A3D3462C6F02.jpeg (129.2 KiB) Pogledano 6119 puta

- C203251A-EAC8-466E-9258-381283D5E1DD.jpeg (120.63 KiB) Pogledano 6119 puta

- 183D79A3-14F2-489D-B3C0-491457139B7E.jpeg (187.54 KiB) Pogledano 6119 puta